Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πλωτό «πρατήριο» LNG της ΔΕΠΑ στην Αν. Μεσόγειο
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πλωτό «πρατήριο» LNG της ΔΕΠΑ στην Αν. Μεσόγειο

  • A-
  • A+

Σε περιφερειακό κόμβο τροφοδοσίας πλοίων θα μετατραπεί η Ελλάδα με την κατασκευή του πρώτου πλοίου τροφοδοσίας που από τα μέσα του 2022 θα μεταφέρει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), ένα καύσιμο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον και καλύπτει τις πιο αυστηρές διεθνείς προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων στον τομέα της ναυτιλίας.

Το πρώτο βήμα έγινε χθες με την υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στη ΔΕΠΑ και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), με την οποία η τελευταία θα χρηματοδοτήσει με 20 εκατ. ευρώ την κατασκευή του ειδικού πλοίου, με χωρητικότητα 3.000 κυβικών μέτρων, που θα έχει έδρα τον Πειραιά, ενώ θα εξυπηρετεί όλα τα λιμάνια της Ελλάδας και της ανατολικής Μεσογείου.

Το δάνειο θα καλύψει το 50% του κόστους κατασκευής του πλοίου και η ΔΕΠΑ έχει ήδη εξασφαλίσει άλλα 8,9 εκατ. ευρώ από κοινοτικά προγράμματα.

«Κοινός μας στόχος είναι η πράσινη ναυτιλία στα ελληνικά και διεθνή ύδατα», δήλωσε μετά την υπογραφή της συμφωνίας ο αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ, Αντριου ΜακΝτάουελ. «Δημιουργούμε μια ολοκληρωμένη και αποτελεσματική εφοδιαστική αλυσίδα LNG», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ, Κ. Ξιφαράς.

Ο πρόεδρος της επιχείρησης, Ι. Παπαδόπουλος, σημείωσε ότι η νέα χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ αποτελεί «άλλη μία ψήφο εμπιστοσύνης στις αναπτυξιακές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας» και συνδέεται με τους φιλόδοξους στόχους που θέτει το νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (φωτογραφία).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πώληση μεριδίων ΔΕΠΑ
ΤΑΙΠΕΔ και ΕΛ.ΠΕ. προχωρούν από κοινού στην πώληση των μεριδίων που κατέχουν στη ΔΕΠΑ Υποδομών, μέσα από διαγωνισμό που θα διενεργηθεί σε δύο φάσεις.
Πώληση μεριδίων ΔΕΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τριχοτομείται και ιδιωτικοποιείται πλήρως η ΔΕΠΑ
Χωρίς πρόβλεψη για τους περίπου 230 εργαζομένους στη ΔΕΠΑ, από τους οποίους το 70% είναι εργολαβικοί, η κυβέρνηση προχωρά στην πλήρη ιδιωτικοποίηση του 65% που διαθέτει στην επιχείρηση.
Τριχοτομείται και ιδιωτικοποιείται πλήρως η ΔΕΠΑ
Γιώργος Σταθάκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε «Υποδομών» και «Εμπορίας» σπάει η ΔΕΠΑ
Τη διάσπαση της ΔΕΠΑ σε δύο ανεξάρτητες εταιρείες, μία με αντικείμενο τις υποδομές και η άλλη την εμπορία, προβλέπει το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Σε «Υποδομών» και «Εμπορίας» σπάει η ΔΕΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πακτωλός επενδύσεων στην ενέργεια μέχρι το 2030
​Eπενδύσεις ύψους 35 δισ. ευρώ προγραμματίζονται στον τομέα της ενέργειας ώς το 2030, από τα οποία 9 δισ. θα δοθούν σε υποδομές ηλεκτρισμού, 8,5 δισ. σε ανανεώσιμες πηγές, 4 δισ. σε υποδομές αερίου και περίπου...
Πακτωλός επενδύσεων στην ενέργεια μέχρι το 2030
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ο νέος οδικός χάρτης του ΤΑΙΠΕΔ
«Το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί πλέον να αντιμετωπίζει με άλλη οπτική τις ιδιωτικοποιήσεις», προανήγγειλε ο πρόεδρός του, Αρης Ξενόφος. Το νέο τρίπτυχο δεν θα εστιάζει μόνον στην πώληση περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου,...
Ο νέος οδικός χάρτης του ΤΑΙΠΕΔ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Και φυσικό αέριο, και ντομάτες...
Τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμος ο ΤΑΡ, ο αγωγός που από το 2020 θα τροφοδοτεί Βαλκάνια και Ιταλία με 10 δισ. κυβικά αζέρικου αερίου, ενώ θα βάλει την Ελλάδα στη μεγάλη σκακιέρα του ενεργειακού σχεδιασμού....
Και φυσικό αέριο, και ντομάτες...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας