Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Απέσυρε την καταγγελία για παράνομες ενισχύσεις η διοίκηση του ΟΑΣΘ
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Απέσυρε την καταγγελία για παράνομες ενισχύσεις η διοίκηση του ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+

Σιωπηλά, αλλά ανενδοίαστα κυβέρνηση και διοίκηση του ΟΑΣΘ απέσυραν την καταγγελία που είχε υποβάλει η προηγούμενη διοίκηση του Οργανισμού (12.6.2019) για απαγορευμένες κρατικές ενισχύσεις ύψους 125 εκατομμυρίων ευρώ σε βάρος του δημόσιου ταμείου και των Ελλήνων φορολογουμένων, τις οποίες είχαν εισπράξει οι ιδιώτες μέτοχοι του ΟΑΣΘ.

Το θέμα αποκαλύφθηκε από τον αντιπρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Δημήτρη Παπαδημούλη, στον οποίο η Κομισιόν διά της εκτελεστικής αντιπροέδρου της M. Βεστάγκερ, αρμόδιας για θέματα Ανταγωνισμού, απάντησε αυτολεξεί: «Οι υπηρεσίες της Επιτροπής έλαβαν όντως καταγγελία που αφορά τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ). Ωστόσο η καταγγελία αυτή έχει εν τω μεταξύ αποσυρθεί»!

Δ. Παπαδημούλης

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Το θέμα έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον -πέραν του προφανούς- αφού στις 11 Φεβρουαρίου εκδικάζονται τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η πρώην διοίκηση του ΟΑΣΘ κατά του «Ηρακλή», συνεταιρισμού των μετόχων του ΟΑΣΘ, αναφορικά με, όπως λένε στελέχη της πρώην διοίκησης, «έντεκα (11) περίπου εκατομμύρια ευρώ, -τα οποία είναι μέρος των 125 εκατομμυρίων- και αφορούν υπέρογκες δορυφορικές συμβάσεις με τον «Ηρακλή» με τις οποίες καταλόγιζαν στον ΟΑΣΘ υπέρογκα ενοίκια με βάση τον ορκωτό εκτιμητή».

Ας σημειωθεί επιπλέον ότι τα 11 εκατομμύρια αφορούν μόνο την τελευταία δεκαετία, αφού για τα προηγούμενα χρόνια οι υποθέσεις έχουν παραγραφεί. Αν λοιπόν η καταγγελία στην Κομισιόν «έχει αποσυρθεί», ουσιαστικά είναι άνευ περιεχομένου η δίκη των ασφαλιστικών μέτρων. Βέβαια υπάρχει και η αγωγή εναντίον του «Ηρακλή», αλλά ποιος περιμένει πλέον ότι κυβέρνηση και νέα διοίκηση θα την προχωρήσουν;

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

Πάντως ο μεν κ. Παπαδημούλης επανήλθε με ερώτηση για να μάθουμε όλοι «Πότε, από ποιον, με ποιον τρόπο και για ποιους λόγους αποσύρθηκε η καταγγελία;» ενώ μιλώντας στην «Εφ.Συν.» ο τέως πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, διαβλέπει πίσω από την «απόσυρση» ότι «κάποιοι προσπαθούν να ακυρώσουν τη διαδικασία της εκκαθάρισης.

Με διάφορες κινήσεις επιδιώκουν να παρακάμψουν τον νόμο 4482/17 και να επαναφέρουν από την πίσω πόρτα περιουσίες σε αυτούς που δεν τους ανήκουν με δεδομένο ότι έχουν στο παρελθόν διασφαλίσει τεράστια ποσά από κρατικές επιδοτήσεις. Θυμίζω μόνο ότι από το 1990 εως το 2016 ο ΟΑΣΘ είχε χρηματοδοτηθεί από το Ελληνικό Δημόσιο με 2 δισ. και 54 εκατομμύρια ευρώ. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν το «πάρτι» σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου και του λαού. Οποιος προσπαθήσει να ακυρώσει τη διαδικασία της εκκαθάρισης και απόδοσης δικαιοσύνης, θα είναι υπόλογος».


 

 


 

Δ. Παπαδημούλης


 

Στέλιος Παππάς

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σκορπά εκατομμύρια σε συμβάσεις ο ΟΑΣΘ
Με έκπληξη διαβάσαμε διακηρύξεις τριών νέων διαγωνισμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, ετήσιας διάρκειας, προϋπολογισμών 380.000 ευρώ, 360.000 ευρώ και 460.000 ευρώ αντίστοιχα (συν ΦΠΑ), με...
Σκορπά εκατομμύρια σε συμβάσεις ο ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
Βλέποντας ότι έρχεται ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης επανέρχεται αύριο Σάββατο με κινητοποίηση διαμαρτυρίας.
Αδιαχώρητο και στο βάθος ιδιωτικοποίηση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επικοινωνία όλα... τα γιατρεύει
Την ώρα που οι Θεσσαλονικείς συνωστίζονται στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κόντρα στα υγειονομικά πρωτόκολλα, η διοίκηση αποδεικνύει ότι κατανόησε πλήρως τα μαθήματα του δασκάλου της: της κυβέρνησης.
Η επικοινωνία όλα... τα γιατρεύει
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Μια ωραία ατμόσφαιρα» στη Θεσσαλονίκη, αλλά ο εργολάβος ζητά αποζημιώσεις...
Ολα θα πήγαιναν «ιδανικά» στις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης αν δεν υπήρχαν οι «μελανιές» της υπόθεσης των αποζημιώσεων για το Μετρό Θεσσαλονίκης.
«Μια ωραία ατμόσφαιρα» στη Θεσσαλονίκη, αλλά ο εργολάβος ζητά αποζημιώσεις...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας