Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αστικά λεωφορεία με leasing στην Αθήνα
ΕUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Αστικά λεωφορεία με leasing στην Αθήνα

  • A-
  • A+

Με leasing σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών να καλύψει τις μεγάλες ελλείψεις λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, μετά την ακύρωση του διεθνούς διαγωνισμού για την ανανέωση των οχημάτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Η νέα διαδικασία για την απόκτηση 800 καινούργιων λεωφορείων υπολογίζεται να ξεκινήσει το επόμενο τρίμηνο και η παράδοσή τους θα ξεκινήσει σταδιακά δεκαοκτώ μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης. Με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, τα νέα οχήματα θα αρχίσουν να αρχίσουν να κυκλοφορούν μετά το 2020 και έως τότε θα πρέπει να αποσυρθούν περίπου 700 «γερασμένα» λεωφορεία από το δίκτυο της πρωτεύουσας, το οποίο σήμερα με δυσκολία εξυπηρετείται από 1.100.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) ετοιμάζεται για την ενίσχυση των εκδοτηρίων με 100 νέα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να δίνουν ρέστα και σε χαρτονομίσματα. 

Θα εκσυγχρονίσει επίσης το σύστημα έκδοσης καρτών όλων των κατηγοριών, ώστε η διαδικασία φόρτισης να γίνεται από την ιστοσελίδα www.oasa.gr και κινητά με τεχνολογία NFC, για να μειωθεί η ταλαιπωρία των επιβατών στις ουρές των εκδοτηρίων και καλυφθούν οι μεγάλες ελλείψεις σε αυτόματα μηχανήματα σε στάσεις των λεωφορείων. Αυτή η δυνατότητα ανανέωσης υπάρχει σήμερα παρέχεται μόνον σε κατόχους προσωποποιημένων καρτών (μηνιαίες κάρτες, δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου, ΑμεΑ).

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΑ: αυξημένα έσοδα και μείωση προσωπικού
Τα αυξημένα έσοδα του ΟΑΣΑ και η αλλαγή συμπεριφοράς από τους επιβάτες είναι τα πρώτα θετικά αποτελέσματα από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Ομως το προσωπικό μειώθηκε κατά 1.453 εργαζομένους.
ΟΑΣΑ: αυξημένα έσοδα και μείωση προσωπικού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
220 εκατ. ευρώ για 750 καινούργια λεωφορεία
​Ηλεκτροκίνητα λεωφορεία προβλέπεται να αντικαταστήσουν σταδιακά τα περίπου 320 «καθαρά», αλλά δυσκίνητα τρόλεϊ που κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα, στο πλαίσιο του φιλόδοξου προγράμματος του υπουργείου Υποδομών...
220 εκατ. ευρώ για 750 καινούργια λεωφορεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλλάζει η φιλοσοφία των αστικών συγκοινωνιών
«Θα πάμε σε άλλη εποχή για τις δημόσιες συγκοινωνίες της πρωτεύουσας και της Θεσσαλονίκης» προανήγγειλε χθες ο Χρήστος Σπίρτζης και σύμφωνα πληροφορίες της «Εφ.Συν.» μεταξύ άλλων σχεδιάζεται οι γραμμές του...
Αλλάζει η φιλοσοφία των αστικών συγκοινωνιών
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περπατήστε άφοβα. Δεν θα σας γράψει κανένας
Υπολογίζεται ότι κάθε ημέρα μπαίνουν στα όρια του δακτυλίου 700.000 έως ένα εκατομμύριο οχήματα. Με δεδομένο ότι ένα μεσαίου μεγέθους ΙΧ χρειάζεται 12 τ.μ. για στάθμευση και τα μισά αυτοκίνητα καταλαμβάνουν...
Περπατήστε άφοβα. Δεν θα σας γράψει κανένας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συγκοινωνίες με οδηγό την... τεχνολογία
Σε μια προσπάθεια να μαζέψει τα ασυμμάζευτα δεκαετιών (γερασμένος στόλος, έλλειψη προσωπικού, μείωση μεταφορικού έργου, «φέσια»), η διοίκηση του ΟΑΣΑ θα δώσει ιδιαίτερο βάρος στις «έξυπνες» στάσεις, στο...
Συγκοινωνίες με οδηγό την... τεχνολογία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εμπρός... για μπάνια, Αθηναίοι!
Με μια νέα λεωφορειακή γραμμή και ενίσχυση των δρομολογίων σε άλλες επτά, η διοίκηση του ΟΑΣΑ επιχειρεί να διευκολύνει τα «μπάνια του λαού» τα Σαββατοκύριακα. Ωστόσο, στις υπόλοιπες γραμμές που εξυπηρετούν το...
Εμπρός... για μπάνια, Αθηναίοι!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας