Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τρέλαναν στις κλήσεις τους Θεσσαλονικείς
EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τρέλαναν στις κλήσεις τους Θεσσαλονικείς

  • A-
  • A+

Από τις «Μαγεμένες» (;) Γιορτές της διοίκησης του Δήμου Θεσσαλονίκης περάσαμε μεμιάς στη… βίαιη απομάγευση. Οι πολίτες βρίσκονται κυριολεκτικά μπροστά σε αδιέξοδο μετακίνησης.

Τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ ανύπαρκτα, το μετρό δεν είναι καν κρύο ανέκδοτο, οι θέσεις στάθμευσης στο κέντρο της πόλης ελάχιστες και πανάκριβες, αλλά η διοίκηση του δήμου πανηγυρίζει για τα ρεκόρ κλήσεων που σπάει από μέρα σε μέρα, ξεχνώντας τις προεκλογικές δηλώσεις περί κατάργησης του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.

Μόλις χθες με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Θεσσαλονίκης, αρμόδιος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής επαιρόταν ότι «κάναμε ρεκόρ όλων των εποχών και βεβαιώσαμε 1.400 κλήσεις σε λιγότερο από 16 ώρες. Επέστρεψε το σύνολο της δύναμης των δημοτικών αστυνομικών στους δρόμους και αυτό που αντικρίσαμε χθες (Τρίτη) ήταν ένα μπάχαλο».

Για το «μπάχαλο» όμως τίποτα, όχι μόνο από τον εντεταλμένο αλλά και από το σύνολο της διοίκησης.

Διότι το «μπάχαλο» είναι η καλύτερη μέθοδος αποκόμισης εσόδων τόσο για τον δήμο όσο και την εταιρεία που έχει αναλάβει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.

Το «μπάχαλο» εξάλλου δεν ήταν μιας μέρας αφού, αν και οι έλεγχοι αφορούσαν μόνο τους κεντρικούς δρόμους (Τσιμισκή, Εγνατία, λεωφόρο Νίκης, Βασ. Ολγας και Αγίου Δημητρίου), τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο (δηλαδή και τις γιορτές) «βεβαιώθηκαν 10.000 περισσότερες παραβάσεις (32.000) σε σχέση με το ίδιο δίμηνο του 2018, όπου ο αριθμός είχε ανέλθει σε 22.000».

Ο βαθμός του «μπάχαλου» αποτυπώνεται ίσως ευκρινέστερα στην ποιοτική ανάλυση που δείχνει ότι μεγεθύνθηκε ο βαθμός κοινωνικής αναλγησίας, αφού τετραπλασιάστηκαν οι κλήσεις σε θέσεις ΑμεΑ, σε ράμπες και διαβάσεις!

Το θέμα είναι μεν πολύπτυχο, όμως πώς μπορεί κανείς να ξεχάσει τις προεκλογικές δηλώσεις του σημερινού δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα ότι θα καταργήσει το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, πώς να ξεχάσει κανείς ότι ο ίδιος μαζί με τον σημερινό του αντιδήμαρχο Γιώργο Αβαρλή ξιφουλκούσαν με ένταση και πάθος κατά της εταιρείας και της σύμβασης και της διοίκησης Μπουτάρη;

Πόσο γρήγορα να ξεχάσει κανείς τις δηλώσεις (18/9/2019) του αντιδημάρχου Σωκράτη Δημητριάδη ότι θα ζητούσε αλλαγές από την εταιρεία διότι «δεν είναι δυνατό στη Θεσσαλονίκη η στάθμευση την ώρα να κοστίζει 1,70 ευρώ, όταν στην Αθήνα το αντίστοιχο κόστος ανέρχεται σε 1,00 ευρώ. Επίσης είναι άδικο οι εργαζόμενοι να αναγκάζονται να πληρώσουν το μισό μεροκάματό τους για να παρκάρουν το μεταφορικό τους μέσο».

Πώς γίνεται να διαφωνεί η διοίκηση με μια σύμβαση και να την εφαρμόζει ταυτόχρονα με τέτοια άγρια προσήλωση;

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
Ομορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος... είναι ο ΟΑΣΘ στα μάτια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ο οποίος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή, «ανακάλυψε» νέα λεωφορεία.
Η εικονική πραγματικότητα του κ. Καραμανλή για ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
Οι επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις-δεσμεύσεις του πρωθυπουργού και του υπ. Μεταφορών μένουν στα λόγια και το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δοκιμάζεται και με ζέστη και με κρύο.
Περιμένοντας τα «γαλάζια» λεωφορεία...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων
Λιγότερα από 250 (!) λεωφορεία κυκλοφόρησαν χθες στην πόλη, τα περισσότερα δε εξ αυτών χωρίς θέρμανση, πολλά ακινητοποιούνται λόγω βλαβών ενώ αμέτρητες είναι οι κλήσεις διαμαρτυρίας.
ΟΑΣΘ: ο Γολγοθάς των Θεσσαλονικέων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ζήτησαν δρομολόγια και έλαβαν συγγνώμη
Οι φοιτητές του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης διαμαρτυρήθηκαν στα γραφεία του ΟΑΣΘ για την απαράδεκτη κατάσταση στη γραμμή 52 που τους οδηγεί στη σχολή τους με λιποθυμίες από το αδιαχώρητο.
Ζήτησαν δρομολόγια και έλαβαν συγγνώμη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
Το προσύμφωνο για την εκχώρηση 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μπορεί να υπογράφηκε προχθές στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, αλλά ο ΟΑΣΘ κάνει διαρκώς… σημειωτόν.
Οι θολές γραμμές μιας συμφωνίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έθεσε προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, τονίζοντας ότι στη συμπρωτεύουσα η κατάσταση «είναι δραματική».
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας