H Βoeing αποφάσισε χθες να διακόψει από τον Ιανουάριο την παραγωγή του προβληματικού της αεροσκάφους 737 Max, η παραγωγή του οποίου συνεχιζόταν, παρά το γεγονός ότι τους τελευταίους 9 μήνες οι αρμόδιες αρχές έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις με αυτό.
Η απαγόρευση αποφασίστηκε μετά τη συντριβή δύο αεροσκαφών στην Ινδονησία και την Αιθιοπία που οδήγησε στον θάνατο 346 ανθρώπους και έχει καθηλώσει στο έδαφος από τον Μάρτιο περισσότερα από 700 Max σε όλο τον κόσμο.
Η Boeing, που ήλπιζε ότι θα έπαιρνε το πράσινο φως για την επιστροφή των 737 Max στον ουρανό πριν από το τέλος του έτους, ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται απολύσει κανέναν από τους 12.000 εργαζομένους που απασχολεί για την παραγωγή του.
Η διακοπή της παραγωγής χτυπά όμως την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της και συγκεκριμένα τις εταιρείες που την προμηθεύουν μέρη και εξαρτήματα του εν λόγω αεροσκάφους.
Στη Βρετανία μόνο, όπου μεταξύ 2015 και 2018 η Βoeing ξόδεψε πάνω από 8 δισ. δολάρια, οι προμηθευτές της αγγίζουν τους 300 και απασχολούν 21.000 εργαζομένους.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας