Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ν. Σαντορινιός: Το υπ. Ναυτιλίας ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για την πώληση των λιμανιών

Αλεξανδρούπολη, λιμάνι

Eurokinissi / ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ

Ν. Σαντορινιός: Το υπ. Ναυτιλίας ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για την πώληση των λιμανιών

  • A-
  • A+

Την είδηση ότι στόχος της κυβέρνησης είναι μέσα στο 2020 να γίνουν οι πρώτοι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα, Βόλος, Πάτρα, Ηράκλειο, Ελευσίνα, Λαύριο, Ραφήνα) και ότι τα μοντέλα αξιοποίησης κατά περίπτωση θα είναι: υπο-παραχώρηση, πλήρης παραχώρηση, πώληση μετοχών, σχολίασε ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός. 

Όπως τόνισε, «το υπουργείο Ναυτιλίας επίσημα άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για την πώληση των 10 λιμανιών, και ότι οι τοπικές κοινωνίες τώρα πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο».

«Η αντίστροφη μέτρηση για την ιδιωτικοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών, μόλις άρχισε στο υπουργείο Ναυτιλίας. Εκεί λοιπόν που ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσα σε καθεστώς ακόμη μνημονίων, διαπραγματεύθηκε με τους θεσμούς και πέτυχε να μην ιδιωτικοποιηθούν τα 10 λιμάνια της χώρας, αλλά να αναπτυχθούν με το μοντέλο της υπο-παραχώρησης συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, σύμφωνα δηλαδή και με τη διεθνή πρακτική, η κυβέρνηση ομολογεί ευθαρσώς ότι η στρατηγική της, εκτός από την επιλογή των υπο-παραχωρήσεων, είναι «η πλήρης παραχώρηση και η πώληση μετοχών» ανέφερε και πρόσθεσε:

«Εκεί που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ενίσχυσε τους 10 Οργανισμούς Λιμένα, έτσι ώστε να μη χάσουν τον δημόσιο χαρακτήρα τους, δίνοντάς τους τα κατάλληλα θεσμικά εργαλεία για να αναπτύξουν περαιτέρω δραστηριότητες που θα στήριζαν ισόρροπα και με σχέδιο τις τοπικές κοινωνίες, το υπουργείο Ναυτιλίας σήμερα εφαρμόζει απροκάλυπτα τις νεοφιλελεύθερες εμμονές της Ν.Δ., μέσω πολιτικών που πλήττουν το δημόσιο συμφέρον, φέρνοντας από το παράθυρο τις απαιτήσεις των δανειστών που καταφέραμε να αποκρούσουμε τα προηγούμενα χρόνια».

Ο Ν. Σαντορινιός επισήμανε ότι «όταν τα 10 περιφερειακά λιμάνια, τα προηγούμενα πέντε χρόνια, ανατάχθηκαν, με αποτέλεσμα να καταστούν κερδοφόρα, τώρα βρισκόμαστε μπροστά στην αποφασισμένη πολιτική της κυβέρνησης να τα ιδιωτικοποιήσει, να τινάξει στον αέρα την περιφερειακή δυναμική της χώρας στους τομείς της ναυτιλίας, της κρουαζιέρας και της ναυπηγοεπισκευής, αλλά και να στερήσει από την εθνική οικονομία σημαντικούς πόρους και εργαλεία ανάπτυξης».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Και με πώληση μετοχών η αξιοποίηση των περιφερειακών λιμανιών
Μέσα στο 2020 είναι ο στόχος της κυβέρνησης να γίνουν οι πρώτοι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας και τα μοντέλα αξιοποίησης κατά περίπτωση θα είναι: υποπαραχώρηση, πλήρης...
Και με πώληση μετοχών η αξιοποίηση των περιφερειακών λιμανιών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
Ανοιχτό άφησε το θέμα με την προβλήτα 4 που θέλει να φτιάξει η Cosco στο Κερατσίνι), έργο το οποίο απέρριψε στην τελευταία της συνεδρίαση η αρμόδια επιτροπή (ΕΣΑΛ), ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης....
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ανησυχία προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις για το μέλλον 10 περιφερειακών λιμανιών»
Την ανησυχία του για τα 10 περιφερειακά λιμάνια της χώρας και τον τρόπο αξιοποίησή τους εξέφρασε ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, μετά τη συνάντηση που είχε με το προεδρείο της...
«Ανησυχία προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις για το μέλλον 10 περιφερειακών λιμανιών»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
Αβέβαιο φαντάζει το μέλλον των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας. Η κυβέρνηση διά στόματος του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη έχει κάνει γνωστό ότι δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο των υπο-παραχωρήσεων...
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Η προκήρυξη για τις άγονες γραμμές, απόδειξη της πολιτικής εξαπάτησης από τη Ν.Δ.»
Η προκήρυξη του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες γραμμές της ακτοπλοΐας, που δημοσιεύτηκε με καθυστέρηση, καθώς στα τέλη Οκτωβρίου λήγουν οι υπάρχουσες συμβάσεις και ξεκινά η νέα δρομολογιακή περίοδος...
«Η προκήρυξη για τις άγονες γραμμές, απόδειξη της πολιτικής εξαπάτησης από τη Ν.Δ.»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Η Ν.Δ. ενέκρινε όσα είχε ήδη εγκρίνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αλλά χωρίς κανόνες»
«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκρίνει υπό όρους το master plan της Cosco και είχε βάλει κανόνες στα ζητήματα περιβάλλοντος. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. ενέκρινε όσα είχαμε εγκρίνει αλλά χωρίς κανόνες», επισημαίνει σε...
«Η Ν.Δ. ενέκρινε όσα είχε ήδη εγκρίνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αλλά χωρίς κανόνες»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας