Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ξανά κάμερες και τέλος στη διέλευση Ι.Χ. από τις λεωφορειολωρίδες

Προειδοποιητική σήμανση για την κυκλοφορία στις λεωφορειολωρίδες

EUROKINISSI / ΧΑΒΑΛΕΖΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

Ξανά κάμερες και τέλος στη διέλευση Ι.Χ. από τις λεωφορειολωρίδες

  • A-
  • A+

Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και να μειωθούν οι καθυστερήσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι θα βάλει τέλος στη διέλευση των οδηγών στις λεωφορειολωρίδες, με την άμεση επανενεργοποίηση των καμερών που βρίσκονται στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.

Όπως έγινε γνωστό, τις επόμενες ημέρες συνεργεία του Οργανισμού θα προχωρήσουν στην ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων στην περιοχή ευθύνης του, μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, ώστε να αποφεύγεται από τους οδηγούς Ι.Χ. η χρήση τους. 

Σύμφωνα με τις αποφάσεις που δημοσιεύτηκαν στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης ύψους 1.209 ευρώ σε βάρος της  πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. για τη χρήση 2019 που αφορά προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων. 

Επίσης, είχε προηγηθεί και απόφαση με την οποία ανατέθηκε, αντί του ποσού των 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ στην εταιρεία ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗ - Κ.ΧΡΟΝΗΣ ΑΒΕΕ η εκτέλεση εργασιών οριζόντια σήμανσης Αποκλειστικών λωρίδων Λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ.

Το μέτρο των ελέγχων στις λεωφορειολωρίδες εντάσσεται στο πλαίσιο της αναθεώρησης και του ανασχεδιασμού του συγκοινωνιακού έργου που βασικό στόχο έχουν την βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών. 

Μάλιστα, προς την κατεύθυνση αυτή ήδη η διοίκηση του Οργανισμού έχει προχωρήσει σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου γενικού σχεδίου  Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020. 

Το μέτρο απαγόρευσης κυκλοφορίας Ι.Χ. στις λεωφορειολωρίδες είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια. Οι λεωφορειολωρίδες δεν αστυνομεύονται ενώ σε πολλές από αυτές οι φωτογραφικές μηχανές δεν είναι σε λειτουργία με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούνται από όλα τα οχήματα. 

Το πρόστιμο εισόδου στις λεωφορειολωρίδες είναι 200 ευρώ ενώ σε περίπτωση στάθμευσης, επιπλέον του προστίμου εισόδου, αφαιρούνται και οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία των Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΑΛΛ) συνοψίζονται στα εξής:

  • Αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων σε 23 χλμ /ώρα,
  • Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το επιβατικό κοινό,
  • Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων,
  • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ,
  • Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αστικά λεωφορεία με leasing στην Αθήνα
Με leasing σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών να καλύψει τις μεγάλες ελλείψεις λεωφορείων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, μετά την ακύρωση του διεθνούς διαγωνισμού για την ανανέωση των οχημάτων στην...
Αστικά λεωφορεία με leasing στην Αθήνα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα λόγω του «Santa Run»
Σε ισχύ βρίσκονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο του δήμου Αθηναίων λόγω διεξαγωγής του αγώνα δρόμου «6 SANTA RUN ATHENS». Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα λόγω του «Santa Run»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς ανήμερα της επετείου για τον Αλέξη
Προσωρινές τροποποιήσεις στις διαδρομές των λεωφορειακών γραμμών και των γραμμών τρόλεϊ. Ο σταθμός Μετρό στο Πανεπιστήμιο θα κλείσει στις 9 το πρωί.
Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς ανήμερα της επετείου για τον Αλέξη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Έργα στο κέντρο της Αθήνας, ποιοι δρόμοι θα κλείσουν το επόμενο διάστημα
Μίνι ταλαιπωρία θα περιμένει οδηγούς και επιβάτες μέσων μεταφοράς τις επόμενες ημέρες, καθώς θα πραγματοποιούνται έργα ασφαλτόστρωσης σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Έργα στο κέντρο της Αθήνας, ποιοι δρόμοι θα κλείσουν το επόμενο διάστημα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας