Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ν. Μπελαβίλας: Να ακυρωθεί η απόφαση της ΕΣΑΛ για το master plan

Ο Νίκος Μπελαβίλας

EUROKINISSI / ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Ν. Μπελαβίλας: Να ακυρωθεί η απόφαση της ΕΣΑΛ για το master plan

  • A-
  • A+
Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ «ελήφθη λόγω πλάνης»

Επιστολή στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) έστειλε το απόγευμα της Τρίτης ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», καθηγητής του ΕΜΠ Νίκος Μπελαβίλας, με την οποία ζητά να ακυρώσει την προηγούμενη απόφασή της «που ελήφθη λόγω πλάνης». 

Επίσης ζητά από την Επιτροπή να καλέσει για εξηγήσεις τους αρμόδιους του ΟΛΠ, προκειμένου να αποκαταστήσουν την εγκυρότητα-ακρίβεια των μελετών και των δεδομένων του master plan.

Είχε προηγηθεί στις 12 το μεσημέρι συνέντευξη Τύπου του Ν. Μπελαβίλα στο ΕΒΕΠ, όπου παρουσίασε τα νέα ευρήματα που διαπίστωσαν μαζί με άλλους επιστήμονες μετά από ενδελεχή 15ήμερη έρευνα που έκαναν στη νέα εκδοχή του master plan του ΟΛΠ, μόνο στο έργο της νότιας προβλήτας κρουαζιέρας στον κεντρικό λιμένα του Πειραιά.(Λεπτομέρειες στο αυριανό φύλλο της «Εφ.Συν.»).

Η έρευνα αυτή, σύμφωνα με τον καθηγητή, έδειξε τεράστιες αποκλίσεις από αυτά που είχαν δηλωθεί στην τελευταία συνεδρίαση της ΕΣΑΛ (25/9/2019). Όπως ενημερώνει την ΕΣΑΛ το κτιριακό συγκρότημα που σχεδιάζει να κατασκευάσει η Cosco στην προβλήτα εκτιμούν ότι έχει μέγεθος δόμησης 193.000 τ.μ αντί για 22.000 τ.μ., που δηλώνονται μέσα στο κείμενο του master plan.

«Είναι ένα σύμπλεγμα γιγαντιαίου εμπορικού κέντρου, αναψυχής και διημέρευσης της κρουαζιέρας και όχι duty free. Έχει δυναμικό 29.000 επισκεπτών, θα είναι ανοικτό στο ευρύ κοινό, πέραν των 10.000 τουριστών της κρουαζιέρας. Επιφέρει σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη επιβάρυνση στην πόλη της τάξης των 8-11.000 ΙΧ οχημάτων (10%-70%) πέραν των 360 πούλμαν κ.ά. οχημάτων και, τέλος, στη σχετική μελέτη περί αέριων ρύπων έχουν αφαιρεθεί οι σελίδες με τους πίνακες των μετρήσεων. Αντιλαμβάνεστε ότι όλα αυτά δεν έχουν ουδεμία σχέση με όσα δηλώνονται από τον ΟΛΠ», αναφέρει στην επιστολή του προς την ΕΣΑΛ και προσθέτει:

«Τα πιο πάνω επιβεβαιώνουν ότι η ΕΣΑΛ ενέκρινε εν αγνοία της, εμπιστευόμενη τις συνοπτικές αφηγήσεις των στελεχών του ΟΛΠ και όχι τις υπό έγκριση μελέτες. Όμως εδώ εγείρεται ένα σοβαρό θέμα παραπλάνησης, σχετιζόμενο πλέον με την έννοια της νομιμότητας των πράξεων της διοίκησης και με την ευθύνη των τεχνικών οι οποίοι καταθέτουν ή ελέγχουν τεχνικά στοιχεία».

ΟΛΠ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για COSCO, διαμαρτύρονται οι παραλιμένιοι δήμοι
Το απόγευμα της Τετάρτης οι συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας των παραλιμένιων δήμων, ενώ θα συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για το Master Plan της COSCO.
Συνεδριάζει η ΕΣΑΛ για COSCO, διαμαρτύρονται οι παραλιμένιοι δήμοι
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ετοιμο το πολυσυζητημένο νέο master plan του ΟΛΠ
Κατατέθηκε χθες στο υπουργείο Ναυτιλίας το πολυσυζητημένο νέο βελτιωμένο master plan του ΟΛΠ, καθώς ξεπεράστηκαν διάφορες δυσκολίες που είχαν προκύψει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την Cosco.
Ετοιμο το πολυσυζητημένο νέο master plan του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Β. Κορκίδης θεωρεί ότι η συμβολή του ΟΛΠ είναι καθοριστική, καθώς οι επενδύσεις κατά την τελευταία δεκαετία έχουν αποφέρει επιπλέον 800 εκατ....
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο, διορθωμένο επενδυτικό σχέδιο κατέθεσε ο ΟΛΠ
Νέο master plan, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνει συμπληρωματικά στοιχεία, αποσαφηνίσεις και διορθώσεις, που προτείνει η COSCO για το λιμάνι του Πειραιά, κατέθεσε χθες ο ΟΛΠ στην Επιτροπή...
Νέο, διορθωμένο επενδυτικό σχέδιο κατέθεσε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σύσκεψη στο Μαξίμου για το master plan του ΟΛΠ
Το master plan του ΟΛΠ ήταν το βασικό θέμα της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο Μέγαρο Μαξίμου. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Επικρατείας Α. Φλαμπουράρης, ο υπουργός Ναυτιλίας Φ. Κουβέλης,...
Σύσκεψη στο Μαξίμου για το master plan του ΟΛΠ
Εγκαταστάσεις της Cosco στον Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η ώρα της αλήθειας για το λιμάνι
Eν μέσω αντιδράσεων εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και φορέων συνεδρίασε χθες η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων για την αξιολόγηση του επενδυτικού σχεδίου της COSCO για τον ΟΛΠ
Η ώρα της αλήθειας για το λιμάνι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας