Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης
MOTION TEAM / ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο ΟΑΣΘ και ο ασυγκράτητος κ. Τσερμενίδης

  • A-
  • A+

Οπως είχε κάνει μετά τις ευρωεκλογές, έτσι και τώρα, ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Δημήτρης Τσερμενίδης, χωρίς ούτε βδομάδα μετά τις εκλογές να συμπληρωθεί, ασυγκράτητος, ζήτησε την περασμένη Παρασκευή με ανάρτησή του την παραίτηση του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού.

Αυτή τη φορά βέβαια δεν κατέφυγε σε χυδαιότητες, όπως είχε κάνει στις ευρωεκλογές, αλλά δεν απέφυγε τα γραμματικά λάθη…

Σε ανάρτησή του στο φέισμπουκ γράφει χωρίς να κατονομάζει πρόσωπα ότι: «Το πρέπον και ηθικόν είναι να παραιτηθούν.. Χθες.... Γιατι απέτυχαν..... Κατεστρεψαν τον Οργανισμό... Την κοινωνία... Τους εργαζόμενους.... Την καθημερινότητα των επιβατών Σε όλη την περιφέρεια κεντρικής Μακεδονίας... Αντε γεια...... Μια κακοί παρένθεση στην πλάτη των Ελλήνων....» (τηρήθηκε η σύνταξη και η ορθογραφία του πρωτοτύπου).

Για το «πρέπον και ηθικόν» επί εξήντα χρόνια στον ΟΑΣΘ θα άξιζε να αφιερώσει κανείς τόμους ολόκληρους, αλλά δύσκολα θα βρει σχετικές ανακοινώσεις του σωματείου εργαζομένων, ιδίως στα χρόνια που προεδρεύει ο κ. Τσερμενίδης.

Ωστόσο, για τα υπόλοιπα αξίζει να ζητήσει οιοσδήποτε πολίτης κάτι παραπάνω, διότι ο κύριος πρόεδρος λέει ότι αυτοί –που εξυπονοεί αλλά δεν κατονομάζει– απέτυχαν και κατέστρεψαν τον Οργανισμό (ο οποίος έναν χρόνο πριν κρατικοποιηθεί δεν είχε να πληρώσει τους μισθούς των εργαζομένων και τους χρησιμοποιούσε για πίεση στην κυβέρνηση, ενώ παραλλήλως μια χαρά τακτοποιούσε τους μεγαλομετόχους).

Οπότε, και επειδή η λέξη «καταστροφή» είναι σοβαρή από μόνη της, πρέπει να μας πει και να αποδείξει πώς συντελέστηκε αυτή η καταστροφή και τι έκανε αυτός ως μέλος και του σημερινού διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ για να την αποστρέψει.

Η ευθύνη του για την προσκόμιση των σχετικών στοιχείων είναι ακόμη μεγαλύτερη από τη στιγμή που αποτελεί μέλος του πολιτικού προσωπικού της χώρας, αφού ήταν και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη του ΚΙΝ.ΑΛΛ. στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και φωτογραφιζόταν δίπλα στην πρόεδρο του Κινήματος Φώφη Γεννηματά.

Οσον αφορά την καταστροφή των εργαζομένων, έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν εξηγηθεί από τον κ. Τσερμανίδη σε τι συνίσταται από τη στιγμή που η εργασία τους ήταν πάντα διασφαλισμένη και ήταν αυτός που δήλωνε κατά την υπογραφή της σύμβασης εργασίας (21.2.2018) με τη σημερινή διοίκηση πως «η σημερινή υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας αποδεικνύει τη μέχρι σήμερα πορεία και συνεργασία που είχαμε.

Εκτός από τα εργασιακά και τα οικονομικά που προσδιορίστηκαν στη σύμβαση εργασίας για μας είναι πολύ σημαντικό και είναι το μεγάλο μας στοίχημα, η κοινή μας προσπάθεια για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη τις ποιοτικές συγκοινωνίες που της αξίζουν. Αυτός λοιπόν είναι ο κοινός στόχος και των δύο πλευρών».

Σε ό,τι αφορά την «καταστροφή» της κοινωνίας, εδώ θα πρέπει να πει ακόμη περισσότερα ο κ. Τσερμενίδης. Και ανάμεσα σε αυτά πώς και γιατί υπέγραφε προτάσεις για αύξηση του εισιτηρίου ή γιατί δεν διαμαρτυρόταν όταν οι ιδιώτες ελεγκτές «κυνηγοί κεφαλών» του ιδιωτικού Οργανισμού κυνηγούσαν τους ανέργους και γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε όταν γίνονταν οι σχετικές δηλώσεις του Νίκου Ταχιάου.

Σε ό,τι αφορά τα «άντε γεια» και την «κακοι παρένθεση», και επειδή πληροφορίες θέλουν να έχουν ήδη ανοιχτεί νέες «παρενθέσεις» στις οποίες έχουν σπεύσει να ενταχθούν διάφοροι παράγοντες με μυστικές συναντήσεις την επομένη κιόλας των εκλογών, ας έχουν τον νου τους οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό, διότι υπάρχει περίπτωση ήδη οι παρενθέσεις να έχουν γεμίσει και να βρεθούν στη θέση των αποσιωπητικών…

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής έθεσε προτεραιότητα τον εξορθολογισμό των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, τονίζοντας ότι στη συμπρωτεύουσα η κατάσταση «είναι δραματική».
Οι ζημιές που (δεν...) έγιναν κι αυτές που μπορεί να γίνουν
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
Στα δικαστήρια θα λύσουν μάλλον τις διαφορές τους ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, και ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου.
Στα δικαστήρια η σύγκρουση για τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη
Με ένταση, πόλωση και δικαστικές διαμάχες υποδέχονται οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης τις εκλογές. Η διοίκηση του ΟΑΣΘ ζητά με αγωγές 85 εκατ. ευρώ από τον συνεταιρισμό «Ηρακλής».
Η πορεία του ΟΑΣΘ περνά από την κάλπη
ΕΛΛΑΔΑ
Θαύμα! Ο ρατσιστής οδηγός του ΟΑΣΘ... είναι και χρυσαυγίτης
Ο οδηγός του ΟΑΣΘ, Π. Καραπαναγιωτίδης έχει καταδικαστεί σε 8 μήνες για ρατσιστική συμπεριφορά. Kαι όμως είναι επίσημα υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής στην Α' εκλογική περιφέρεια Θεσσαλονίκης.
Θαύμα! Ο ρατσιστής οδηγός του ΟΑΣΘ... είναι και χρυσαυγίτης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ιδιωτικοποίηση ή δημόσιος έλεγχος;
Η παραμονή σε δημόσιο έλεγχο του ΟΑΣΘ ή η ιδιωτικοποίησή του αποτελεί ήδη ένα από τα διακυβεύματα των επόμενων εκλογών και αυτό κατέστη ξεκάθαρο χθες σε αντιπαράθεση ανάμεσα στην Μαρία Σπυράκη και τη διοίκηση...
ΟΑΣΘ: ιδιωτικοποίηση ή δημόσιος έλεγχος;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Με τα φρένα σπασμένα στον ΟΑΣΘ
Η ανταλλαγή «μηνυμάτων» μεταξύ του υπουργού και του σωματείου εργαζομένων και του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης για την κατάσταση και το μέλλον του ΟΑΣΘ δείχνει σύγκρουση μέχρις εσχάτων εν όψει εκλογών
Με τα φρένα σπασμένα στον ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας