Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Πέρα Από Το Τείχος» από τη θεατρική ομάδα πείρα(γ)μα

«Πέρα Από Το Τείχος» από τη θεατρική ομάδα πείρα(γ)μα

  • A-
  • A+
Δύο δυνατά κείμενα που αγγίζουν με ευαισθησία τον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού για ελευθερία και αυτοδιάθεση.

Η παράσταση είναι αφιερωμένη σε κάθε Παλαιστίνια και σε κάθε Παλαιστίνιο που μάχεται ενάντια στην καταπίεση, την βαρβαρότητα και την αδικία.

Με οδηγό δύο κείμενα της Τζένης Σιούτη η Κατερίνα Καλλέργη και ο Νικόλας Τσακίρης παρουσιάζουν τους θεατρικούς μονολόγους «Μόλις δεκαεπτά ετών» και «Κάπου εκεί είν' ένα δέντρο».

Δύο δυνατά κείμενα που αγγίζουν με ευαισθησία τον αγώνα του Παλαιστινιακού λαού για ελευθερία και αυτοδιάθεση.

  • Εμψύχωση-Διδασκαλία-Σκηνοθεσία : Γιάννης Καρούνης
  • Κείμενα :Τζένη Σιούτη
  • Ερμηνεύουν: Κατερίνα Καλλέργη Νικόλας Τσακίρης

Info: 

Στο ΚΕ.ΜΕ.ΘΕ.Τ-ομάδα πείρα(γ)μα

Κοίλης 23 Άνω Πετράλωνα

ΕΙΣΟΔΟΣ 5 Ευρώ

FB: https://www.facebook.com/events/327069108218135/

ΘΕΑΤΡΟ
Ο Αισχύλος έγραψε για Πέρσες, αυτός για Παλαιστινίους
«Δεν θα άλλαζα ούτε λέξη», λέει ο Ιλάν Χατσόρ. Ο δημιουργός του «Σφαγείου», που ανέβηκε στο OLVIO, του διάσημου έργου με ήρωες τρία αδέλφια στη Δυτική Οχθη τα οποία στη διάρκεια της πρώτης Ιντιφάντα...
Ο Αισχύλος έγραψε για Πέρσες, αυτός για Παλαιστινίους
ΘΕΑΤΡΟ
Αν ο Οιδίποδας ήταν γυναίκα...
H γνωστή σκηνοθέτις παρουσιάζει το βραβευμένο με Fulbright Artist’s Award έργο-υβριδική όπερα με τον προκλητικό τίτλο «Oedipus: Sex with Mum Was Blinding» στη Νέα Υόρκη και στην Αθήνα και εξηγεί γιατί «το σεξ...
Αν ο Οιδίποδας ήταν γυναίκα...
ΘΕΑΤΡΟ
Αntonin Artaud: ζωή μέσα από τις φλόγες
Ο Artaud θέλησε όχι να διορθώσει το θέατρο, αλλά να το τινάξει στον αέρα και να το ξαναστήσει όρθιο πάνω στις γνήσιες, αρχαίες βάσεις του. «Αν το θέατρο θέλει να μας ξαναγίνει αναγκαίο», είχε πει, «πρέπει να...
Αntonin Artaud: ζωή μέσα από τις φλόγες
ΘΕΑΤΡΟ
«Κανείς δεν μένει ίδιος μετά την Τρικυμία»
Η θεατρική ομάδα Ρόδα παρουσιάζει την «Τρικυμία» του Σέξπιρ σκηνοθεσία Μαρίας Περετζή την 1η Σεπτεμβρίου στο θέατρο Βράχων του Δήμου Βύρωνα και στις 20 Σεπτεμβρίου στο θέατρο «Δημήτρης Κιντής» στην Ηλιούπολη....
«Κανείς δεν μένει ίδιος μετά την Τρικυμία»
ΘΕΑΤΡΟ
Η αθέατη πλευρά της καλλιτεχνικής Αθήνας του 1910
Μια σειρά από φόνους στο σήμερα, που ερμηνεύονται με το βλέμμα στραμμένο στο παρελθόν. Μια site-specific παράσταση, ένα αστυνομικό θρίλερ της Ιόλης Ανδρεάδη και του Αρη Ασπρούλη γραμμένο με αφορμή το «Βυσσινί...
Η αθέατη πλευρά της καλλιτεχνικής Αθήνας του 1910
ΘΕΑΤΡΟ
Η Κάθριν Χάντερ κόντρα σε θεούς και δαίμονες
Η ατυχέστερη καλλιτεχνική στιγμή του φετινού καλοκαιριού στο κατάμεστο αργολικό θέατρο είχε μια αληθινή ηρωίδα, τη μεγάλη ηθοποιό που τιτάνια σήκωσε στους ώμους της, με επαγγελματισμό και αγάπη για το ελληνικό...
Η Κάθριν Χάντερ κόντρα σε θεούς και δαίμονες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας