Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Οι μεγάλοι νικητές των βραβείων της Ακαδημίας Κινηματογράφου
Φωτογραφία Αρχείου Eurokinissi

Οι μεγάλοι νικητές των βραβείων της Ακαδημίας Κινηματογράφου

  • A-
  • A+

Σε μια τελετή απλή, αλλά συγκινητική φορές φορές, αφού η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου γιορτάζει φέτος τα δέκα της χρόνια και έδωσε το ανάλογο κλίμα στην εκδήλωση, απονεμήθηκαν το βράδυ της Τρίτης στην Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση τα βραβεία Ιρις 2019 , τα μόνα εθνικά κινηματογραφικά μας βραβεία.

Αναλυτικά οι νικητές:

  • Καλύτερης Ταινίας Μυθοπλασίας Μεγάλου Μήκους:  «Oίκτος» του Μπάμπη Μακρίδη (Αμάντα Λιβανού, Χρήστος Β. Κωνσταντακόπουλος)
     
  • Καλύτερου  Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους : «Obscuro barroco» (Ευαγγελία Κρανιώτη, Ρέα Αποστολίδη, Γιούρι Αβέρωφ).
     
  • Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: Δημήτρης Γκότσης («Τέταρτος τοίχος»)
     
  • Ταινίας Μικρού Μήκους: Ζακλίν Λέντζου («Εκτορας Μάλο - Η τελευταία μέρα της χρονιάς»)
     
  • Σκηνοθεσίας: Αγγελος Φραντζής («Ακίνητο ποτάμι»)
     
  • Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη: Νίκος Labot («Η δουλειά της»)
     
  • Σεναρίου: «Φυγαδεύοντας τον Χέντριξ» (Μάριος Πιπερίδης)
     
  • Α΄ Ανδρικού Ρόλου: Αρης Σερβετάλης («The Waiter»)
     
  • Β΄ Ανδρικού Ρόλου: Γιάννης Στάνκογλου («The waiter»)
     
  • Α΄ Γυναικείου Ρόλου: Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου («Η δουλειά της»)
     
  • Β΄ Γυναικείου Ρόλου: Μαρία Φιλίνη («Η δουλειά της»)
     
  • Φωτογραφίας: Simon Beaufils («Ακίνητο ποτάμι»)
     
  • Μοντάζ: Γιώργος Λαμπρινός («Obscuro Barroco»)
     
  • Πρωτότυπης Μουσικής: COTI K («The waiter»)
     
  • Σκηνογραφίας: Κώστας Παππάς («The waiter»)
     
  • Ενδυματολογίας: Κάτια Γκουλιώνη, Ieva Kupcane, Ilze Kasa, Ilze Negribe («Ακίνητο ποτάμι»)
     
  • Ηχου: Δημήτρης Αθανασόπουλος, Χρήστος Γούσιος, Κώστας Βαρυμπομπιώτης («1968») και Στέφανος Ευθυμίου, Λέανδρος Ντούνης ("Οίκτος")
     
  • Μακιγιάζ : Εύη Ζαφειροπούλου («Οίκτος»)
     
  • Ειδικών Εφέ:  Αφοί Αλαχούζοι, Αντώνης Κοτζιάς, Ανθή Τσιρούκη, YAFKA («Chinatown – Τα τρια καταφύγια")
ΣΙΝΕΜΑ
Θρίαμβος της «Ida», ώρα τώρα για το Οσκαρ
Με πέντε υποψηφιότητες για την μικρή, μαυρόασπρη ταινία του «Ida», ως το μεγάλο φαβορί, πήγε το Σάββατο στη Ρίγα ο Πάβελ Παβλικόφσκι στην τελετή απονομής των 27ων Ευρωπαϊκών Βραβείων Κινηματογράφου. Και έφυγε...
Θρίαμβος της «Ida», ώρα τώρα για το Οσκαρ
ΣΙΝΕΜΑ
Η «Ευτυχία» κυριάρχησε και σε live streaming
Χωρίς τελετή, φυσικά, αλλά ψηφιακά, από το κανάλι του Ιδρύματος Ωνάση ανακοινώθηκαν χθες τα φετινά, δέκατα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Η «Ευτυχία» κυριάρχησε και σε live streaming
ΣΙΝΕΜΑ
Το Κέντρο Κινηματογράφου δεν έχει εξωστρέφεια
Ο νέος γενικός διευθυντής του ΕΚΚ, πρόσωπο με πείρα στο σινεμά, επιχειρηματική, αλλά και πιο δημιουργική, διανομέας με την «Προοπτική» και παραγωγός ελληνικών ταινιών, απαντά στις ερωτήσεις μας
Το Κέντρο Κινηματογράφου δεν έχει εξωστρέφεια
ΣΙΝΕΜΑ
Ο κορονοϊός χτύπησε και το ελληνικό σινεμά
Ολη η αλυσίδα παραγωγής πάσχει. Η ανεργία διαγράφεται μεγάλη. Η ΕΑΚ με επιστολή της επιμένει σε ένα πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης και ασφαλιστικής κάλυψης για όλους τους εργαζόμενους στο σινεμά.
Ο κορονοϊός χτύπησε και το ελληνικό σινεμά
ΣΙΝΕΜΑ
Μονομαχία «Ευτυχίας» και «Θάλασσας των Σαργασσών»
Διαδικτυακά, στις 14 Απριλίου θα δώσει φέτος τα βραβεία της η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. «Θα γιορτάσουμε όταν θα μπορεί να γιορτάσει και η χώρα», είπε online, o πρόεδρός της Γιώργος Τσεμπερόπουλος.
Μονομαχία «Ευτυχίας» και «Θάλασσας των Σαργασσών»
ΣΙΝΕΜΑ
Ολος ο πλανήτης είναι μια Παλαιστίνη
Ελία Σουλεϊμάν: Ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης, Παλαιστίνιος από τη Ναζαρέτ, ήρθε στην Αθήνα για να παρουσιάσει στο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου τη νέα του ταινία «It Must Be Heaven».
Ολος ο πλανήτης είναι μια Παλαιστίνη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας