Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Υπουργείο Παιδείας: Τα τρία ψέματα της Νίκης Κεραμέως
(EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Υπουργείο Παιδείας: Τα τρία ψέματα της Νίκης Κεραμέως

  • A-
  • A+

Για ψευδείς δηλώσεις κατηγορεί την Νίκη Κεραμέως της Νέας Δημοκρατίας το υπουργείο Παιδείας, με αφορμή συνέντευξη Τύπου όπου η αρμόδια τομεάρχης της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε την απόσυρση του νομοσχεδίου από τον κ. Γαβρόγλου.

Το υπουργείο κάνει λόγο για «δηλώσεις σε… δραματικούς τόνους» και την κατηγορεί πως όχι μόνο έχει άγνοια για τα θέματα της Παιδείας, αλλά καταφεύγει και  σε ψεύδη προκειμένου να «δικαιολογήσει τους υψηλούς αντιπολιτευτικούς τόνους που έχει επιλέξει η Ν.Δ. για τον χώρο της Παιδείας».

Τα τρία ψέματα της Νίκης Κεραμέως κατά το υπ. Παιδείας

 

Ψεύδος 1ο: Έκανε λόγο για επιβεβαίωση των ισχυρισμών της ότι, δήθεν, ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου υποστήριξε ότι εκβιάστηκε από τον Υπουργό Κώστα Γαβρόγλου. Αντί άλλης απάντησης, παραθέτουμε από τα Πρακτικά της Βουλής την απάντηση που έδωσε ο ίδιος ο κ. Κατσής στην κ. Κεραμέως: «Μας ειπώθηκε από τον Υπουργό, τουλάχιστον όχι σε μένα μόνο, σε όλους και το κάνω δημόσιο επειδή το είπα και στη Σύγκλητο, ότι αυτό είναι εν συνόλω το νομοσχέδιο, το οποίο προβλέπει για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και έτσι είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου, σεβαστό βεβαίως, αλλιώς θα παραμείνουμε στην κατάσταση που είμαστε τώρα και θα συνεχιστεί ο διάλογος». Είναι εκβιασμός, η επανάληψη από τον Υπουργό του συνολικό σχεδίου και της αδιάσπαστης λογικής του;

Ψεύδος 2ο: «Ο Υπουργός έφθασε στη σημείο να πει στον πρύτανη του ΕΜΠ ότι δεν ξέρει αριθμητική. Ο Υπουργός όσο συμφωνεί με τους φορείς η συναίνεση είναι πολύ καλή αλλά όταν διαφωνεί ασκεί πιέσεις στο όριο του μπούλινγκ». Πράγματι, ο Υπουργός στην επιμονή του Πρύτανη του ΕΜΠ κ. Γκόλια ότι τα τμήματα των Επιστημών Μηχανικών γίνονται 80, απάντησε: «τα τμήματα είναι 74 και δεν είναι δυνατόν στο ΕΜΠ να μην γνωρίζετε αριθμητική». Αν αυτό είναι μπούλινγκ, τότε αυτό που κάνει με τις δηλώσεις της η κ. Κεραμέως κάθε φορά που αναφέρεται στον Υπουργό, τι είναι;

Ψεύδος 3ο: Είπε ότι η αναδιάταξη του χώρου της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνεται χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτες σκοπιμότητας και αξιολογήσεις. Η αλήθεια είναι ότι -όπως έχουν αναφέρει πολλές φορές, και στη χθεσινή συνεδρίαση, οι Πρυτάνεις των Ιδρυμάτων που αποφάσισαν τις συνέργειες- οι μεταρρυθμίσεις στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση γίνονται με αμιγώς ακαδημαϊκά κριτήρια και με τις αξιολογήσεις που έχουν γίνει τόσο για τα Πανεπιστήμια όσο και για τα ΤΕΙ, πράγμα που η κ. Κεραμέως γνωρίζει και ψευδώς αποκρύπτει. Εξάλλου το σχέδιο μεταρρύθμισης για τη νέα αρχιτεκτονική των ΑΕΙ έχει ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια, έχει ήδη αρχίσει να υλοποιείται με επιτυχία σε αρκετά Πανεπιστήμια και καλό θα είναι να ρωτήσει η κ. Κεραμέως τα Ιδρύματα γιατί προχωράει με επιτυχία το σχέδιο αυτό. 


Από το υπουργείο Παιδείας επισημαίνουν χαρακτηριστικά ότι «έχει ενδιαφέρον η άρνηση της Ν.Δ. στην ίδρυση Νομικής Σχολής και Γεωπονικής Σχολής στην Πάτρα με το επιχείρημα ότι «η εκπαίδευση πρέπει να βρίσκεται σε βηματισμό με την αγορά εργασίας». Δηλαδή, αν καταλαβαίνουμε καλά, το πρόγραμμα της Ν.Δ. λέει ότι η αγορά εργασίας «χωρά» τους αποφοίτους ιδιωτικών πανεπιστημίων, όχι όμως τους πτυχιούχους των δημοσίων πανεπιστημίων, που πρέπει δραστικά να μειωθούν. Προφανώς, για να εξασφαλιστούν «πελάτες» για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια».

Συνεχίζοντας την επίθεση προς την τομεάρχη Παιδείας το υπουργείο Παιδείας σχολιάζει ότι «επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά ότι η ΝΔ δεν έχει το θάρρος να αναγνωρίσει την ανυπαρξία της Γ Λυκείου και τον εκφυλισμό της μαθησιακής διαδικασίας στο Λύκειο και, για αυτόν τον λόγο, μαζί με τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων και τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων υπερθεμάτισαν στη χθεσινή ακρόαση των φορέων στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής υπέρ της παραμονής της σημερινής κατάστασης».

«Οφείλουμε, όμως, να αναρωτηθούμε: κατανοεί αυτά που διαβάζει στα νομοσχέδια η κ. Τομεάρχης και καταφεύγει σε συνειδητή διαστρέβλωση ή τα διαβάζει και δεν τα κατανοεί; Μπορεί και τα δύο. Πάντως σίγουρα ακολουθεί την άγνοια του κ. Μητσοτάκη για τα εκπαιδευτικά ζητήματα ο οποίος και χθες επιδόθηκε σε έναν καταιγισμό κατηγοριών ενάντια στο δημόσιο πανεπιστήμιο. Και το σημαντικότερο: Γιατί η Ν.Δ. έχει επιδοθεί σε μία υπερδραστηριότητα και φωνασκίες τις τελευταίες μέρες για το νομοσχέδιο; Τι είναι το καινούργιο που να δικαιολογεί τέτοια έλλειψη ψυχραιμίας; Η απάντηση είναι απλή: δεν πίστευε ότι η Κυβέρνηση θα κατάφερνε να ολοκληρώσει το μεταρρυθμιστικό της σχέδιο για την Ανώτατη Εκπαίδευση και για την Γ’ Λυκείου με τέτοια εντυπωσιακή για τα δεδομένα του εγχειρήματος συναίνεση» καταλήγει η ανακοίνωση.  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κεραμέως: ν' αποσύρει ο Γαβρόγλου το νομοσχέδιο
Σκληρή επίθεση στον Κώστα Γαβρόγλου για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο χαρακτήρισε «Αρμαγεδδώνα», εξαπέλυσε η Νίκη Κεραμέως. «Υπάρχουν θέματα τόσο διαδικασίας όσο και ουσίας» τόνισε.
Κεραμέως: ν' αποσύρει ο Γαβρόγλου το νομοσχέδιο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενα αλλιώτικο debate με καλεσμένους τον Κώστα Γαβρόγλου και τη Νίκη Κεραμέως
Δύο δημοσιογράφοι, δύο πολιτικοί, δύο ώρες κουβέντα, το δεύτερο «τηλεοπτικό» debate με τον τρόπο της «Eφ.Συν.». Ο υπουργός Παιδείας και η τομεάρχης Παιδείας της Ν.Δ. συζήτησαν για την αναθεώρηση του άρθρου 16,...
Ενα αλλιώτικο debate με καλεσμένους τον Κώστα Γαβρόγλου και τη Νίκη Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι αλλαγές χρειάζονται κονδύλια
Ψηλά στην ατζέντα της πολιτικής αντιπαράθεσης, πάλι, η παιδεία, μετά τις σχετικές δηλώσεις του προέδρου της Ν.Δ. Με νέα δήλωσή του, χθες, ο υπουργός Παιδείας κατηγορεί τον κ. Μητσοτάκη για «ανησυχητική άγνοια...
Οι αλλαγές χρειάζονται κονδύλια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επαναφέρει διπλές τις εξετάσεις»
Σειρά επαφών με τους τομεάρχες Παιδείας των κομμάτων θα έχει ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, ο οποίος σήμερα θα συναντήσει τη Νίκη Κεραμέως, από τη Ν.Δ., ενώ την ερχόμενη Τρίτη έχει ήδη κανονίσει...
«Επαναφέρει διπλές τις εξετάσεις»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταρρυθμίσεις η απάντηση στην οπισθοδρόμηση
Στο απόγειο του λαϊκισμού και του πολιτικού παραλόγου έφθασε η αντιπαράθεση που επέλεξε να ακολουθήσει η αξιωματική αντιπολίτευση με τον υπουργό Παιδείας. Με αφορμή δημοσίευμα από γνωστή σύμμαχη δύναμη Τύπου,...
Μεταρρυθμίσεις η απάντηση στην οπισθοδρόμηση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ολοι οι μαθητές είναι άξιοι για τη σημαία
Η ρύθμιση που προβλέπει ότι όλοι και όχι οι καλύτεροι στην τελευταία τάξη του Δημοτικού θα διεκδικούν (με κλήρωση) την πιθανότητα να κρατούν τη σημαία στις εθνικές και τις τοπικές γιορτές προκάλεσε υποστολή...
Ολοι οι μαθητές είναι άξιοι για τη σημαία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας