Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ανεση και οικονομία
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ανεση και οικονομία

  • A-
  • A+

Το γαλλικό μοντέλο, εκτός από το πιο δημοφιλές crossover της κατηγορίας στην Ευρώπη, κατάφερε χάρη στο σχεδιαστικό προφίλ και τον συνολικότερο χαρακτήρα του να δημιουργήσει μια νέα φιλοσοφία στην κατηγορία.

Δυναμικές γραμμές, καθαρόαιμα crossover χαρακτηριστικά και πρακτικότητα είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που συνέβαλαν στη μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου.

Tο ανανεωμένο Captur, έξι μήνες πριν από την έλευση της νέας γενιάς, διατίθεται με βελτιώσεις σε όλα τα επίπεδα και ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της Renault στην όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία των crossovers. Και υποστηρίζει τη θεαματική άνοδο της μάρκας, που κατέγραψε τον Ιούνιο ρεκόρ 15ετίας στην Ελλάδα με το μερίδιο της αγοράς να σκαρφαλώνει στο 5,7%.

Εχει μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση προσεγγίζοντας την αίσθηση του μεγαλύτερου Kadjar. Η επανασχεδιασμένη μάσκα τονίζει τον στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως και οι προστατευτικές ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες που αποτελούν στοιχεία ενός πραγματικού crossover.

Στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας σχήματος C, που αποτελούν βασικό χαρακτηριστικό της φωτεινής υπογραφής της Renault. Αντίστοιχα τα πίσω φωτιστικά σώματα εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.

Πιο ραφιναρισμένο το εσωτερικό, χαρακτηρίζεται από τα ποιοτικά υλικά, τα νέας σχεδίασης άνετα καθίσματα, αλλά και τις πολυάριθμες πρακτικές λύσεις, όπως το ευρύχωρο συρόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού Easy Life.

Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων συστημάτων πολυμέσων. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις εφοδιάζονται με το σύστημα της Renault R&Go, το οποίο μετατρέπει το κινητό σε ένα πραγματικό κέντρο ελέγχου απ’ όπου ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση σε μια σειρά χρήσιμων πληροφοριών που αφορούν το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο αλλά και συστήματα του αυτοκινήτου.

Διαθέσιμο επίσης είναι το σύστημα Media Nav Evolution, ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, που περιλαμβάνει -εκτός των άλλων- και τη λειτουργία Eco2, η οποία παρέχει πληροφορίες και οδηγίες για τη βέλτιστη οικονομία καυσίμου.

Τούτο το αυτοκίνητο δούλεψε σκληρά μαζί μου. Είχε να ταξιδέψει σε σχεδόν όλη τη Δυτική Ελλάδα και διάνυσε ακριβώς 1.850 χλμ. σε όλα τα εδάφη. Από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις με το Captur δύο πράγματα θα συνειδητοποιήσεις άμεσα.

Την αναβάθμιση του συστήματος ανάρτησης, αλλά και το άμεσο τιμόνι που πλέον, εκτός από αποτελεσματικό, ικανοποιεί και σε αίσθηση.

Ετσι το γαλλικό μοντέλο θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης δεν θα επιτρέψει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πλεύσης, χαρίζοντας άνεση στις μεταφορές και πολύ καλή ποιότητα κύλισης στον αυτοκινητόδρομο.

Σε συνδυασμό μάλιστα με το καλοζυγισμένο πλαίσιο θα σου επιτρέψουν να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια σε μια πιο κλειστή διαδρομή, χωρίς να φοβάσαι για απώλεια πρόσφυσης, αίσθημα που ενισχύεται και από τα νέα καθίσματα τα οποία στηρίζουν το σώμα πολύ καλά.

Τέλος, τα 170 χλστ. απόστασης από το έδαφος θα σας επιτρέψουν να κινηθείτε άνετα σε πατημένο χώμα. Στα καλά στοιχεία τα 377 λ. του χώρου αποσκευών σε δύο επίπεδα και ο αποδοτικός και οικονομικός πετρελαιοκινητήρας.

Σε επίπεδο κινητήρων diesel διαθέσιμος είναι ο πετυχημένος 1.5 dCi με 90 ίππους (διαθέσιμο με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC).

Η ισχύς σίγουρα δεν είναι αρκετή για να μετατρέψει το Captur σε γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά κρίνεται επαρκής για λογικές ταχύτητες ταξιδιού ακόμη και με πλήρες φορτίο με τέσσερις επιβάτες, εντάξει ο ένας ζυγίζει μόλις 20 κιλά, και ανάλογες αποσκευές.

Σε αποζημιώνει η πραγματικά χαμηλή κατανάλωση, μόλις 5,8 λίτρα υπό πίεση! Αυτό άλλωστε ψάχνει και ο υποψήφιος αγοραστής της συγκεκριμένης έκδοσης. Συνεργάζεται πολύ καλά με το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Renault.

Με αυτόν τον συνδυασμό τα χέρια του οδηγού λύνονται κυριολεκτικά στο δύσκολο αστικό περιβάλλον με την αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου όπως πρέπει.

Οι ραφιναρισμένες αλλαγές πραγματοποιούνται στον σωστό χρόνο και είναι πραγματικά ανεπαίσθητες υπό κανονικές συνθήκες στα ανεβάσματα αλλά και στα κατεβάσματα.

Αν θέλεις μπορείς να παίξεις και με τη χειροκίνητη επιλογή, κάτι που εφάρμοσα όμως μόνο όταν ήθελα να προσπεράσω στην πάντα επικίνδυνη Εθνική Πύργου - Πατρών. Ή για να φτάσω πιο γρήγορα στο Πάπιγκο. Εκεί ο κινητήρας αναγκαστικά ακούστηκε και τα άλογα φάνηκαν λίγα.

Συνολικά πάντως το Captur είναι ένα σύγχρονο crossover που προσφέρει πολλά σε όσους βέβαια δεν αρνούνται τα γαλλικά αυτοκίνητα. Με σύγχρονο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, πολύ καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές καθώς και άνεση κατά την οδήγηση.

Στην περίπτωση του «δικού» μας μοντέλου είναι καλός ο συνδυασμός επιδόσεων με κατανάλωση και σαφέστατα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή στην ανοδικών πωλήσεων κατηγορία.

Η τιμή είναι συμπαθητική, ενώ η γκάμα ξεκινά από τα 14.680 ευρώ (με βενζινοκινητήρα επίσης 90 ίππων). Παράλληλα και τούτο το Renault διατίθεται με 5 χρόνια δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση καθώς και 3 χρόνια οδική βοήθεια.

RENAULT CAPTUR 1.5 dCi 90 PS

Κινητήρας: 1.461 κ.εκ., βενζίνη

Ισχύς: 90 ίπποι/4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 220 Nm/1.750 σ.α.λ. 0-100: 13.8”

Τελική: 172 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 4,3 λ./ 100 χλμ.

CO2: 113 γραμμάρια

Τέλη: 111 ευρώ

Τιμή: από 16.300 ευρώ


 

ΝΗΣΙΔΕΣ
Γαλλική φινέτσα
Το νέο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι εδώ και εντυπωσιάζει. Οι νέες αναλογίες και η ανάγλυφη σχεδίαση του, το εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό του και οι αποκλειστικές καινοτομίες του εξερευνούν...
Γαλλική φινέτσα
ΝΗΣΙΔΕΣ
Περίσσευμα χάρης
Στη δεύτερη γενιά του το Α1 έρχεται να δώσει νέα ταυτότητα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων. Με, ανατρεπτικό design, καλή ποιότητα υλικών και κύλιση ανώτερης κατηγορίας, εκτοξεύει τον πήχη.
Περίσσευμα χάρης
ΝΗΣΙΔΕΣ
Μάρκα με πάθος
Η Alfa Romeo αναμφίβολα είναι η μάρκα με τους πιο φανατικούς φίλους. Το Museo Storico Alfa Romeo και οι Alfisti διάλεξαν έναν ξεχωριστό τρόπο για να ευχηθούν «χρόνια πολλά» στην αγαπημένη τους μάρκα.
Μάρκα με πάθος
ΝΗΣΙΔΕΣ
Κλίμακα ανόδου
Η Skoda με το Scala φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει πλήρως τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Προσφέρει χώρους και ανέσεις, ποιότητα και έξυπνες λύσεις, με τιμές που αρχίζουν από τα 14.880 ευρώ (1.0 TSI...
Κλίμακα ανόδου
ΝΗΣΙΔΕΣ
Προσιτή λύση
Αγαπημένη μάρκα για μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών τούτη η γερμανική, με τιμές όμως σχεδόν απαγορευτικές. Ομως κάποιες υποχωρήσεις απέκτησε η γκάμα της νέας A-Class μια οικονομική βασική έκδοση.
Προσιτή λύση
ΝΗΣΙΔΕΣ
Η Mazda επέστρεψε
Η Mazda έκανε την επίσημη παρουσίασή της στην Αθήνα, ξεκινώντας τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, μαζί με τον συνεργάτη της, τον Ομιλο Συγγελίδη. Διατίθενται τα Mazda2, Mazda3, Mazda6, Mazda...
Η Mazda επέστρεψε

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας