Ηταν ένας αγώνας, αφιερωμένος σε κείνες τις πρώτες προσπάθειες του Ιστορικού Ακρόπολις και δικαίωσε διοργανωτές και ονειροπόλους. Και φαινόταν απίθανο να ολοκληρωθεί ο αγώνας πάνω στο δευτερόλεπτο, ωστόσο σε ένα τέτοιο Ράλι ποτέ δεν ξέρεις. Τελικά οι έμπειροι και ικανοί Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (VW Golf 1979) κέρδισαν το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, που θύμισε σε μας τους παλιότερους κάτι από τα παλιά καλά Ακρόπολις.
Μόλις 1,1 βαθμό ποινής μετά ακολούθησε η Porsche 911 του 1974 ενός πληρώματος με πολλές περγαμηνές, των Γιώργου Δελαπόρτα - Ιούλιου Ιατρίδη. Με μεγάλη διαφορά (64,6 βαθμοί ποινής) κατατάχθηκαν τρίτοι οι Πέτρος Γκανουτάς - Χάρης Λιακωτίτης με Alfa Romeo GTV του 1974. Συμμετείχαν 74 πληρώματα.
Ο δραστήριος, έμπειρος μα και δημιουργικός ΣΙΣΑ διοργάνωσε με επιτυχία το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μία εκδήλωση για καλά προετοιμασμένα πληρώματα και ιστορικά αυτοκίνητα. Ηταν αφιερωμένο στην επέτειο των 20 ετών από το «Classic Acropolis» του 1999, που μαζί με το «24 Ωρες Ελλάδα» του 1998 υπήρξαν τα εφαλτήρια για τη διοργάνωση μεγάλων αγώνων ακριβείας και αντοχής ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Το 1999 ο ΣΙΣΑ διοργάνωσε με την υποστήριξη της ΕΛΠΑ το 1ο Classic Acropolis, έναν αγώνα που είχε ως κύρια χαρακτηριστικά τις θρυλικές διαδρομές μεγάλων ράλι του παρελθόντος και τα πολλά χιλιόμετρα που δοκίμαζαν τις αντοχές αυτοκινήτων και πληρωμάτων. Εκείνος ο αγώνας ήταν μια τεράστια επιτυχία, ξεπερνώντας τις 100 συμμετοχές.
Τον περασμένο Οκτώβριο αποφάσισαν στον ΣΙΣΑ να αφιερώσουν το Κλασσικό Ράλλυ σε αυτό το Classic Acropolis του 1999 και επιπλέον να αποδώσουν φόρο τιμής στους ήρωες του παρελθόντος και στα μεγάλα ράλλυ Ακρόπολις που πέρναγαν από την επαρχία και έκλειναν τα σχολεία για μια εβδομάδα για να παρακολουθήσει ο κόσμος την προσπάθεια των ελληνικών και ξένων πληρωμάτων. Κάπως έτσι φτάσαμε στη φετινή διοργάνωση.
Την πρώτη μέρα πραγματοποιήθηκε η εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης, ενώ η πρώτη ανασυγκρότηση έγινε στα Λουτρά Υπάτης. Το Μόδι, ο Ταρζάν και το Γαρδίκι ήταν λίγες από τις ειδικές διαδρομές που ξύπνησαν από τις εξατμίσεις των θρύλων του παρελθόντος. Το βράδυ και μετά τα 3 σκέλη και τα 520 χιλιόμετρα, αγωνιζόμενοι και αυτοκίνητα ξεκουράστηκαν στη φιλόξενη Ιτέα.
Η πρώτη μέρα βρήκε τους Δελαπόρτα/Ιατρίδη/Porsche 911 να προηγούνται με αρκετή διαφορά των πολύπειρων Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf Gti, ενώ σκληρή μάχη έδιναν για την τρίτη θέση οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 με τους Γκανουτά/Λιακιωτίτη/Alfa Romeo GT Veloce.
Τη δεύτερη ημέρα το πρωί τα πληρώματα πήγαν προς Προσήλιο, Χάνι Ζαγκανά, Φτερόλακκα, Στείρι και για ανασυγκρότηση στην Αρβανίτσα. Μετά τις ειδικές της Αγίας Αννας, Αλυκής και Φυλής και αφού διανύθηκαν συνολικά 5 σκέλη, 900 περίπου χιλιόμετρα και 25 ειδικές, οι αγωνιζόμενοι τερμάτισαν το απόγευμα στην Ακρόπολη.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας