Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μεσολόγγι: Ενα ξεχωριστό μουσείο-μια ιδιαίτερη έκθεση
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μεσολόγγι: Ενα ξεχωριστό μουσείο-μια ιδιαίτερη έκθεση

  • A-
  • A+

Συμβαίνει. Συμβαίνει να μη γνωρίζουμε καλά τη χώρα μας ή τις μικρές, ιδιαίτερες γωνιές του κάθε τόπου. Αυτό ισχύει και για ένα μικρό, αλλά θαυμαστό μουσείο στην ιστορική (και πανέμορφη) πόλη του Μεσολογγίου. Πρόκειται για το κέντρο λόγου και τέχνης «Διέξοδος».

Ο ιδρυτής της «Διεξόδου», Νίκος Κορδόσης, αγόρασε το 1998 το σπίτι του στρατηγού Αθανασίου Ραζή-Κότσικα, του εκλεγμένου Αρχηγού της Φρουράς κατά την Εξοδο, και το μεταμόρφωσε σε έναν υπέροχο χώρο πολιτισμού, εξωστρεφή και δραστήριο όλο τον χρόνο.

Αυτές τις μέρες, η «Διέξοδος» φιλοξενεί μια ιδιαίτερη έκθεση φωτογραφίας. Πρόκειται για την πρώτη έκθεση του καλλιτέχνη Λεωνίδα Στούμπου, ο οποίος, εκτός από βαθύς γνώστης και δάσκαλος της ελληνικής λαϊκής μουσικής, τα τελευταία χρόνια αποκάλυψε και το μεγάλο ταλέντο του στη φωτογραφία.

Αν και ο Λ. Στούμπος φωτογραφίζει ερασιτεχνικά από τη δεκαετία του 1970, αυτή είναι η πρώτη του έκθεση και πρόκειται για 60 φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί στο Μεσολόγγι την τελευταία διετία με μηχανή Compact τσέπης!

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι 30 Ιουνίου και λειτουργεί καθημερινά (εκτός Δευτέρας & Τρίτης), 11.00-13.00 και 20.00-22.00. Οπως πάντα, η είσοδος είναι ελεύθερη. Στο κέντρο λόγου και τέχνης «Διέξοδος» (Αθ. Ραζη - Κότσικα 25, Μεσολόγγι, τηλ. 26310-51260).


 

[email protected]

ΝΗΣΙΔΕΣ
Εκθεση υποβρύχιας φωτογραφίας
Τις υποβρύχιες καταδύσεις, ειδικά όταν συνοδεύονται και από φωτογράφηση, δεν τις λες και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Ωστόσο, η Ρενέ Ρεβάχ από µικρή εξοικειώθηκε και µε τις καταδύσεις και με τον βυθό και...
Εκθεση υποβρύχιας φωτογραφίας
ΝΗΣΙΔΕΣ
Για πρώτη φορά και πρώτα στην Αθήνα!
Αν και είμαστε και οι δύο αρχαίοι πολιτισμοί, αν και είμαστε οι μόνο λαοί στη γη που μπορούμε να αναγνωρίσουμε τη γραφή μας εδώ και τουλάχιστον 3.000 χρόνια, ωστόσο ελάχιστα γνωρίζουμε ο ένας για τον άλλον....
Για πρώτη φορά και πρώτα στην Αθήνα!
ΝΗΣΙΔΕΣ
Ενας άγνωστος υδάτινος κόσμος
Ολοι, λίγο πολύ, γνωρίζουμε τι είναι το πλαγκτόν. Το Μουσείο Γουναρόπουλου αφιερώνει μία ολόκληρη έκθεση στο πλαγκτόν, καθώς πέρα από ζωτική έχει και αισθητική αξία, λόγω της μεγάλης ποικιλίας μορφών και...
Ενας άγνωστος υδάτινος κόσμος
ΝΗΣΙΔΕΣ
Εκθεση «Sabir»: μια εικαστική προσευχή
Εκκινώντας από ένα προσωπικό περιστατικό πένθους, η εικαστικός και ζωγράφος Ελενα Παπαδημητρίου, επί τρία χρόνια ερευνούσε και δούλευε πάνω στη νέα της έκθεση, που εγκαινιάστηκε στην Γκαλερί Σκουφά. Ο τίτλος...
Εκθεση «Sabir»: μια εικαστική προσευχή
ΝΗΣΙΔΕΣ
Ο ιμπρεσάριος της φωτογραφίας
Επαναστατικός καλλιτέχνης, πρωτοποριακός φωτογράφος, ένας πραγματικός ηγέτης στην καλλιτεχνική μεταμόρφωση και αλλαγή. Ο Αλφρεντ Στίγκλιτζ (1864-1946) υπήρξε πραγματικός γίγαντας του αμερικανικού μοντερνισμού....
Ο ιμπρεσάριος της φωτογραφίας
ΝΗΣΙΔΕΣ
Οι «Διάλογοι» της Αθηνάς
Η Αθηνά Τσιμπλοστεφανάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης. Σε ηλικία 19 ετών πήγε στη Νυρεμβέργη. Το 1997 πήρε το πτυχίο της στη Φωτογραφία και επέστρεψε στην Ελλάδα, αρχικά Αθήνα και έπειτα Κρήτη, όπου και...
Οι «Διάλογοι» της Αθηνάς

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας