Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Mazda επέστρεψε
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Η Mazda επέστρεψε

  • A-
  • A+

Η Mazda έκανε την επίσημη παρουσίασή της στην Αθήνα, ξεκινώντας τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, μαζί με τον συνεργάτη της, τον Ομιλο Συγγελίδη.

Η ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρει στην Ελλάδα την τελευταία ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της, που συμπεριλαμβάνει το Mazda2, το ολοκαίνουργιο Mazda3, το Mazda6, το εμβληματικό Mazda MX-5 καθώς και τα SUV μοντέλα της, το Mazda CX-5 και το Mazda CX-3.

Ολα τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από τη σχεδιαστική γλώσσα ΚODO: Soul of Motion, τεχνολογίες SKYACTIV και πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-ACTIVSENSE safety.

Ο Πολυχρόνης Συγγελίδης, πρόεδρος και γενικός διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε τη Mazda για την εμπιστοσύνη της. Εχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα όσο και υπηρεσίες εξέχουσας ποιότητας.

»Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας».

H Mazda λειτουργεί στην Ελλάδα με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στις πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Βόλος.

Οι λιανικές πωλήσεις της πλήρους σειράς των μοντέλων Mazda θα ξεκινήσουν στις 6 Ιουνίου μέσω του καταστήματος-ναυαρχίδα στην Αθήνα, το οποίο θα λειτουργεί ο Ομιλος Συγγελίδη και θα συμπεριλαμβάνει τόσο έναν σύγχρονο εκθεσιακό χώρο αλλά και τεχνικές εγκαταστάσεις.

Vespa Sei Giorni

Μετά τη μεγάλη εμπορική επιτυχία της πρώτης έκδοσης του 2017, έρχεται η Vespa Sei Giorni II Edition.

Πρόκειται για μια νέα έκδοση –αριθμημένη αλλά όχι περιορισμένη– που εξελίσσει περαιτέρω την ιδέα της σύγχρονης Sei Giorni, ενός μοντέλου που γεννήθηκε από τη σύζευξη της τεχνολογίας και του τουριστικού χαρακτήρα της Vespa GTS με την αυθεντική αγωνιστική ιστορία της Vespa.

Και αυτή η νέα έκδοση Vespa Sei Giorni αναβιώνει την επική νίκη της αυθεντικής και ομώνυμης Vespa Sport «Sei Giorni», στον απαιτητικό αγώνα regularity «SeiGiorni Internazionale di Varese» το 1951, όπου υπήρξε απόλυτος κυρίαρχος, κατακτώντας 9 χρυσά μετάλλια.

Ο σπορ χαρακτήρας της Vespa Sei Giorni II Edition ενισχύεται, χάρη στον νέο κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine), 4βάλβιδο, υγρόψυκτο, με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον τα 24 άλογα, αυξημένη κατά 12% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, ενώ η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 18%, φτάνοντας τα 26 Nm.

Και το Corsa φορτίζει!

Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω! Και η Opel γίνεται ηλεκτρική. Με τη νέα, έκτη γενιά Corsa, ο Γερμανός κατασκευαστής προσφέρει για πρώτη φορά μία ηλεκτρική έκδοση που παρέχει αυτονομία 330 χλμ.

Η Opel επέλεξε το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας για να φέρει την ηλεκτροκίνηση στο ευρύ κοινό.

Το Opel Corsa είναι το απόλυτο bestseller. Πάνω από 13,6 εκατομμύρια μονάδες έχουν κατασκευαστεί από το 1982 που το μοντέλο γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Η παραγγελιοληψία για την έκτη γενιά Corsa θα ξεκινήσει σε μερικές εβδομάδες με πρώτο το Corsa-e, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν εκδόσεις πετρελαίου και βενζίνης.

Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (ταχεία φόρτιση) σε 30 λεπτά.

Το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης –μέσω καλωδίου, επιτοίχιου πίνακα ή ταχυφορτιστή– ενώ η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση.

Η κατάσταση φόρτισης μπορεί να ελέγχεται μέσω της εφαρμογής «myOpel», με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης, σε όλες τις περιπτώσεις.

Με ισχύ 100 kW και μέγιστη, άμεσα διαθέσιμη, ροπή 260 Nm, επιτυγχάνει αξιοσημείωτη απόκριση, ευελιξία και δυναμικές επιδόσεις. Το Corsa-e χρειάζεται μόνο 8,1 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα – τιμές εφάμιλλες των σπορ αυτοκινήτων. Υπολογίστε τιμή κοντά στα 30.000 ευρώ.

ΝΗΣΙΔΕΣ
Περίσσευμα χάρης
Στη δεύτερη γενιά του το Α1 έρχεται να δώσει νέα ταυτότητα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων. Με, ανατρεπτικό design, καλή ποιότητα υλικών και κύλιση ανώτερης κατηγορίας, εκτοξεύει τον πήχη.
Περίσσευμα χάρης
ΝΗΣΙΔΕΣ
Μάρκα με πάθος
Η Alfa Romeo αναμφίβολα είναι η μάρκα με τους πιο φανατικούς φίλους. Το Museo Storico Alfa Romeo και οι Alfisti διάλεξαν έναν ξεχωριστό τρόπο για να ευχηθούν «χρόνια πολλά» στην αγαπημένη τους μάρκα.
Μάρκα με πάθος
ΝΗΣΙΔΕΣ
Κλίμακα ανόδου
Η Skoda με το Scala φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει πλήρως τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Προσφέρει χώρους και ανέσεις, ποιότητα και έξυπνες λύσεις, με τιμές που αρχίζουν από τα 14.880 ευρώ (1.0 TSI...
Κλίμακα ανόδου
ΝΗΣΙΔΕΣ
Προσιτή λύση
Αγαπημένη μάρκα για μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών τούτη η γερμανική, με τιμές όμως σχεδόν απαγορευτικές. Ομως κάποιες υποχωρήσεις απέκτησε η γκάμα της νέας A-Class μια οικονομική βασική έκδοση.
Προσιτή λύση
ΝΗΣΙΔΕΣ
Γαλλική φινέτσα
Το νέο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι εδώ και εντυπωσιάζει. Οι νέες αναλογίες και η ανάγλυφη σχεδίαση του, το εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό του και οι αποκλειστικές καινοτομίες του εξερευνούν...
Γαλλική φινέτσα
ΝΗΣΙΔΕΣ
Το μικρό στην πρίζα
Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί εκεί στη Skoda πριν από 124 χρόνια, ότι κάποια στιγμή θα είναι πρωτοπόροι και στον εξηλεκτρισμό. Το CITIGOe iV είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda.
Το μικρό στην πρίζα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας