Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κώστας Αχ. Καραμανλής

Κοκορακι(σμοί)

«Ας σταματήσει αυτή η κοκορομαχία, η οποία νομίζω ότι δεν βοηθάει τα μεγάλα έργα υποδομής» είπε χθες στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών,...
Κοκορακι(σμοί)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λαγκαδάς - Περαία με ΚΤΕΛ
Με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να ξεμένουν, τον διαθέσιμο στόλο να περιορίζεται και τη νέα διοίκηση να μην μπορεί να δώσει το φιλί της ζωής, μοιάζει μονόδρομος η ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου σε άλλους.
Λαγκαδάς - Περαία με ΚΤΕΛ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δύο κόσμοι χωριστά
Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει... αδιαφορεί για συνεδρίαση φορέων με θέμα το μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία έγινε με πρωτοβουλία του δήμου και καλεσμένους όλους τους φορείς. Δυστυχώς, οι πλέον αρμόδιοι υπουργοί ...
Δύο κόσμοι χωριστά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προς ανάθεση των έργων σε ιδιώτες για 5-10 χρόνια
Με «συνταγή» αυτοκινητόδρομων φαίνεται ότι θα προχωρήσει η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Το ετήσιο κόστος συντήρησης υπολογίζεται σε 50 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Προς ανάθεση των έργων σε ιδιώτες για 5-10 χρόνια
ΒΟΥΛΗ
Η κόντρα για το μετρό Θεσσαλονίκης πήγε στη Βουλή
Σε πολύ υψηλούς τόνους και με σκληρές εκφράσεις διεξήχθη στη Βουλή η συζήτηση επί της επίκαιρης ερώτησης για το έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη. Ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ για...
Η κόντρα για το μετρό Θεσσαλονίκης πήγε στη Βουλή
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Καραμπόλες» εργολάβων στον δρόμο-καρμανιόλα
Την έγκριση των Βρυξελλών θα αναζητήσει μέσα στις επόμενες ημέρες ο υπουργός Υποδομών για να προχωρήσουν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος, που βρίσκονται κυριολεκτικά στην κόψη του ξυραφιού.
«Καραμπόλες» εργολάβων στον δρόμο-καρμανιόλα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κ. Καραμανλής: Εξετάζουμε οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ
Ο υπουργός Υποδομών τόνισε ότι εξετάζονται διάφορες εναλλακτικές ώστε να περιορισθεί η επιβάρυνση του Δημοσίου κατά τη φάση λειτουργίας του έργου.
Κ. Καραμανλής: Εξετάζουμε οριστική λύση για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κόντρα στις ράγες του μετρό
Στη Βουλή μεταφέρθηκε η αντιπαράθεση μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης για το πολύπαθο μετρό Θεσσαλονίκης, η έναρξη λειτουργίας του οποίου μετατίθεται κατά 2,5 χρόνια.
Κόντρα στις ράγες του μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Να μη γίνει το μετρό της Θεσσαλονίκης... γεφύρι της Αρτας
Με δριμείες παρεμβάσεις τους, ο Γιάννης Μπουτάρης και ο Γιάννης Μυλόπουλος επιτέθηκαν στον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή «για όσα δεν είπε» όταν επισκέφθηκε το εργοτάξιο, επισημαίνοντας ότι έχει προ πολλού...
Να μη γίνει το μετρό της Θεσσαλονίκης... γεφύρι της Αρτας
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας
Εξετάζεται το ενδεχόμενο για παροχή κινήτρων για την αγορά «καλών μεταχειρισμένων αυτοκίνητων» προκειμένου να ανανεωθεί ο γηρασμένος στόλος των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στη χώρα.
Κ. Καραμανλής: Παλεύουμε να μην αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
Ασάφειες διατυπώθηκαν από τον υπ. Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλή κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλονίκη. Παρέπεμψε τα ζητήματα του μετρό και των συγκοινωνιών στις δηλώσεις του Κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ
Κρατικός -μέχρι νεωτέρας- ο ΟΑΣΘ
ΝΟΡΑ ΡΑΛΛΗ
Καλημέρα Κεμάλ
Αν η Ακροδεξιά έκανε τη βία ιδεολογία, η Δεξιά την έκανε τρόπο ζωής. Και κάνει πολύ καλά τη δουλειά της -η προπαγάνδα της περνάει. Αλλά τόσο πολύ πια; Τόσο πολύ;
Καλημέρα Κεμάλ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών
Με το προηγούμενο καθεστώς θα γίνονται για έξι έως και εννέα μήνες οι εξετάσεις για τη χορήγηση αδειών οδήγησης, αλλά όλα δείχνουν ότι θα παραμείνει η αύξηση στα παράβολα που είχε θεσμοθετηθεί.
Επιστροφή στο καθεστώς των «λαδωμάτων» και των άνομων συναλλαγών