• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 25.6°C / 29.0°C
    3 BF
    48%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 23.5°C / 28.8°C
    3 BF
    52%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    27°C 26.0°C / 28.2°C
    1 BF
    48%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    27°C 25.9°C / 27.2°C
    2 BF
    25%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 25.9°C
    4 BF
    38%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 22.9°C / 25.9°C
    0 BF
    52%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 19.4°C / 22.3°C
    0 BF
    60%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 25.7°C / 25.7°C
    1 BF
    41%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 23.6°C / 25.4°C
    2 BF
    78%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 24.0°C
    2 BF
    69%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.8°C / 24.4°C
    3 BF
    64%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 22.7°C / 22.9°C
    3 BF
    64%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    1 BF
    73%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    21°C 20.9°C / 24.0°C
    0 BF
    64%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 24.5°C / 26.0°C
    1 BF
    53%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 23.8°C / 24.9°C
    4 BF
    76%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    26°C 25.4°C / 28.8°C
    0 BF
    39%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 23.3°C / 25.3°C
    3 BF
    61%
  • Κατερίνη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    24°C 23.6°C / 26.7°C
    3 BF
    71%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    22°C 21.6°C / 21.6°C
    1 BF
    62%
© Adrin Shamsudin | Dreamstime.com

Και με τη «βούλα» της Ε.Ε. τέλος στους θερμικούς κινητήρες αυτοκινήτων από το 2035

  • A-
  • A+

To Συμβούλιο Ενέργειας της ΕΕ ενέκρινε οριστικά το τέλος των θερμικών κινητήρων σε νέα αυτοκίνητα από το 2035.

Οι Υπουργοί Ενέργειας της ΕΕ επικύρωσαν το κείμενο που προβλέπει την υποχρέωση για τα νέα αυτοκίνητα και τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα να μην παράγουν εκπομπές CO2 από το 2035. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνει οριστικό τέλος στην πώληση νέων βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων από το 2035, υπέρ των 100% ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ. Εξαιρούνται τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το 2035 τα παραδοσιακά αυτοκίνητα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν, απλώς δεν θα μπορούν πλέον να παραχθούν καινούργια. Αυτό το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο αποτελεί πυλώνα του ευρωπαϊκού σχεδίου για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τον στόχο της ουδετερότητας άνθρακα το 2050.

Mεταξύ των «27», μόνο η Πολωνία καταψήφισε, ενώ η Ιταλία απείχε κατά τη διάρκεια αυτής της ψηφοφορίας στο Συμβούλιο Ενέργειας.

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα 27 Μαρτίου, οι πρεσβευτές των 27 είχαν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε αυτήν την επίσημη υιοθέτηση σήμερα που είναι το τελευταίο στάδιο μιας μακράς νομοθετικής διαδικασίας.

H σημερινή οριστική έγκριση για το τέλος των θερμικών κινητήρων μετά το 2035, έρχεται μετά την άρση του βέτο από τη Γερμανία, με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που θα παραχθούν μελλοντικά. Υπενθυμίζεται ότι το Βερολίνο είχε καταπλήξει τους εταίρους του στις αρχές Μαρτίου μπλοκάροντας τον κανονισμό, ο οποίος είχε ήδη εγκριθεί στα μέσα Φεβρουαρίου από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μετά από πράσινο φως από τα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας.

Το νομοθετικό κείμενο θα πρέπει να δημοσιευθεί τώρα στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ και θα τεθεί σε ισχύ.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το Βερολίνο επέβαλε (ξανά) το «δίκιο» του
Κομισιόν - Γερμανία, σημειώσατε 2. Αυτό θα ήταν το αποτέλεσμα του αγώνα, αν η διαπραγμάτευση για την απαγόρευση των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης ώς το 2035 ήταν ντέρμπι. Γιατί τελικά, οι Βρυξέλλες –παρά την...
Το Βερολίνο επέβαλε (ξανά) το «δίκιο» του
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα βρήκαν Γερμανία-Ε.Ε. για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
Η Γερμανία είχε ζητήσει εξαίρεση για τα αυτοκίνητα που καίνε ηλεκτρονικά καύσιμα, υποστηρίζοντας ότι τέτοια καύσιμα μπορούν να παραχθούν με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και άνθρακα που απορροφάται από την...
Τα βρήκαν Γερμανία-Ε.Ε. για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ε.Ε.: Τέλος τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035
Η απαγόρευση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι μέρος του πακέτου οδηγιών και νόμων που θα πρέπει να εφαρμοστούν στην Ε.Ε. προκειμένου να επιτευχθεί ο διακηρυγμένος στόχος της να φθάσει στην...
Ε.Ε.: Τέλος τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035
ΕΥΡΩΠΗ
«Λευκός καπνός» για μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ε.Ε. από το 2035
Ευρωβουλευτές και κυβερνήσεις κατέληξαν σε συμφωνία για τον τερματισμό πώλησης όλων των άλλων οχημάτων από εκείνη τη χρονιά ● Στόχος η τήρηση των δεσμεύσεων για την κλιματική ουδετερότητα
«Λευκός καπνός» για μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ε.Ε. από το 2035
ΕΥΡΩΠΗ
ΕΕ: Αυστηροί «πράσινοι» κανονισμοί στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι κατασκευαστικές αυτοκινήτων θα υποχρεούνται να πληρούν συγκεκριμένα πρότυπα στα όρια εκπομπών ρύπων των οχημάτων τους για να κρίνονται ως βιώσιμες επενδύσεις. Αντιδρούν οι εταιρείες.
ΕΕ: Αυστηροί «πράσινοι» κανονισμοί στην αυτοκινητοβιομηχανία
ΕΥΡΩΠΗ
11 χώρες της Ε.Ε. προειδοποιούν για το επείγον της πράσινης μετάβασης
Οι υπογράφοντες είναι οι υπουργοί για το Kλίμα της Δανίας, της Γερμανίας, της Φινλανδίας, των Κάτω Χωρών, της Ιρλανδίας, της Αυστρίας, της Ισπανίας, του Λουξεμβούργου, της Λετονίας, της Σουηδίας και της...
11 χώρες της Ε.Ε. προειδοποιούν για το επείγον της πράσινης μετάβασης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας