Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τι δείχνει το πόρισμα για τη συντριβή του Boeing στην Αιθιοπία
AP Photo

Τι δείχνει το πόρισμα για τη συντριβή του Boeing στην Αιθιοπία

  • A-
  • A+

Οι πιλότοι του Boeing της Ethiopian Airlines που συνετρίβη στις 10 Μαρτίου οδηγώντας στον θάνατο 157 ανθρώπους εκτέλεσαν «επανειλημμένως» τις διαδικασίες που περιέχονται στις οδηγίες της Boeing αλλά δεν κατόρθωσαν να ανακτήσουν τον έλεγχο του αεροσκάφους, δήλωσε σήμερα η υπουργός Μεταφορών της Αιθιοπίας.

«Το πλήρωμα εκτέλεσε πολλές φορές όλες τις οδηγίες του κατασκευαστή αλλά δεν κατόρθωσε να ανακτήσει τον έλεγχο του αεροσκάφους», ενός Boeing 737 MAX 8, πρόσθεσε η Νταγκμαβίτ Μότζες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της οποίας παρουσίασε τα αποτελέσματα της προκαταρκτικής έρευνας για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας.

Το προκαταρκτικό πόρισμα συνιστά στον Αμερικανό κατασκευαστή «να επανεξετάσει το σύστημα διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους», πρόσθεσε η ίδια.

«Οι αεροπορικές αρχές θα πρέπει να επαληθεύσουν ότι η επανεξέταση του συστήματος διαχείρισης πτήσης του αεροσκάφους έγινε σωστά από τον κατασκευαστή» πριν ο στόλος των Boeing 737 MAX, που είναι καθηλωμένος στο έδαφος σε ολόκληρο τον κόσμο μετά το δυστύχημα, λάβει άδεια για να α ξαναπετάξει, επέμεινε η υπουργός Μεταφορών.

Η Νταγκμαβίτ Μότζες δεν αναφέρθηκε ειδικά στο σύστημα σταθεροποίησης του αεροσκάφους (MCAS), για το οποίο υπάρχουν υποψίες ότι ευθύνεται για το δυστύχημα αλλά αναφέρθηκε σε μια επαναλαμβανόμενη κατακόρυφη καθοδική κίνηση του αεροσκάφους.

Το MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System) έχει σχεδιαστεί ειδικά για το 737 MAX, για τη διόρθωση μιας ανωμαλίας της αεροδυναμικής που συνδέεται με τα αυξημένο βάρος των κινητήρων.

Σε ειδοποίηση που απηύθυνε προς τα πληρώματα στις 6 Νοεμβρίου η Boeing εξηγούσε ότι ένα σφάλμα του αισθητήρα που μετρά τη γωνία προσβολής (AOA, αισθητήρας γωνίας προσβολής) μπορεί να οδηγήσει το σύστημα MCAS να φέρει το αεροπλάνο ξαφνικά σε πορεία «με την μύτη προς το έδαφος».

Για τη διόρθωση του σφάλματος συνιστούσε στους πιλότους να απενεργοποιήσουν τον μηχανισμό «αποσυνδέοντας τα ηλεκτρικά συστήματα εξισορρόπησης» του αεροσκάφους και αυτό «μέχρι το τέλος της πτήσης».

Ο επικεφαλής της Ethiopian Airlines, Τίβολντ Γκέμπρε Μαριάμ, δηλώνει σε σημερινή ανακοίνωσή του «πολύ υπερήφανος για τους πιλότους μας που ακολούθησαν τις συνιστώμενες επείγουσες διαδικασίες και για το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού σε μια τόσο δύσκολη περίσταση».

ΑΦΡΙΚΗ
H Boeing μειώνει την παραγωγή Boeing 737 MAX
Η Boeing σχεδιάζει να περικόψει τη μηνιαία παραγωγή αεροσκαφών 737 κατά περίπου 20% μετά τα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα στην Ινδονησία και την Αιθιοπία και αφού τα συγκεκριμένα αεροσκάφη έχουν...
H Boeing μειώνει την παραγωγή Boeing 737 MAX
ΑΦΡΙΚΗ
WSJ: Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing απενεργοποίησαν το σύστημα απώλειας στήριξης
Νέες αποκαλύψεις φέρνει στη δημοσιότητα η Wall Street Journal για την συντριβή του Boeing 737 MAX 8 της Ethiopian Airlines. Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα, οι πιλότοι της μοιραίας πτήσης ακολούθησαν...
WSJ: Οι πιλότοι του μοιραίου Boeing απενεργοποίησαν το σύστημα απώλειας στήριξης
ΑΦΡΙΚΗ
WSJ: Τι έδειξαν τα «μαύρα κουτιά» του Boeing 737 MAX 8
Η εφημερίδα «The Wall Street Journal» αποκαλύπτει το προκαταρκτικό πόρισμα για τη συντριβή του Boeing 737 MAX 8 στην Αιθιοπία που συνετρίβη στις 10 Μαρτίου, έξι λεπτά μετά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο...
WSJ: Τι έδειξαν τα «μαύρα κουτιά» του Boeing 737 MAX 8
ΑΦΡΙΚΗ
«Σαφείς ομοιότητες» με την τραγωδία στην Ινδονησία
Η υπουργός Μεταφορών της Αιθιοπίας, Νταγκμαουίτ Μόγκες, έλαβε τα πρώτα συμπεράσματα απ 'την εξέταση των «μαύρων κουτιών» του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines.
«Σαφείς ομοιότητες» με την τραγωδία στην Ινδονησία
ΑΦΡΙΚΗ
Χιλιάδες κόσμου στην τελετή για τα θύματα της τραγωδίας στην Αιθιοπία
Δεκαεπτά φέρετρα καλυμμένα με τη σημαία της Αιθιοπίας μεταφέρθηκαν με μαύρα αυτοκίνητα περνώντας μέσα από τους δρόμους της Αντίς Αντέμπα.
Χιλιάδες κόσμου στην τελετή για τα θύματα της τραγωδίας στην Αιθιοπία
ΑΦΡΙΚΗ
Ο πιλότος του Boeing επιτακτικά ζητούσε να γυρίσει πίσω
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας, γύρω από την υπόθεση του αεροσκάφους Boeing 737 MAX 8 των Αιθιοπικών Αερογραμμών που συνετρίβη την Κυριακή και στοίχισε τη ζωή σε 157 ανθρώπους.
Ο πιλότος του Boeing επιτακτικά ζητούσε να γυρίσει πίσω

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας