Ο Ηλίας Κατιρτζιγιανόγλου είναι συνδιοργανωτής του Comicdom Con Athens, του μακροβιότερου φεστιβάλ κόμικς στη χώρα μας, συνιδρυτής της Comicdom Press και του Ψηφιακού Μουσείου Κόμικς, δημοσιογράφος κ.ά.
Είναι όμως και ένας σπουδαίος σεναριογράφος, καθώς τα έργα του όπως η τετράτευχη σειρά «Σύνδρομο» σε σχέδια Λευτέρη Μαυρογιάννη, Χρήστου Μαρτίνη, Γιάννη Ρουμπούλια, Αλέξιας Οθωναίου και Γαβριήλ Τομπαλίδη, το «Σύνδρομο: Η αρχή είναι το τέλος» σε σχέδια του Χρήστου Μαρτίνη, το «Μαύρο φως» σε σχέδια του Αρη Λάμπου, το «Αστικό κενό» σε σχέδια του Aldo Shabani και η διασκευή σε κόμικς της «Κερένιας κούκλας» του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου σε σχέδια του Γιώργου Τσιαμάντα συνοψίζουν τη μεγάλη του εμπειρία στα κόμικς και την ικανότητά του στην αφήγηση ολοκληρωμένων ιστοριών.
Από την άλλη, ο Φώτης Τσελεπατιώτης, με σχέδια που παραπέμπουν στη χρυσή εποχή των ασπρόμαυρων undergoround comix, έχει φιλοτεχνήσει μια σειρά από σπουδαίες αυτοεκδόσεις όπως οι «Τζόνυ Τέσλα Μπιγκίνς», «Γκοτζίλα Vs Κιμ Γιονγκ Ουν», «Αρρωστα Μίκυ Μάου», έχει κάνει τα σχέδια στον «Πετεινό» σε σενάριο του Μέλανδρου Γκανά και συνεργάζεται στο περιοδικό «Πέχρα».
Οι δυο τους συνεργάστηκαν και συνδημιούργησαν μια συλλογή πέντε ιστοριών με τίτλο «Τα ενήλικα» και διευκρινιστικό υπότιτλο «Κωμικοτραγικόμιξ 18+» που αναφέρεται στο target group στο οποίο απευθύνεται, ενώ κλείνει το μάτι στον έξυπνο νεολογισμό, «A Family Tragicomic», του υποτίτλου της Alison Bechdel για το έργο της «Fun Home» (στα ελληνικά: Το Θανατάδικο). Το πιο ενδιαφέρον και γοητευτικό, κοινό χαρακτηριστικό των πέντε ιστοριών είναι ότι σε καθεμιά «από αλλού ξεκινάς, αλλού σε πάει, αλλού σε βγάζει στο τέλος και όλα αυτά με έξυπνο καυστικό σενάριο και με περίτεχνους οπτικούς τρόπους» συνδυάζοντας «δράμα, έγκλημα, μέχρι γέλιο», όπως επισημαίνει ο Μέλανδρος Γκανάς στον πρόλογό του. Και πράγματι, οι πέντε ιστορίες («Hamsterx», «Κουμπαριές», «Ο Μακαρίτης», «Κοίτα πώς τα κάνατε», «Το Coming Out») καταλήγουν σε μικρές τραγωδίες που προκύπτουν μέσα από παρεξηγήσεις πλημμυρισμένες από μαύρο χιούμορ, από αλαζονικές και κακοποιητικές συμπεριφορές, από τη μανία της επιβεβαίωσης μέσω της ταπείνωσης και του εξευτελισμού του άλλου, από την εκδίκηση και τον ναρκισσισμό. Συνθέτοντας ένα μωσαϊκό από γνώριμες σε όλους και όλες περιπέτειες αστικής παράνοιας, με τις οποίες γελάμε μέχρι να συνειδητοποιήσουμε ότι θα μπορούσαμε να είμαστε οι πρωταγωνιστές τους. Αν δεν είμαστε ήδη.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας