Επέστρεψε στη Γη το σκάφος Crew Dragon της SpaceX

Εικόνα από την διαδικασία προσυδάτωσης του Crew Dragon

NASA TV , μέσω AP

Επέστρεψε στη Γη το σκάφος Crew Dragon της SpaceX

Επιτυχώς έληξε η πρώτη πτήση του σκάφους Crew Dragon, της SpaceX, καθώς ο πύραυλος επέστρεψε, σήμερα, στη Γη, με προσυδάτωση στον Ατλαντικό.

Υπενθυμίζουμε ότι ο πύραυλος ξεκίνησε από τη Γη έξι μέρες πριν, με επιβάτη την κούκλα «Ρίπλεΐ».

Ήταν το πρώτο πείραμα της NASA, μετά από το 2011, για να ξεκινήσει πρόγραμμα εκτοξεύσεων στο διάστημα, χωρίς την βοήθεια της Ρωσίας.

Η έλευση του Crew Dragon στην ακτή της Φλόριντα σηματοδότησε την πρώτη προσυδάτωση στον Ατλαντικό, μετά από 50 χρόνια, με τον γνωστό σε όλους μας Apollo 9.

Μετά από αυτήν την επιτυχία, η NASA ευελπιστεί να κατορθώσει να ξεκινήσει διαστημικά ταξίδια με πραγματικούς αστροναύτες εντός του έτους.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Ρωσία και Κίνα συνεργάζονται για την εξερεύνηση της Σελήνης
Από την άλλη, η NASA, μετά από πιέσεις του προέδρου Τραμπ, έχει θέσει ως στόχο την αποστολή αστροναυτών στο φεγγάρι το 2024, αλλά πολλοί -ακόμη και μέσα στην ίδια τη NASA- αμφιβάλλουν κατά πόσο αυτό είναι...
Ρωσία και Κίνα συνεργάζονται για την εξερεύνηση της Σελήνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
«Πάτησε» στην επιφάνεια του Άρη ο σεισμογράφος του InSight
Η NASA ανακοίνωσε ότι το InSight, που έχει προσεδαφιστεί στον Άρη από τις 26 Νοεμβρίου, τοποθέτησε -με τη βοήθεια ενός ρομποτικού βραχίονα- το πρώτο όργανο πάνω στην επιφάνεια του γειτονικού πλανήτη.
«Πάτησε» στην επιφάνεια του Άρη ο σεισμογράφος του InSight
Η NASA ανακάλυψε τον πιθανώς κατοικήσιμο εξωπλανήτη GJ357d
Το τηλεσκόπιο TESS της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας εντόπισε τον εξωπλανήτη GJ357d, μια σχετικά κοντινή υπερ-Γη, σε απόσταση 31 ετών φωτός από τη Γη.
Η NASA ανακάλυψε τον πιθανώς κατοικήσιμο εξωπλανήτη GJ357d