Καλύτερα άνεργος παρά σε κακό εργασιακό περιβάλλον
dreamstime.com

Καλύτερα άνεργος παρά σε κακό εργασιακό περιβάλλον

Η ικανοποίηση που λαμβάνει ένας εργαζόμενος από τη δουλειά του είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία του, συμπεραίνει νέα επιστημονική μελέτη, η οποία κατέγραψε το μέγεθος των αρνητικών επιπτώσεων που μπορεί να επιφέρει ένα κακό εργασιακό περιβάλλον.

Στην εν λόγω μελέτη πήραν μέρος 1.116 Βρετανοί ηλικίας από 35 έως 75 ετών. Όπως διαπιστώθηκε, άτομα που αρχικά ήταν άνεργα και στη συνέχεια πήγαν να δουλέψουν σε μία «κακή εργασία» παρουσίασαν υψηλότερα επίπεδα άγχους σε σύγκριση με όσους παρέμειναν άνεργοι. Αντίθετα,  οι άνεργοι που πήγαν σε πιο ποιοτικές δουλειές, είχαν καλύτερες επιδόσεις στους δείκτες άγχους που παρατηρήθηκαν από μετρήσεις στο καρδιαγγειακό, μεταβολικό και ανοσοποιητικό τους σύστημα.

Επίσης, δεν υπήρξε καμία ένδειξη βελτίωσης της ψυχικής υγείας στα άτομα που παρέμειναν άνεργα ή που πήγαν σε κακής ποιότητα εργασίες.

Οι επιστήμονες τόνισαν πως η φράση «τουλάχιστον έχεις μια δουλειά» δεν αντικατοπτρίζει πάντα μία θετική εξέλιξη για τον κάθε άνθρωπο. Όπως υπογράμμισαν, δεν αρκεί να υπάρξει ένα πρόγραμμα για την καταπολέμηση της ανεργίας, αλλά πρέπει ταυτόχρονα να εξασφαλίσει μία καλή θέση εργασίας σε όσους συμμετέχουν σε αυτό.

Δείτε ΕΔΩ τη μελέτη όπως δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Epidemiology.

Η νεφρική ανεπάρκεια συνδέεται με την καρδιακή ανεπάρκεια, λένε επιστήμονες
Ο κίνδυνος νεφρικής ανεπάρκειας είναι μεγαλύτερος για όσους έχουν καρδιαγγειακά προβλήματα, ιδίως καρδιακή ανεπάρκεια, σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.
Η νεφρική ανεπάρκεια συνδέεται με την καρδιακή ανεπάρκεια, λένε επιστήμονες
Έρευνα: η βιταμίνη D επιμηκύνει τη ζωή σε ασθενείς με καρκίνο
Επιστημονική μελέτη κατέγραψε ότι διατρέχουν χαμηλότερο κίνδυνο να πεθάνουν από καρκίνο όσοι λαμβάνουν συμπληρώματα βιταμίνης D.
Έρευνα: η βιταμίνη D επιμηκύνει τη ζωή σε ασθενείς με καρκίνο
Επιβεβαιώθηκε ο ρόλος της NfL στην ανίχνευση του Αλτσχάιμερ
Μία μακροχρόνια επιστημονική μελέτη έρχεται να υποστηρίξει προηγούμενες έρευνες, καταγράφοντας ότι οι μεταβολές στα επίπεδα μιας πρωτεΐνης μπορεί να ανιχνεύσουν την παρουσία και να παρακολουθήσουν την εξέλιξη...
Επιβεβαιώθηκε ο ρόλος της NfL στην ανίχνευση του Αλτσχάιμερ
Μεσημεριανός ύπνος αντί... φαρμάκων για τη μείωση της πίεσης
Μία ελληνική έρευνα από επιστήμονες του Ασκληπιείου Βούλας έρχεται στο φως της δημοσιότητας, υποστηρίζοντας πως ο μεσημεριανός ύπνος βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
Μεσημεριανός ύπνος αντί... φαρμάκων για τη μείωση της πίεσης