Ευσταθεί η θεωρία ότι «μας ψεκάζουν»;
Dreamstime

Ευσταθεί η θεωρία ότι «μας ψεκάζουν»;

Δεν είναι λίγοι όσοι πιστεύουν ότι οι κυβερνήσεις «ψεκάζουν» τους πληθυσμούς των χωρών τους με καυσαέρια αεροσκαφών με στόχο να τους ελέγχουν.

Οι οπαδοί των θεωριών συνωμοσίας επιμένουν ότι οι κυβερνήσεις θέλουν να ελέγχουν τους λαούς, να κατευθύνουν καιρικά φαινόμενα, αλλά ακόμα και την παροχή των τροφίμων.

Όπως υποστηρίζουν, για να πετύχουν οι κυβερνώντες ανά τον κόσμο τους στόχους τους, ψεκάζουν χημικά μέσω των καυσαερίων αεροσκαφών για να ελέγχουν τους πληθυσμούς.

Η Κριστίν Σίρερ από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας στο Ίρβαϊν ανέθεσε σε 77 επιστήμονες να εξετάσουν τα στοιχεία που επικαλούνται οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών, γνωστή και ως Chemtrail.

Οι 49 εξέτασαν φωτογραφίες με ίχνη συμπύκνωσης, δηλαδή τα ορατά λευκά ίχνη υδρατμών που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα στον ουρανό, και 28 αξιολόγησαν χημικές αναλύσεις από τη σύνθεση της ατμόσφαιρας.

Στη δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας οι επιστήμονες γράφουν στο περιοδικό Environmental Research Letters ότι η αξιολόγηση φωτογραφιών και χημικών αναλύσεων απευθύνεται κυρίως σε όσους δεν είναι ακόμα σίγουροι αν θα πρέπει να πιστέψουν ή όχι τη θεωρία των αεροψεκασμών.

Από τους 77 ειδικούς μόνο ένας εντόπισε μια ένδειξη που παραπέμπει σε αεροψεκασμούς.

Από τους επιστήμονες που εξέτασαν τα ίχνη συμπύκνωσης, το 37% καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα λευκά ίχνη υδρατμών των αεροσκαφών παραμένουν περισσότερη ώρα ορατά στην ατμόσφαιρα από ό,τι παλαιότερα διότι τα αεροσκάφη πετούν πλέον πολύ ψηλότερα και διαθέτουν ισχυρότερους κινητήρες, που εκπέμπουν περισσότερους υδρατμούς.

Το υπόλοιπο 47% των ειδικών δεν επιβεβαίωσαν καν την παρατήρηση των οπαδών της θεωρίας ότι τα ίχνη συμπύκνωσης παραμένουν περισσότερο στην ατμόσφαιρα, ενώ οι υπόλοιποι δεν πήραν καν θέση στο ερώτημα.

Οι χημικοί που εξέτασαν τις αναλύσεις για τη σύνθεση του αέρα δεν βρήκαν ενδείξεις για αεροψεκασμούς.

Μόλις ένας ειδικός κατέγραψε σε απομακρυσμένη περιοχή ασυνήθιστα υψηλή συγκέντρωση βαρίου. Δεν υπάρχουν ωστόσο ενδείξεις ότι οι τιμές αυτές σχετίζονται με αεροψεκασμούς.

Το συμπέρασμα των 77 ειδικών είναι σαφές:

«Η παραμονή των ιχνών συμπύκνωσης οφείλεται στην νέα τεχνολογία αεροσκαφών. Παράλληλα η βιομηχανική ανάπτυξη έχει αυξήσει τις εκπομπές ρύπων σε ορισμένες περιοχές. Όσοι επομένως εστιάζουν στην θεωρία περί γενικευμένου σχεδίου αεροψεκασμού δεν ασχολούνται με μείζονα περιβαλλοντικά προβλήματα για τα οποία πρέπει επειγόντως να βρεθούν λύσεις».

Πηγή: Spiegel Online

Η υπερθέρμανση του πλανήτη αυξάνει τη βλάστηση στα Ιμαλάια
Θάμνοι και γρασίδι έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται γύρω από όρος Έβερεστ και σε όλα τα Ιμαλάια, μία από τις περιοχές του πλανήτη που θερμαίνονται με τη μεγαλύτερη ταχύτητα εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής και οι...
Η υπερθέρμανση του πλανήτη αυξάνει τη βλάστηση στα Ιμαλάια
Από την κλιματική αλλαγή στην κλιματική επείγουσα ανάγκη
Περισσότεροι από 11.200 επιστήμονες από 153 χώρες, συνυπογράφουν μια διακήρυξη με την οποία προειδοποιούν ότι πλέον υπάρχει, όχι απλώς κλιματική αλλαγή, αλλά κλιματική επείγουσα ανάγκη (climate emergency).
Από την κλιματική αλλαγή στην κλιματική επείγουσα ανάγκη
Κίνδυνος για το περιβάλλον η πλύση ρούχων σε πρόγραμμα για ευαίσθητα
Τα προγράμματα για ευαίσθητα απελευθερώνουν εκατοντάδες χιλιάδες περισσότερες μικροΐνες πλαστικού στο περιβάλλον από ό,τι τα κανονικά προγράμματα πλυσίματος. Πλαστικό που καταλήγει στο στομάχι θαλάσσιων ζώων.
Κίνδυνος για το περιβάλλον η πλύση ρούχων σε πρόγραμμα για ευαίσθητα
Ξεκινάει η αποστολή στην Αρκτική για τη μελέτη της κλιματικής αλλαγής
Η μεγαλύτερη επιστημονική αποστολή στην Αρκτική για να μελετηθεί η κλιματική αλλαγή με τη συμμετοχή επιστημόνων από 19 χώρες ξεκινά απόψε από τη Νορβηγία. Η αποστολή θα έχει διάρκεια ένα έτος, ώστε να να...
Ξεκινάει η αποστολή στην Αρκτική για τη μελέτη της κλιματικής αλλαγής
Σχεδόν 600 είδη φυτών έχουν εξαφανιστεί τα τελευταία 250 χρόνια
Καταστροφικές σε πολλά επίπεδα αποδεικνύονται οι ανθρώπινες δραστηριότητες με τους επιστήμονες να εκτιμούν ότι τα τελευταία 250 χρόνια έχουν εξαφανιστεί σχεδόν 600 είδη φυτών, ενώ η χλωρίδα αφανίζεται με ρυθμό...
Σχεδόν 600 είδη φυτών έχουν εξαφανιστεί τα τελευταία 250 χρόνια
Οι κοριοί πιο ανθεκτικοί από τους δεινόσαυρους
Μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι παρασιτικοί και ενοχλητικοί αιμοβόροι κοριοί έχουν μια μακρά εξελικτική ιστορία που φτάνει σε βάθος τουλάχιστον 115 εκατομμυρίων.
Οι κοριοί πιο ανθεκτικοί από τους δεινόσαυρους