Ινστιτούτο του Ισραήλ ανακοίνωσε ότι ανακάλυψε αντίσωμα που εξουδετερώνει τον κορονοϊό
DREAMSTIME

Μια πολλά υποσχόμενη ανακάλυψη στη μάχη κατά του νέου κορονοϊού ανακοίνωσε το Ισραήλ, την ώρα που η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα πασχίζει για μια αποτελεσματική θεραπεία και ένα εμβόλιο.

Το υπουργείο Άμυνας της χώρας ανακοίνωσε χθες ότι το Ινστιτούτο Βιολογικής Έρευνας του Ισραήλ (IIBR) ολοκλήρωσε μια πρωτοποριακή επιστημονική έρευνα, εντοπίζοντας ένα αντίσωμα που εξουδετερώνει τον κορoνοϊό.

«Είμαι περήφανος για το προσωπικό του Ινστιτούτου, το οποίο έχει κάνει μια σημαντική ανακάλυψη», δήλωσε ο υπουργός Άμυνας, Ναφταλί Μπενέτ, χθες, Δευτέρα, έπειτα από επίσκεψή του στο εργαστήριο που έχει την έδρα του στο Ness Ziona, γράφει η εφημερίδα Jerusalem Post. «Η εβραϊκή δημιουργικότητα και εφευρετικότητα επέφερε αυτό το καταπληκτικό επίτευγμα», πρόσθεσε.

Αυτή η επιστημονική ανακάλυψη έχει τρεις βασικές παραμέτρους: Το αντίσωμα είναι μονοκλωνικό, νέο και εκκαθαρισμένο και περιέχει εξαιρετικά χαμηλή αναλογία επιβλαβών πρωτεϊνών, το ινστιτούτο έχει καταδείξει την ικανότητα του αντισώματος να εξουδετερώνει τον νέο κορονοϊό, και το αντίσωμα δοκιμάστηκε ειδικά στον επιθετικό κορονοϊό.

«Με βάση ολοκληρωμένες επιστημονικές δημοσιεύσεις από όλο τον κόσμο, φαίνεται ότι το IIBR είναι το πρώτο ίδρυμα που πέτυχε μια επιστημονική ανακάλυψη που πληροί ταυτόχρονα και τις τρεις προαναφερθείσες παραμέτρους», ανέφερε το υπουργείο Άμυνας σε ανακοίνωση εξ ονόματος του ινστιτούτου.

Το IIBR εργάζεται τώρα για να κατοχυρώσει την ευρεσιτεχνία και να εξασφαλίσει την εμπορική της ανάπτυξη, προστίθεται, ενώ αναφέρεται ότι όλες οι νομικές διαδικασίες θα συντονίζονται με το υπουργείο Άμυνας.

«Αυτό το επιστημονικό επίτευγμα έχει τη δυνατότητα να αποτελέσει πρόοδο για τη θεραπεία ασθενών με κορoνοϊό και δεν είναι εμβόλιο για ευρεία χρήση», προστίθεται στη δήλωση.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι θα ακολουθήσει μια σειρά περίπλοκων τεστ και εγκρίσεων, αλλά ότι οι επιστήμονες του ινστιτούτου θεωρούν ότι η φύση αυτού του επιτεύγματος θα μπορούσε να οδηγήσει σε συντόμευση των διαδικασιών.

Τον περασμένο μήνα, το IIBR ανακοίνωσε ότι είχε αρχίσει να δοκιμάζει ένα πρωτότυπο εμβόλιο για τον Covid-19 σε τρωκτικά.

Το ινστιτούτο ασχολείται επίσης με τη συλλογή πλάσματος από άτομα που έχουν αναρρώσει από τον Covid-19, με την ελπίδα ότι αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην έρευνα.

Στο μεταξύ, το IIBR και η πόλη Yeroham, ανακοίνωσαν χθες βράδυ ότι σχεδιάζουν να ανοίξουν την πρώτη εγκατάσταση παραγωγής εμβολίων του Ισραήλ, σε συνεργασία με κάποια από τις διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες, σύμφωνα με εκπρόσωπο των τοπικών αρχών.

Το IIBR δεν είναι η μόνη ερευνητική ομάδα στο Ισραήλ που έχει σημειώσει πρόοδο στις προσπάθειες για ανάπτυξη εμβολίου ή θεραπείας για τον νέο κορονοϊό. Η MigVax, θυγατρική του Ινστιτούτου MIGAL Galilee, ανέφερε πρόσφατα ότι πλησιάζει στην ολοκλήρωση της πρώτης φάσης ανάπτυξης ενός εμβολίου και την προηγούμενη εβδομάδα εξασφάλισε 12 εκατ. δολάρια για να προχωρήσει σε κλινικές δοκιμές. Σύμφωνα με τη Jerusalem Post η εταιρεία προσδοκά ότι θα αρχίσει τις δοκιμές σε άνθρωπο για το πόσιμο εμβόλιο της ίσως και την 1η Ιουνίου.

Έρευνα: Τα περιοριστικά μέτρα έσωσαν δεκάδες χιλιάδες ζωές σε 11 χώρες
Τη σπουδαιότητα των περιοριστικών μέτρων που έλαβαν κυβερνήσεις διάφορων χωρών, προκειμένου να αναχαιτίσουν την πανδημία, καταδεικνύει επιστημονική έρευνα.
Έρευνα: Τα περιοριστικά μέτρα έσωσαν δεκάδες χιλιάδες ζωές σε 11 χώρες
Εντοπίστηκε ζεύγος ανθρώπινων αντισωμάτων κατά του κορονοϊού
Κινέζοι ερευνητές ανακοίνωσαν πως τα εν λόγω εξουδετερωτικά αντισώματα απομονώθηκαν από ασθενή που ανάρρωσε από τη νόσο Covid-19.
Εντοπίστηκε ζεύγος ανθρώπινων αντισωμάτων κατά του κορονοϊού
Το καλό, το κακό και το άσχημο σενάριο για την εξέλιξη της πανδημίας
Aμερικανοί επιστήμονες, παρουσίασαν τα τρία πιθανότερα σενάρια για το πώς μπορεί να εξελιχθεί η πανδημία μέσα στην επόμενη διετία.
Το καλό, το κακό και το άσχημο σενάριο για την εξέλιξη της πανδημίας
Οι μεταλλάξεις του κορονοϊού μέσα από μελέτη επιστημόνων του ΙΤΕ
Πρόσφατη ερευνητική μελέτη των Ινστιτούτων Πληροφορικής και Μοριακής Βιολογίας & Βιοτεχνολογίας του ΙΤΕ  αποκαλύπτει νέα δεδομένα για τη μετάλλαξη του κορονοϊού τα οποία ενδέχεται να συνέβαλαν στην εξέλιξή του.
Οι μεταλλάξεις του κορονοϊού μέσα από μελέτη επιστημόνων του ΙΤΕ
Πριν από τα πρώτα συμπτώματα ξεκινά η διάδοση του κορονοϊού
Επιστημονική έρευνα δίνει μια εξήγηση για την ταχύτατη εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού, που έχει οδηγήσει στον θάνατο δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους σε όλον τον πλανήτη.
Πριν από τα πρώτα συμπτώματα ξεκινά η διάδοση του κορονοϊού