• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.0°C / 29.6°C
    3 BF
    43%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    27°C 25.3°C / 28.3°C
    0 BF
    56%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    28°C 28.3°C / 28.3°C
    2 BF
    45%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.7°C / 28.7°C
    1 BF
    38%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    26°C 26.2°C / 26.2°C
    4 BF
    42%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    27°C 24.6°C / 28.6°C
    2 BF
    60%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.7°C / 25.7°C
    1 BF
    37%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.9°C / 31.9°C
    1 BF
    33%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    28°C 26.1°C / 28.6°C
    5 BF
    57%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.3°C / 25.3°C
    4 BF
    50%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.6°C / 24.6°C
    6 BF
    63%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.6°C / 26.7°C
    3 BF
    54%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    2 BF
    42%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    29°C 29.0°C / 29.0°C
    1 BF
    38%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.6°C / 31.7°C
    2 BF
    67%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.8°C / 26.8°C
    2 BF
    56%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 26.7°C / 29.8°C
    3 BF
    33%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.3°C / 26.6°C
    1 BF
    52%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 25.4°C / 29.5°C
    2 BF
    60%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.6°C / 27.6°C
    1 BF
    28%
Ο πιο γνωστός λοιμοξιωλόγος τώρα ειδικός... και σε θέματα μεταφορών

Δημήτρης Τσιόδρας

EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο πιο γνωστός λοιμοξιωλόγος τώρα ειδικός... και σε θέματα μεταφορών

  • A-
  • A+
Το σχόλιο του Σ. Τσιόδρα για τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς επικρίθηκε εκτενώς και με επιχειρήματα
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μπορεί συχνά να κακίζουμε τους ταξιτζήδες γιατί μιλούν ως διεθνολόγοι, σεισμολόγοι ή κάτοχοι των μυστικών της ιατρικής επιστήμης, τι συμβαίνει όμως όταν ο πιο γνωστός λοιμωξιολόγος παίρνει θέση σε θέματα συγκοινωνιακού ενδιαφέροντος;

Η επανεμφάνιση του Σωτήρη Τσιόδρα την Τρίτη, ταυτόχρονα με την υπέρβαση του ορίου των 1.000 κρουσμάτων, συνοδεύτηκε από σχόλιο για τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς που επικρίθηκε εκτενώς: «Είναι ασφυκτικές οι συνθήκες, το κατανοώ. Είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να επενδύσουμε σε περισσότερη και μεγαλύτερη άνεση στα μέσα μεταφοράς», είπε ο κ. Τσιόδρας, δικαιολογώντας με τον τρόπο του την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης στη δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων, τρόλεϊ και συρμών του Μετρό ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής.

Σε πρώτη φάση αντέδρασαν με κοινή τους δήλωση οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης ως τομεάρχης και αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, αντίστοιχα: «Η δήλωση (Τσιόδρα) είναι απολύτως ανακριβής, 170 λεωφορεία και 100 τρόλεϊ μπορούν να βγουν άμεσα στον δρόμο με μικρές μόνο επιδιορθώσεις και ανταλλακτικά και την τοποθέτηση οδηγών από το νυν προσωπικό. Η κυβέρνηση έχει αδρανήσει προκλητικά και ο κ. Τσιόδρας επιλέγει να καλύψει αυτή την αδράνεια. Δυστυχώς», είπαν οι εκπρόσωποι της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Την υπεράσπιση Τσιόδρα και πρωτίστως της δικής του πολιτικής ανέλαβε ο υπουργός Υποδομών-Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος σε τηλεοπτική συνέντευξη (Action24) χαρακτήρισε τα παραπάνω «ανυπόστατα ψέματα»: «Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι έχουμε τη δυνατότητα να βγάλουμε 270 λεωφορεία και δεν τα βγάζουμε;», διερωτήθηκε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πέφτει θύμα στην προπαγάνδα των συνδικαλιστικών του παρατάξεων. Ο κ. Καραμανλής υποστήριξε για μία ακόμη φορά ότι τα δρομολόγια θα ενισχυθούν μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ.

Ομως:

● Η σύμβαση για τη σύμπραξη ανάμεσα στα ΚΤΕΛ και τον ΟΑΣΑ που είχε προαναγγελθεί από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη στις 7 Αυγούστου δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί, οπότε παραμένουν άγνωστοι οι όροι αυτής της συναλλαγής, ύψους 25 εκατ. ευρώ ετησίως.

● Εως τώρα, έχουν αναλάβει δράση περίπου 80 οχήματα σε 24 λεωφορειακές γραμμές, τα οποία, όμως, δεν είναι συνδεδεμένα με το σύστημα Τηλεματικής. Αυτό σημαίνει πως ούτε οι επιβάτες μπορούν να βλέπουν το επόμενο δρομολόγιο ούτε όμως και ο ΟΑΣΑ να ξέρει πόσα δρομολόγια εκτελούνται.

● Θεωρητικά, θα ενταχθούν στο δίκτυο 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ και θα αμείβονται με 1,43 ευρώ το χιλιόμετρο. Ομως, το κόστος για το Δημόσιο μπορεί να αυξηθεί κατακόρυφα αν ο ΟΑΣΑ αναλάβει τη συντήρηση, το πάρκινγκ, τη διαχείριση των εισιτηρίων και των βαρδιών των εργαζομένων.

ΥΓΕΙΑ
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πιο γεμάτα... πεθαίνεις
Η κυβέρνηση αγνόησε επιδεικτικά τις εισηγήσεις της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την ασφάλεια στα ΜΜΜ, οι οδηγίες της οποίας είναι αναλυτικές όσο και σαφείς.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς πιο γεμάτα... πεθαίνεις
ΥΓΕΙΑ
Κερδίζει πόντους το σενάριο για κλειστούς χώρους μόνο για εμβολιασμένους
Αδυναμία να αντιμετωπίσει με την απαιτούμενη υπευθυνότητα το τέταρτο κύμα του κορονοϊού δείχνει η κυβέρνηση.
Κερδίζει πόντους το σενάριο για κλειστούς χώρους μόνο για εμβολιασμένους
ΥΓΕΙΑ
Συνεδριάζει η Επιτροπή με φόντο την έκρηξη κρουσμάτων
Συνεδριάζει σήμερα η Επιτροπή υπουργείου Υγείας με φόντο τον τριπλασιασμό κρουσμάτων σε μία εβδομάδα. ● Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών, εξετάζεται αυστηροποίηση των μετακινήσεων από νομό σε νομό
Συνεδριάζει η Επιτροπή με φόντο την έκρηξη κρουσμάτων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας