Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στην κοινοπραξία «Τοξότης»-Χρ. Καλογρίτσα το 50% του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου
ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ

Στην κοινοπραξία «Τοξότης»-Χρ. Καλογρίτσα το 50% του αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου

  • A-
  • A+

Και το τέταρτο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου πηγαίνει στην κοινοπραξία «Τοξότης» - Ομάδα Κατασκευών του εργολάβου Χρ. Καλογρίτσα, που έδωσε έκπτωση 51% στη χθεσινή δημοπρασία.

Πρόκειται για το τμήμα Κυλλήνη-Βάρδα, με προϋπολογισμό 74,01 εκατ. ευρώ, το οποίο είναι το υψηλότερο από τις οκτώ εργολαβίες στις οποίες χωρίστηκε το έργο.

Η ίδια κοινοπραξία έχει αναδειχτεί μειοδότρια για το πρώτο τμήμα, προϋπολογισμού 67,2 εκατ. ευρώ με έκπτωση 53%, για το δεύτερο, προϋπολογισμού 58,4 εκατ. ευρώ και έκπτωση 55,32%, ενώ για το τρίτο, προϋπολογισμού 53.250.000 ευρώ, η έκπτωση έφτασε το 57,45%.

Με τα αποτελέσματα της χθεσινής διαδικασίας ο συγκεκριμένος όμιλος έχει ήδη κερδίσει το 50% του αυτοκινητόδρομου, στοιχείο που επισήμανε με δήλωσή του ο αρμόδιος τομεάρχης της Ν.Δ. Κώστας Αχ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι ο υπουργός Υποδομών επέλεξε τον τεμαχισμό του αυτοκινητόδρομου για να συμμετάσχουν περισσότερες τεχνικές εταιρείες.

«Ξέχασε» όμως να αναφερθεί στο γεγονός ότι το έργο, που είχε αφαιρεθεί το 2013 από την «Ολυμπία οδό», έπρεπε να είχε δημοπρατηθεί ώς την άνοιξη του 2014.

Η πέμπτη εργολαβία του άξονα Πάτρας-Πύργου, που αφορά το τμήμα Βάρδα-Σαγέικα και έχει προϋπολογισμό 68 εκατ. ευρώ, έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου.

Η έκτη δημοπράτηση καλύπτει το τμήμα Σαγέικα-Κάτω Αχαΐα, η έβδομη το τμήμα Κάτω Αχαΐα-ΒΙΠΕ και η όγδοη το τμήμα ΒΙΠΕ-Μιντιλόγλι για το οποίο τοπικοί φορείς έχουν ζητήσει αλλαγή στη χάραξή του. Οι προσφυγές τους έχουν απορριφθεί από το ΣτΕ.

Το χρονοδιάγραμμα που έχει παρουσιάσει ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης προβλέπει ότι οι οκτώ συμβάσεις θα κλείσουν στις αρχές Μαΐου, ενώ νωρίτερα θα έχει υποβληθεί στις υπηρεσίες της Ε.Ε. πλήρης φάκελος ώστε να ενταχθούν στις χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ. Ο συνολικός προϋπολογισμός του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου ανέρχεται σε 475 εκατ. ευρώ.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η «Ιντερκάτ» μειοδότησε στην πέμπτη εργολαβία του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
​Εξελίξεις με «ζουμί» έκρυβε ο χθεσινός διαγωνισμός για το πέμπτο από τα συνολικά οκτώ τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Στη διαδικασία δεν εμφανίστηκε καν η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα, η...
Η «Ιντερκάτ» μειοδότησε στην πέμπτη εργολαβία του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
Το γεφύρι της Αρτας είναι... το τμήμα αυτοκινητοδρόμου Πάτρας - Πύργου, τη μεγαλύτερη καρμανιόλα του οδικού δικτύου, που είχε περιληφθεί το 2006 στη σύμβαση της Ολυμπίας Οδού αλλά βρίσκεται ακόμη στο «θα».
Τα καινούργια «θα» για τη μεγάλη καρμανιόλα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην κυκλοφορία οι νέοι αυτοκινητόδρομοι
Πριν από το Πάσχα τα αυτοκίνητα θα περνούν από τις νέες σήραγγες στα Τέμπη, ενώ στα τμήματα Κόρινθος-Πάτρα, Αντίρριο-Γιάννενα και Ξυνιάδα-Τρίκαλα θα δοθεί στην κυκλοφορία τουλάχιστον το 90% της διαδρομής. Το...
Στην κυκλοφορία οι νέοι αυτοκινητόδρομοι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέες καθυστερήσεις για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου
Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου υπογράφηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς διαλύθηκαν οι 4 υπογεγραμμένες συμβάσεις έργου του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος.
Νέες καθυστερήσεις για τον δρόμο Πάτρας - Πύργου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην «Ολυμπία Οδό» η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος
Την ανάθεση του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος στην κοινοπραξία της «Ολυμπίας Οδού» ανακοίνωσε χθες ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής κατά τη συνάντηση με βουλευτές της Ν.Δ.
Στην «Ολυμπία Οδό» η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας