Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Με επίσχεση υποδέχθηκε ο ΟΑΣΘ τον Σπίρτζη
MOTIONTEAM/ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ

Με επίσχεση υποδέχθηκε ο ΟΑΣΘ τον Σπίρτζη

  • A-
  • A+

Το μετρό «τρέχει με χίλια», αλλά τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ τραβάνε πάλι χειρόφρενο... Με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη χθες στη Θεσσαλονίκη, το συνδικάτο εργαζομένων του οργανισμού αποφάσισε να προχωρήσει πάλι σε επίσχεση εργασίας από σήμερα, καθώς δεν έχουν πληρωθεί ακόμη τα δεδουλευμένα τους.

Σε Θεσσαλονίκη και Κατερίνη βρέθηκε χθες ο υπουργός Μεταφορών, που έθεσε χρονικό ορίζοντα το 2020 για την κεντρική γραμμή του μετρό και την επέκταση της Καλαμαριάς, ενώ νωρίς το απόγευμα εγκαινίασε τον Βόρειο Ανισόπεδο Κόμβο Κατερίνης, του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), ένα έργο που παραδόθηκε μετά σχεδόν 20 χρόνια εμπλοκών και καθυστερήσεων.

Ξεκινώντας την επίσκεψή του από τον σταθμό της Αγίας Σοφίας, ο υπουργός βρήκε σε πλήρη εξέλιξη τις αρχαιολογικές εργασίες, καθώς μετά τον σταθμό «Βενιζέλου» αυτός έχει τα περισσότερα αρχαιολογικά ευρήματα. Μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Τριαντάφυλλος Μηταφίδης και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, ο πρώην υφυπουργός Δημήτρης Μάρδας και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, που τους ενημέρωσε για την πρόοδο των έργων.

«Πριν από 15 μήνες συζητούσαμε για το να μην απολυθούν οι λιγοστοί εργαζόμενοι στο μετρό. Σήμερα έχουμε ένα άλλο έργο, όπου χιλιάδες άνθρωποι δουλεύουν για να ολοκληρωθεί», δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

Ειδικά για τον σταθμό «Βενιζέλου» είπε ότι θα καθυστερήσει καθώς εντοπίστηκαν ιδιαίτερα ευρήματα: «Βρέθηκε μια λύση για την κατασκευή του σταθμού. Η καθυστέρηση για την ολοκλήρωσή του δεν θα επηρεάσει τη λειτουργία της βασικής γραμμής».

Αεροδρόμιο και ΟΑΣΘ

Από τον σταθμό «Παπάφη», που επισκέφθηκε στη συνέχεια, μίλησε και για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στο οποίο λόγω των εργασιών επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων θα υπάρξει περιορισμός πτήσεων.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι εξετάζονται αλλαγές στα χρονοδιαγράμματα, ώστε να μπορεί το αεροδρόμιο να λειτουργεί απρόσκοπτα τους καλοκαιρινούς μήνες.

«Θα βρούμε λύσεις, τουλάχιστον για την τουριστική περίοδο, που δεν θα εμποδίσουν το μεταφορικό έργο και την τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα. Μπορεί να αλλάξει η σειρά των εργασιών. Ενα κομμάτι του έργου να μεταφερθεί λίγο αργότερα για να διασφαλιστεί πλήρως η λειτουργία του αεροδρομίου», είπε.

«Αγκάθι» στην επίσκεψη του υπουργού Μεταφορών και πάλι το θέμα του ΟΑΣΘ, καθώς οι 2.300 εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι, παρά τη «διευθέτηση» του προβλήματος που επήλθε προ ημερών.

Χρήματα στους λογαριασμούς τους δεν έχουν μπει ακόμα και νωρίς χθες το απόγευμα αποφάσισαν νέα επίσχεση εργασίας, αρχής γενομένης από σήμερα, οπότε η πόλη μένει ξανά χωρίς αστικές συγκοινωνίες.

«Τα πράγματα είναι στάσιμα και η διαδικασία χρονοβόρα. Δεν έχουμε πληρωθεί ακόμη και ούτε ξέρουμε πότε θα γίνει αυτό», δήλωσε ο πρόεδρος του σωματείου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

Ο κ. Σπίρτζης όταν ρωτήθηκε είπε ότι «θα πληρωθούν γιατί βρήκαμε συμφωνία, σε σχέση με τις διαφορές που υπήρχαν σχετικά με τον ΦΠΑ».

Πρόσθεσε πως η συμφωνία αυτή αφορά τα χρήματα που η διοίκηση του Οργανισμού θα διαθέσει για την πλήρη εξόφληση των δεδουλευμένων των εργαζομένων, γεγονός που προεξόφλησε ότι «θα γίνει γρήγορα».

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σύσκεψη για τον ΟΑΣΘ κάλεσε ο Γ. Μπουτάρης
​Νέο γύρο πρωτοβουλιών για να μη μείνει η Θεσσαλονίκη πάλι χωρίς αστικά λεωφορεία -το μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς στην πόλη- ανέλαβε χθες ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, πραγματοποιώντας ευρεία σύσκεψη με τη...
Σύσκεψη για τον ΟΑΣΘ κάλεσε ο Γ. Μπουτάρης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανυποχώρητοι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
Διορία μέχρι την Παρασκευή δίνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ για μια συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών προκειμένου να αναστείλουν την επίσχεση εργασίας που αποφάσισαν να ξεκινήσουν από αύριο. Οπως είπε ο...
Ανυποχώρητοι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Πίκρα» για τη Βιομηχανία Ζάχαρης
Η Τράπεζα Πειραιώς επιχειρεί να αποψιλώσει την ΕΒΖ μέσω «σχεδίου εξυγίανσης» που συζητήθηκε με τη διαδικασία του άρθρου 106 του Πτωχευτικού Κώδικα στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης.
«Πίκρα» για τη Βιομηχανία Ζάχαρης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δημόσιος χαρακτήρας ή ιδιωτικοποίηση για τον ΟΑΣΘ;
Η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ κυβέρνησης και εκλογικού σώματος ξεκίνησε με πρώτο σοβαρό θεμα το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και αντικείμενο τον δημόσιο χαρακτήρα ή την ιδιωτικοποίηση τους
Δημόσιος χαρακτήρας ή ιδιωτικοποίηση για τον ΟΑΣΘ;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανεπίτρεπτες καθυστερήσεις στον δρόμο για την Κατερίνη
Κατηγορούν Τζιτζικώστα και ολίγον... από Σπίρτζη για καθυστερήσεις, αστοχίες και ευνοϊκή μεταχείριση εργολάβου σε κατασκευαστικά έργα της Πιερίας! Μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα Διαφθοράς Θεσσαλονίκης (υπ’...
Ανεπίτρεπτες καθυστερήσεις στον δρόμο για την Κατερίνη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣτΕ: Δικαίωση με... ουρά πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ
Πρώτη και μοναδική δικαίωση πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ από το Συμβούλιο της Επικρατείας αποτελεί η χθεσινή δημοσιοποίηση απόφασης του Δ’ τμήματος του ΣτΕ που αφορά προσφυγή εργαζόμενων, οι οποίοι ήταν παράλληλα...
ΣτΕ: Δικαίωση με... ουρά πρώην μετόχων του ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας