Στην «καρδιά» της Καισαριανής θα καταλήγει το πρώτο τμήμα της τέταρτης γραμμής του μετρό, που θα ξεκινά από το Γαλάτσι και μέσω εννέα σταθμών (Κυψέλη, Πεδίον Αρεως, Εξάρχεια κ.ά.) θα φτάνει ώς τον «Ευαγγελισμό».
Το φθινόπωρο του 2014 είχε προστεθεί η διακλάδωση προς τα Ιλίσια με τέσσερις νέους σταθμούς και στη συνέχεια έναν πέμπτο μπροστά στο γήπεδο της «Near East», η οποία επέβαλε τον ανασχεδιασμό της γραμμής.
Η δημοπράτηση του έργου με τους 14 σταθμούς αναμένεται να γίνει στα τέλη του έτους, ενώ η χρηματοδότηση έχει εξασφαλιστεί με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΑπ) το οποίο θα καλύπτει το 75% του κόστους. Εξετάζεται επίσης η ένταξή του στο πακέτο Γιούνκερ, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων αλλά όχι με βάση τη «συνταγή» των αυτοκινητόδρομων.
Με χωριστό διαγωνισμό θα δημοπρατηθεί το υπόλοιπο τμήμα από τον «Ευαγγελισμό» ώς το Μαρούσι, κάτω από τη λεωφόρο Κηφισίας.
Οι μελέτες εκπονούνται από την Αττικό Μετρό και βρίσκονται στο τελικό στάδιο, όπως αναφέρει ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας