Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αποχετευτικό δίκτυο χωρίς... λύματα

Τα προβλήματα με την αποχέτευση στη Δυτική Αττική έχουν τουλάχιστον 20ετή ιστορία

EUROKINISSI / ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΜΙΝΗΣ

Αποχετευτικό δίκτυο χωρίς... λύματα

  • A-
  • A+

Βελτιωμένα κίνητρα δίνει η ΕΥΔΑΠ στους ιδιοκτήτες στο Θριάσιο πεδίο, για να αντιμετωπίσουν τα έξοδα σύνδεσης με το αποχετευτικό δίκτυο της περιοχής, που υπολειτουργεί λόγω έλλειψης της απαιτούμενης ποσότητας... λυμάτων!

Η διοίκηση της εταιρείας, αναγνωρίζοντας τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης σε περιοχές χαμηλών εισοδημάτων, αποφάσισε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες με 2.500 ευρώ (συν ΦΠΑ), για να καλύψουν το κόστος σύνδεσης και επιπλέον τους δίνει δικαίωμα αποπληρωμής σε 72 μήνες (έως 6 χρόνια).

Οσοι ενταχθούν στο σύστημα θα έχουν απαλλαγή από τα τέλη αποχέτευσης για δύο χρόνια. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να υποβάλουν δήλωση ένταξης στο μέτρο ώς την 1η Φεβρουαρίου 2017.

Ανάλογο μέτρο είχε εφαρμοστεί τον Σεπτέμβριο του 2014, το οποίο προέβλεπε ενίσχυση 1.500 ευρώ και αποπληρωμή σε πέντε χρόνια, αλλά... δεν έφερε αποτέλεσμα.

20ετής εκκρεμότητα

Τα προβλήματα με την αποχέτευση στη Δυτική Αττική έχουν τουλάχιστον 20ετή ιστορία και η χώρα μας έχει ήδη μια πρώτη καταδίκη από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Τα έργα είχαν ξεκινήσει το 2006 και εγκαινιάστηκαν το 2010, αλλά ώς σήμερα δεν έχουν τεθεί σε πλήρη λειτουργία και είναι ορατό το ενδεχόμενο να ακολουθήσει νέα καταδίκη που θα συνοδεύεται με τσουχτερό πρόστιμο.

Η ΕΥΔΑΠ είχε αναλάβει την κατασκευή των εγκαταστάσεων βιολογικού καθαρισμού και του βασικού δικτύου αποχέτευσης μήκους 187 χλμ.

Είχαν υπολογιστεί 15.000 συνδέσεις, αλλά μόλις ξεπερνούν τις 5.000 και συγκεντρώνονται περίπου 2.000 κυβικά λυμάτων την ημέρα αντί των προβλεπόμενων 20.000 κυβικών, με αποτέλεσμα το εργοστάσιο να υπολειτουργεί και η ΕΥΔΑΠ να αναγκάζεται να δίνει γερές αποζημιώσεις στον εργολάβο!

Εκτός από την οικονομική κρίση και την υψηλή ανεργία που πλήττει τη Δυτική Αττική, υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα. Τα περισσότερα ακίνητα έχουν τους βόθρους τους στην πίσω πλευρά του οικοπέδου και, για να συνδεθούν με το δίκτυο, πρέπει να στρέψουν το αποχετευτικό σύστημα προς την πρόσοψη.

Αυτό όμως σημαίνει ότι οι αγωγοί σύνδεσης χρειάζεται να περάσουν μέσα από κατοικίες ή καταστήματα, δημιουργώντας αναστάτωση και πολλαπλασιάζοντας το κόστος σύνδεσης.

Επιπλέον, η ΕΥΔΑΠ δεν έχει ολοκληρώσει το δίκτυο σε πυκνοδομημένες γειτονιές, όπως η Παραλία Ελευσίνας, ο Παράδεισος και οι οικισμοί γύρω από τον αρχαιολογικό χώρο και το στρατιωτικό αεροδρόμιο.

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
2 δισ. ευρώ χρειάζονται για τη θωράκιση της Αττικής
Πάνω από 2 δισ. ευρώ, σύμφωνα με παλαιότερες εκτιμήσεις της ΕΥΔΑΠ, πρέπει να διατεθούν για την αντιπλημμυρική θωράκιση της Αττικής. Αφορούν κυρίως μεγάλες διευθετήσεις ρεμάτων, της Ραφήνας στην Ανατολική...
2 δισ. ευρώ χρειάζονται για τη θωράκιση της Αττικής
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νερό από το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ θα έχει η Αίγινα
​Στο δίκτυο ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ θα ενταχθεί ώς τα τέλη του 2019 η Αίγινα, με την κατασκευή του υποθαλάσσιου αγωγού που θα εξασφαλίσει υψηλής ποιότητας νερό στους περίπου 15.000 μόνιμους κατοίκους, οι οποίοι...
Νερό από το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ θα έχει η Αίγινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρέδωσε το Πάρκο Τρίτση στον Πατούλη
Με νομοθετική ρύθμιση, η αρμοδιότητα διαχείρισης του πάρκου «Αντώνης Τρίτσης» περνά από το υπουργείο Περιβάλλοντος στην Περιφέρεια Αττικής. ● Ο περιφερειάρχης άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο παραχώρησης...
Παρέδωσε το Πάρκο Τρίτση στον Πατούλη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δίπλωμα οδήγησης από το σπίτι!
Διπλώματα οδήγησης... κατ’ οίκον εξασφάλιζε το κύκλωμα που είχε στηθεί από χρόνια στη διεύθυνση Μεταφορών του Νότιου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής. Η «Εφ.Συν.» παρουσιάζει αποκαλυπτικά στοιχεία από το βαρύ...
Δίπλωμα οδήγησης από το σπίτι!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπόγειος ο σιδηρόδρομος στα Σεπόλια μέχρι το τέλος του 2022
Εντεκα ισόπεδες διαβάσεις με το οδικό δίκτυο θα καταργηθούν με την ολοκλήρωση των έργων υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής από την πυκνοδομημένη περιοχή των Σεπολίων ώς τις Τρεις Γεφυρες.
Υπόγειος ο σιδηρόδρομος στα Σεπόλια μέχρι το τέλος του 2022
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
20 στρέμματα πράσινο με την αποκάλυψη του Ιλισού
Η κάλυψη του ποταμού για να δημιουργηθούν στην επιφάνειά του λεωφόροι στην Αθήνα είχε συνέπεια να έχουν φαγωθεί οι τσιμεντένιες κατασκευές ● Τι προτείνει η εταιρεία «Ανάπλαση Αθήνας».
20 στρέμματα πράσινο με την αποκάλυψη του Ιλισού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας