• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.0°C / 25.2°C
    2 BF
    45%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 18.1°C / 24.2°C
    2 BF
    53%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.0°C / 22.0°C
    2 BF
    77%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    1 BF
    88%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    19°C 18.9°C / 18.9°C
    0 BF
    52%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.0°C / 20.0°C
    1 BF
    42%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    16°C 15.9°C / 16.4°C
    0 BF
    59%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.7°C / 22.7°C
    0 BF
    52%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 23.8°C / 27.1°C
    4 BF
    63%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.9°C / 21.8°C
    2 BF
    56%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.3°C / 24.4°C
    4 BF
    46%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.2°C / 22.7°C
    2 BF
    60%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    3 BF
    73%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.9°C / 21.8°C
    0 BF
    45%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    23°C 20.6°C / 23.8°C
    2 BF
    38%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.8°C / 24.9°C
    4 BF
    37%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.2°C / 25.0°C
    0 BF
    45%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 20.3°C / 20.5°C
    3 BF
    55%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.7°C / 23.9°C
    2 BF
    64%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    16°C 16.3°C / 16.3°C
    1 BF
    78%

Καθημερινός χρήστης των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο νέος πρόεδρος του ΟΑΣΑ έχει βιώσει από πρώτο χέρι τα προβλήματα και τόνισε στην «Εφ.Συν.» ότι παλεύει χρόνια για τα δημόσια αγαθά

ICONPRESS/ ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (Φωτ.: αρχείου)

Νέα... αρχιτεκτονική στα μέσα μαζικής μεταφοράς

  • A-
  • A+

«Κοινωνικά ισοδύναμα» για τους επιβάτες προαναγγέλλει ο νέος πρόεδρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ), που ορίστηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και αναμένεται να επικυρωθεί την Παρασκευή από την αρμόδια επιτροπή της Bουλής.

Πρόκειται για τον αρχιτέκτονα Τάσο Ταστάνη, που αναλαμβάνει τα καθήκοντά του σε μια δύσκολη εποχή, καθώς η δημόσια συγκοινωνία οδηγήθηκε σε απαξίωση τα τελευταία χρόνια, ενώ από τις αρχές του νέου χρόνου έρχονται αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων.

Καθημερινός χρήστης των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο νέος πρόεδρος έχει βιώσει από πρώτο χέρι τα προβλήματα του επιβατικού κοινού και -όπως τόνισε στην «Εφ.Συν.»- η αποδοχή της τιμητικής πρότασης αποτελεί γι' αυτόν πρόκληση. «Παλεύω χρόνια για τα δημόσια αγαθά», μας εξηγεί.

Είναι στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και ήταν υποψήφιος δήμαρχος Γλυφάδας, ενώ είχε οριστεί πριν από μερικούς μήνες μέλος της διοίκησης της «Ελληνικόν Α.Ε.». Συνέδεσε τη σύντομη θητεία του στην κρατική εταιρεία με μικρές, αλλά σημαντικές παρεμβάσεις που διευκόλυναν τους κατοίκους των γύρω περιοχών.

Διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ επιλέχθηκε ο χημικός μηχανικός Γιάννης Σκουμπούρης, που προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ και έχει εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Βούλας-Βάρης-Βουλιαγμένης. Επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ (μετρό, Ηλεκτρικός και τραμ) ορίστηκε ο αρχιτέκτων μηχανικός Σταύρος Στεφόπουλος, που έχει δουλέψει στην κατασκευή του μετρό και του τραμ. Διευθύνων σύμβουλος είναι ο Παναγιώτης Βόγκας.

Στην... ηλεκτρική καρέκλα της ΟΣΥ (λεωφορεία-τρόλεϊ) με τα σοβαρά διαρθρωτικά προβλήματα τοποθετήθηκαν στη θέση του προέδρου η αρχιτέκτων και ηθοποιός Γεωργία Ζώη και διευθύνων σύμβουλος ο πρώην αντιδήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Αναγνωστόπουλος, που προέρχεται από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ.

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Μύλος» η Βουλή για τις συγκοινωνίες
Φωτιές άναψε στη Βουλή η επιστροφή στη διαρχία στις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων της πρωτεύουσας. Ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης εισηγήθηκε χωριστά πρόσωπα για τα αξιώματα του διευθύνοντος συμβούλου και...
«Μύλος» η Βουλή για τις συγκοινωνίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλλαγές στις συγκοινωνίες και ιδιώτες από την... πίσω πόρτα
Καλύτερες υπηρεσίες υπόσχεται ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών με αναδιάταξη των δρομολογίων και παρεμβάσεις σε μετρό, Ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ ● Προαστιακός και ΚΤΕΛ, η «κερκόπορτα» για...
Αλλαγές στις συγκοινωνίες και ιδιώτες από την... πίσω πόρτα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων
Εμμεση μείωση στις τιμές των απλών εισιτηρίων των 1,40 ευρώ, που κατά κανόνα χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, ετοιμάζονται να εξαγγείλουν το αρμόδιο υπουργείο...
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αυξήσεις μετά την Πρωτοχρονιά
Η καθυστέρηση στην έκδοση της κοινής υπουργικής απόφασης είναι πιθανόν να οδηγήσει σε ολιγοήμερη αναβολή στην αύξηση των τιμών στα απλά εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, από 1,20 σε 1,40...
Αυξήσεις μετά την Πρωτοχρονιά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην επικοινωνία σκίζει ο ΟΑΣΑ
Η λιτότητα στον συγκοινωνιακό φορέα της Αθήνας φαίνεται πως αφορούσε μόνο τους εργαζομένους και τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα. Για διαφημίσεις λεφτά υπήρχαν, καθώς επί της προηγούμενης διοίκησης Γρηγόρη...
Στην επικοινωνία σκίζει ο ΟΑΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ολική διαγραφή προστίμων σε ανέργους
«Γομολάστιχα» έρχεται στα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί την τελευταία πενταετία σε ανέργους που είχαν πιαστεί στην τσιμπίδα των ελεγκτών και χρησιμοποιούσαν τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας χωρίς να...
Ολική διαγραφή προστίμων σε ανέργους

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας