Αθήνα, 35°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
35°C
35.7° 33.7°
4 BF
27%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
34°C
35.3° 31.3°
3 BF
38%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
34°C
39.8° 34.4°
1 BF
51%
Ιωάννινα
Αραιές νεφώσεις
35°C
34.9° 34.9°
2 BF
21%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
35°C
34.6° 34.6°
3 BF
42%
Βέροια
Αίθριος καιρός
35°C
34.8° 30.7°
0 BF
36%
Κοζάνη
Ελαφρές νεφώσεις
31°C
31.2° 31.2°
1 BF
28%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
36°C
35.7° 35.7°
3 BF
21%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
31°C
31.6° 30.8°
4 BF
42%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
33°C
33.3° 32.3°
2 BF
29%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
28°C
27.7° 27.7°
3 BF
62%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
29°C
29.0° 29.0°
3 BF
68%
Κεφαλονιά
Ελαφρές νεφώσεις
30°C
30.0° 30.0°
2 BF
52%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
33°C
32.9° 32.9°
4 BF
24%
Λαμία
Αίθριος καιρός
34°C
34.4° 34.0°
3 BF
35%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
29°C
33.4° 28.8°
3 BF
62%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
35°C
35.0° 34.3°
3 BF
13%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
30°C
29.9° 29.9°
0 BF
61%
Κατερίνη
Ελαφρές νεφώσεις
31°C
35.5° 31.4°
3 BF
41%
Καστοριά
Ελαφρές νεφώσεις
31°C
31.3° 31.3°
1 BF
36%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 25 Ιουνίου, 2024
Έργα - Μετρό
Φωτογραφία Αρχείου Eurokinissi

Προσοχή: κίνδυνος - θάνατος στην υπόγεια γέφυρα Μουστοξύδη

Μετά από σχεδόν δύο ολόκληρα χρόνια ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της «Αττικό Μετρό» στην υπόγεια γέφυρα Μουστοξύδη κάτω από τη γέφυρα της πλατείας Πρωτομαγιάς και συγκεκριμένα στις δύο λωρίδες κυκλοφορίας που οδηγούν από την λεωφόρο Αλεξάνδρας προς την οδό Ευελπίδων που όλο αυτό το διάστημα ήταν κλειστές. 

Ωστόσο, κανείς δεν θα μπορεί να μιλήσει για αποκατάσταση της κυκλοφορίας όσο ελλοχεύει ο κίνδυνος ενός σοβαρού τροχαίου δυστυχήματος.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των έργων, η κίνηση των οχημάτων κάτω από τη γέφυρα γινόταν σε μια από τις δύο λωρίδες του αντίθετου άξονα κυκλοφορίας , δηλαδή αυτού που οδηγεί από την Ευελπίδων προς την λεωφόρο Αλεξάνδρας.

Πριν από λίγες μέρες και έπειτα από την ολοκλήρωση των έργων άνοιξαν ξανά οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας που οδηγούν από την Αλεξάνδρας προς την Ευελπίδων και μάλιστα τοποθετήθηκε και η κατάλληλη σήμανση.

Ωστόσο, προφανώς εξαιτίας της (καταραμένης) συνήθειας κάποιοι οδηγοί που διέρχονται από την Αλεξάνδρας εξακολουθούν να μπαίνουν στη λωρίδα του αντίθετου άξονα κυκλοφορίας, όπως ίσχυε κατά τη διάρκεια των έργων, με αποτέλεσμα να ενέχει άμεσα ο κίνδυνος μετωπικής σύγκρουσης, ιδιαίτερα το βράδυ που η κίνηση είναι περιορισμένη και δεν διέρχονται αυτοκίνητα ώστε ένας «ανυποψίαστος» οδηγός να αντιληφθεί τις πρόσφατες κυκλοφοριακές αλλαγές στο σημείο.

Αυτό συνέβη λίγο πριν τις 9 χθες το βράδυ, ανήμερα του Πάσχα, όταν όχι ένα, αλλά δύο αυτοκίνητα μπήκαν στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Ευελπίδων με δύο διερχόμενα δίκυκλα να τα αποφεύγουν επειδή βρισκόταν στα δεξιά του δρόμου.

Πριν να συμβεί το μοιραίο (που θα συμβεί, καθώς στο σημείο κάτω από τη γέφυρα υπάρχει κλειστή στροφή που περιορίζει την ορατότητα), ας σπεύσουν επειγόντως οι αρμόδιοι να τοποθετήσουν την κατάλληλη σήμανση, που δεν μπορεί να είναι χωρίς αναλάμποντες φανούς, έτσι ώστε να γίνονται αντιληπτές οι κυκλοφοριακές αλλαγές.

Η αναζήτηση ευθυνών εκ των υστέρων δεν θα ωφελήσει αν το κακό έχει γίνει.

 

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Προσοχή: κίνδυνος - θάνατος στην υπόγεια γέφυρα Μουστοξύδη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας