Αθήνα, 13°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
13°C
14.0° 12.0°
3 BF
64%
Θεσσαλονίκη
Αραιές νεφώσεις
11°C
11.6° 9.9°
1 BF
65%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
13°C
13.0° 10.9°
4 BF
69%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
2°C
1.9° 1.9°
1 BF
93%
Αλεξανδρούπολη
Ελαφρές νεφώσεις
4°C
3.9° 3.9°
2 BF
81%
Βέροια
Αίθριος καιρός
8°C
9.6° 7.7°
1 BF
86%
Κοζάνη
Σποραδικές νεφώσεις
7°C
7.3° 7.0°
1 BF
89%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
12°C
12.4° 12.4°
2 BF
78%
Ηράκλειο
Σποραδικές νεφώσεις
16°C
16.8° 14.9°
4 BF
72%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
10°C
11.2° 8.9°
2 BF
64%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
15°C
15.4° 13.8°
6 BF
58%
Σκόπελος
Σποραδικές νεφώσεις
15°C
14.7° 11.8°
3 BF
63%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
13°C
13.1° 13.1°
3 BF
49%
Λάρισα
Αραιές νεφώσεις
9°C
10.7° 8.9°
0 BF
87%
Λαμία
Αυξημένες νεφώσεις
14°C
14.4° 12.8°
0 BF
72%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
20°C
19.9° 13.8°
1 BF
64%
Χαλκίδα
Ελαφρές νεφώσεις
10°C
13.0° 9.8°
2 BF
69%
Καβάλα
Ελαφρές νεφώσεις
9°C
9.4° 1.3°
1 BF
48%
Κατερίνη
Αυξημένες νεφώσεις
10°C
11.7° 10.3°
1 BF
76%
Καστοριά
Αραιές νεφώσεις
7°C
7.4° 7.4°
0 BF
86%
ΜΕΝΟΥ
Τετάρτη, 06 Νοεμβρίου, 2024
O διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Τερεζάκης / EUROKINISSI/ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΕΚΑΣ

Την Παρασκευή η 24ωρη απεργία στον ΟΣΕ

Στις 2 Ιουνίου αντί για τις 30 Μαΐου η νέα 24ωρη απεργία της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ), που διαμαρτύρεται για ακόμα μία φορά ζητώντας την προστασία του επιβατικού κοινού, των εργαζομένων και της ασφάλειας κυκλοφορίας.

Με επιστολή προς τον το Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, και τις σιδηροδρομικές εταιρείες, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΠΕ εκφράζει την αντίθεσή του με απόφαση σύμφωνα με την οποία καθιερώνεται γενικός περιορισμός ταχύτητας στα μη τηλεδιοικούμενα και σηματοδοτούμενα τμήματα του δικτύου μέχρι 100 χλμ. την ώρα, ενώ το σωματείο έχει συστήσει τα 120 χλμ.

«Επίσης, αποφασίσατε ότι μια μόνο αμαξοστοιχία μπορεί να διέρχεται από τις σιδηροδρομικές σήραγγες (εκτός αυτών των Καλλίδρομου και Όθρυος), ενημερώνετε ότι από την 3η Απριλίου θα φυλάσσονται οι διαβάσεις στις οποίες δεν λειτουργούν τα ΑΣΙΔ ( Θεσσαλονίκη – Στρυμώνας – Προμαχώνας, Λάρισα – Βόλος,Ειδομένη, Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα) όπως και ότι μέχρι τα μέσα Μαΐου θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κάλυψης του συστήματος VHF σε ολόκληρο το μήκος γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη» τονίζει το Δ.Σ. για να προσθέσει ακόμα το εξής:

«Στο ίδιο έγγραφο παραδέχεστε ότι ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ των σταθμών και των αμαξοστοιχιών, μπορεί να χρησιμοποιείται κάθε διαθέσιμο ασύρματο μέσο επικοινωνίας που λειτουργεί ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ του ΟΣΕ και καλύπτει το δίκτυο του (Σύστημα VHF, TETRA, GSM-R)».

Ώς εκ τούτου η Ένωση ζητά άμεσες απαντήσεις στα παρακάτω ερωτήματα.

  • «Με ποιο κριτήριο λήφθηκε η απόφαση για αύξηση της ταχύτητας των τρένων στα 140 χλμ την ώρα σε μη τηλεδιοικούμενα τμήματα και σηματοδοτούμενα του δικτύου (Παλαιοφάρσαλος –Λάρισα) ;
  • Γιατί αποφασίστηκε να διέρχεται ΜΟΝΟ μια αμαξοστοιχία από τις σήραγγες ενώ υπάρχει σε αυτές διπλή γραμμή κυκλοφορίας;
  • Γιατί δεν έχει προχωρήσει η φύλαξη των ΑΣΙΔ σε ολόκληρη την σιδηροδρομική υποδομή όπως ρητά είχε δεσμευτεί ο ΟΣΕ και μάλιστα μέχρι τις 3 Απριλίου ;
  • Γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες κάλυψης του συστήματος VHF στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη μέχρι τα μέσα Μαΐου . Ποιο σύστημα επικοινωνίας λειτουργεί με ευθύνη του ΟΣΕ στην περιοχή, όταν το VHF αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα κατά την παραδοχή του ίδιου του Οργανισμού στο μήκος γραμμής μεταξύ (χλμ σημείο) 62+00 μέχρι 69+00.
  • Ποια μέτρα έχει λάβει ο ΟΣΕ για την εκ-χόρτωση της σιδηροδρομική υποδομής καθώς -ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου- εκτός του κινδύνου τραυματισμού μηχανοδηγών και επιβατών και τις ζημιές στο τροχαίο υλικό, ενέχονται σοβαροί κίνδυνοι ΚΑΙ για την εκδήλωση πυρκαγιάς πλησίον της κατά την διέλευση αμαξοστοιχιών .
  • Ποια μέτρα θα λάβει ο ΟΣΕ για την περίφραξη της γραμμής, καθώς σε πλείστα σημεία η πρόσβαση στην υποδομή είναι εύκολη σε πεζούς αφού έχει αυτή ξηλωθεί, ενώ συχνότατη είναι και η διέλευση και παράσυρση ζώων που προκαλεί εκτός των άλλων ζημιές στο τροχαίο υλικό και καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
  • Πότε αναμένεται να ολοκληρωθούν τα έργα της τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης στον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης.
  • Πότε επιθεωρήθηκαν για τελευταία φορά οι σιδηροδρομικές γέφυρες στην γραμμή της Φλώρινας, Ειδομένης, Τιθορέας – Λιανοκλαδίου (παλιά χάραξη)».
Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Την Παρασκευή η 24ωρη απεργία στον ΟΣΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας