Η κρουαζιέρα πολυτελείας γεννά προσδοκίες για «κρυφούς» και αναδυόμενους προορισμούς σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο. Στο φόρουμ, οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου
Η απήχηση της Ελλάδας και συνολικά της Ανατολικής Μεσογείου ως ιδανικού προορισμού για κρουαζιέρες πολυτελείας θα είναι το κύριο θέμα συζήτησης στο Posidonia Sea Tourism Forum, που φέτος διοργανώνεται για πρώτη φορά στη 12χρονη ιστορία του εκτός Αθηνών. Θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στις 25 και 26 Απριλίου και μεταξύ των εταιρειών πολυτελών και εξειδικευμένων κρουαζιέρων που έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στη διήμερη εκδήλωση περιλαμβάνονται οι Azamara Cruises, Compagnie du Ponant, Scenic Cruises, Seabourn Cruise Line, Variety Cruises και Crystal Cruises.
«Η Θεσσαλονίκη επιλέχθηκε για να αναδείξουμε την ανάγκη για περισσότερες εναλλακτικές λιμανιών και προορισμών, προκειμένου να μειωθεί ο αντίκτυπος και να βελτιστοποιηθεί η διαχείριση της κυκλοφορίας κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου», τόνισε ο Θεόδωρος Βώκος, διευθύνων σύμβουλος της έκθεσης «Ποσειδώνια Α.Ε.». Αποτελεί φυσική πύλη για τις αναδυόμενες αγορές των Βαλκανίων, πρόσθεσε ο κ. Βώκος, ενώ έκανε γνωστό ότι σύμφωνα με την έρευνα της Allied Market Research, η προσφορά του τουρισμού πολυτελείας της Ελλάδας αναμένεται να αποφέρει ετήσια έσοδα 2,7 δισ. δολαρίων έως το 2030.
Ο Mark Robinson, Senior Vice President Operations της Scenic Luxury Cruises & Tours, δήλωσε: «Ο τομέας της κρουαζιέρας πολυτελείας αντιπροσωπεύει το 3,7% του συνολικού μεριδίου αγοράς του κλάδου παγκοσμίως, με τη Μεσόγειο Θάλασσα να κατέχει πάνω από το ένα τρίτο αυτού του τμήματος, με 37,01%. Ενας από τους κύριους λόγους απήχησης της περιοχής είναι το αρχιπέλαγος της Ανατολικής Μεσογείου, το οποίο προσφέρει μοναδικούς, διάσημους προορισμούς παγκοσμίως, αλλά και "κρυμμένα πετράδια" που παρέχουν απόλυτα εξατομικευμένες υπηρεσίες ως προορισμοί». Περίπου 85 σκάφη πολυτελείας, συνολικής χωρητικότητας 36.184 κλινών, θα εκτελούν κρουαζιέρες φέτος. Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια χωρητικότητα 1.050.000 επιβατών, ενώ η πρόβλεψη είναι για έως και 94 πλοία το 2027, με συνολικά 44.764 κλίνες και 1.378.000 επιβάτες.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας