Μια νέα τουριστική καμπάνια για την προβολή του Πειραιά μέσα από το μετρό, ετοίμασε ο δήμος της πόλης με τίτλο «Πάρε το μετρό για Πειραιά» με δεκάδες εικόνες και φωτογραφίες του Πειραιά να γεμίζουν τους σταθμούς και τους συρμούς του μετρό.
Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» προβάλλεται στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου και παράλληλα, οι συρμοί του μετρό της Γραμμής 3 έχουν «ντυθεί» εσωτερικά εξ ολοκλήρου με εικόνες από τον Πειραιά.
Με αφορμή την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας των νέων σταθμών «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα», ο Δήμος Πειραιά σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προβάλλει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης, τοπόσημα και σημεία ενδιαφέροντος, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες στην πόλη.
Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης τόνισε ότι «η έλευση του μετρό στον Πειραιά, η σύνδεση της πόλης μας, του μεγάλου λιμανιού της χώρας με το αεροδρόμιο, μας δίνει την ευκαιρία να ξανασυστήσουμε τον Πειραιά στους κατοίκους του λεκανοπεδίου, αλλά και στους τουρίστες που κινούνται μαζικά με τα Μέσα Μεταφοράς. Μέσω αυτής της σημαντικής συνέργειας με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, επιδιώκουμε να παρακινήσουμε τους δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που χρησιμοποιούν καθημερινά το μετρό, να επισκεφθούν τον Πειραιά, να γνωρίσουν τις ομορφιές, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, καθώς και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό και διασκέδαση. Ήδη, τα πρώτα στοιχεία από την κίνηση των επιβατών και τη μείωση του κυκλοφοριακού στην πόλη μας είναι ενθαρρυντικά, κάτι το οποίο μετατρέπει τον Πειραιά σε μια ακόμα πιο φιλική σε κατοίκους κι επισκέπτες πόλη».
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Θοδωρής Καπράλος, ανέφερε: «Αυτή η περίοδος, ενόψει των εορτών, είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για να κρατήσουμε τους Πειραιώτες εδώ, αλλά να μπορέσουμε να δώσουμε τη δυνατότητα και στους συμπολίτες μας που θα έρθουν από άλλες περιοχές, να γνωρίσουν την αγορά του Πειραιά. Αυτό είναι ένα διαρκές στοίχημα και σε συνεργασία με τον δήμο προετοιμάζουμε πάρα πολλές δράσεις για την περίοδο των Χριστουγέννων, τα Σαββατοκύριακα που θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά, τις παραμονές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, αλλά και με την Κόκκινη Νύχτα, την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου».
Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» είναι μια εσωτερική παραγωγή της Διεύθυνσης Εξωστρέφειας, Τουρισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων του Δήμου Πειραιά σε υλοποίηση της εταιρίας Designature.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας