• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 6.6°C / 10.2°C
    0 BF
    86%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    4°C 1.2°C / 5.7°C
    3 BF
    65%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 7.0°C / 9.9°C
    3 BF
    77%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    1°C -1.1°C / 1.1°C
    1 BF
    86%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 3.9°C
    2 BF
    75%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C 0.7°C / 4.0°C
    0 BF
    80%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    0°C 0.4°C / 0.4°C
    3 BF
    69%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    7°C 7.4°C / 7.4°C
    2 BF
    88%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    9°C 8.8°C / 11.1°C
    2 BF
    93%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 7.3°C / 7.3°C
    3 BF
    83%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 10.4°C / 11.6°C
    2 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 6.2°C / 6.2°C
    4 BF
    66%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    10°C 10.3°C / 10.3°C
    3 BF
    84%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.9°C / 4.9°C
    0 BF
    81%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 6.5°C / 8.8°C
    2 BF
    77%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    11°C 10.8°C / 10.8°C
    1 BF
    82%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 6.4°C / 10.4°C
    2 BF
    82%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 5.5°C / 5.5°C
    1 BF
    87%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    1°C 1.4°C / 4.7°C
    1 BF
    84%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    0°C -0.2°C / -0.2°C
    2 BF
    79%
EUROKINISSI/ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Με τροπολογία αλλάζει ξανά η διάταξη για τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές

  • A-
  • A+

Ακόμη ένα δείγμα «άριστης νομοθέτησης» από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία με τροπολογία αλλάζει ξανά διάταξη νόμου που ψήφισε πριν από λίγες εβδομάδες και έδινε προπορεία στα ΚΤΕΛ ώστε εκείνα να αναλάβουν τις δημόσιες αστικές και υπεραστικές μεταφορές.

Η τροπολογία κατατέθηκε σε νομοσχέδιο για την ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο και αλλάζει το άρθρο 17 στον νόμο 4974/2022 του υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών που ψηφίστηκε στο τέλος Σεπτεμβρίου. Βασικό αντικείμενο του νόμου είναι οι υπεραστικές και αστικές οδικές μεταφορές επιβατών και ο τρόπος με τον οποίο το Δημόσιο θα κάνει διαγωνισμούς για το ποιος θα τις αναλάβει σε όλη τη χώρα, πλην των περιοχών που καλύπτουν ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου, είχε ασκηθεί έντονη κριτική στο άρθρο 17 που έθετε τις προϋποθέσεις για να είναι κάποιος υποψήφιος να αναλάβει αυτές τις υπηρεσίες. Στην αρχική εκδοχή ανέφερε ότι έπρεπε ο υποψήφιος να διαθέτει ήδη τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων και τις απαιτούμενες εγκαταστάσεις, σταθμούς και αμαξοστάσια, όρος που «φωτογράφιζε» τα τοπικά ΚΤΕΛ. Οι διαμαρτυρίες από την πλευρά των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων ήταν ισχυρές, ενώ επισημάνθηκε ότι τα ΚΤΕΛ έχουν αναπτύξει αυτές τις εγκαταστάσεις επιδοτούμενα από το κράτος.

Πριν από την ψήφιση του νόμου, τότε, έγινε μια μικρή αναδιατύπωση που δεν ικανοποίησε τους ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων, οι οποίοι προχώρησαν σε καταγγελίες προς τη Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στην τροπολογία τώρα αλλάζει και πάλι η διατύπωση και πλέον μπορεί κάθε υποψήφιος να παρέχει εγγυήσεις ότι θα διαθέτει τον απαιτούμενο στόλο οχημάτων και εγκαταστάσεων εντός 6 και 12 μηνών αντίστοιχα.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
Μεροληπτική συμπεριφορά υπέρ των ιδιοκτητών λεωφορείων ΚΤΕΛ καταλογίζει στον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο η ΟΣΜΕ, σχετικά με το όριο ηλικίας των οδηγών.
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ έληξε και το μέλλον είναι άγνωστο...
Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ που τις εκτελούσαν γραμμές αστικών συγκοινωνιών της Αττικής έχει λήξει και η κυβέρνηση δεν ανακοίνωσε τι πρόκειται να συμβεί στη συνέχεια.
Η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ έληξε και το μέλλον είναι άγνωστο...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα επέλαση ιδιωτών στις μεταφορές
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσα σε λίγες μέρες εμφάνισε δύο νομοσχέδια για τις Δημόσιες Υπεραστικές-Αστικές Μεταφορές Επιβατών και την Αναδιοργάνωση ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ.
Νέα επέλαση ιδιωτών στις μεταφορές
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προεδρικοί κομπασμοί για την ιδιωτικοποίηση της ΟΣΥ
Η παραχώρηση μέρους του έργου των αστικών συγκοινωνιών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στα ΚΤΕΛ, που υλοποιήθηκε λόγω πανδημίας, και κοστίζει στο Δημόσιο πάνω από 50 εκατ. ευρώ ετησίως, παρατείνεται για έναν ακόμη...
Προεδρικοί κομπασμοί για την ιδιωτικοποίηση της ΟΣΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ψηφιακή πινακίδα με... αυτοκόλλητα γράμματα σε «νέο» λεωφορείο
Σε «βασίλειο της πατέντας» εξελίσσονται τα αμαξοστάσια της Ο.ΣΥ. προκειμένου τα προβληματικά λεωφορεία που μισθώθηκαν να βγαίνουν όπως όπως στον δρόμο και η κυβέρνηση να επαίρεται ότι έδωσε λύση.
Ψηφιακή πινακίδα με... αυτοκόλλητα γράμματα σε «νέο» λεωφορείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία
Σε προμήθεια νέων οχημάτων με κόστος πάνω από μισό εκατομμύριο το ένα οδηγεί το κυβερνητικό φιάσκο με την απόκτηση μισθωμένων αστικών λεωφορείων λόγω των βλαβών τους.
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας