• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 1.4°C / 5.2°C
    3 BF
    64%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    5°C 2.7°C / 5.7°C
    2 BF
    34%
  • Πάτρα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.4°C / 7.0°C
    5 BF
    63%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C 1.9°C / 1.9°C
    4 BF
    38%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C 1.9°C / 2.4°C
    3 BF
    48%
  • Βέροια
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C 1.0°C / 3.5°C
    0 BF
    50%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -3°C -2.6°C / -2.6°C
    1 BF
    43%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    2°C 1.8°C / 1.8°C
    3 BF
    61%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    7°C 5.5°C / 7.8°C
    5 BF
    63%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 2.9°C / 4.9°C
    4 BF
    70%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    6°C 5.6°C / 6.6°C
    4 BF
    52%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C 1.8°C / 1.8°C
    5 BF
    55%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 7.7°C / 7.7°C
    4 BF
    52%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    3°C 0.6°C / 2.9°C
    0 BF
    56%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C 2.3°C / 3.3°C
    1 BF
    74%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.8°C / 9.8°C
    2 BF
    32%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 0.8°C / 4.2°C
    2 BF
    91%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    4°C 2.3°C / 3.8°C
    2 BF
    48%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    4°C 4.2°C / 4.7°C
    1 BF
    39%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C -0.1°C / -0.1°C
    2 BF
    53%

Φωτογραφία αρχείου

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Παιχνίδια με το χρόνο παράδοσης του μετρό Θεσσαλονίκης

  • A-
  • A+
Ο υπουργός Μεταφορών «διόρθωσε» χτες τον πρωθυπουργό, επαναφέροντας στο τέλος του 2023 την παράδοσή του σε κυκλοφορία. ● Βολές από τον πρώην πρόεδρο της Αττικό Μετρό Γ. Μυλόπουλο που εκτιμά ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2025.

Οταν χρειάζεται, οι υπουργοί «διορθώνουν» και τον πρωθυπουργό. Μία μέρα μετά την αναφορά του Κυριάκου Μητσοτάκη ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο «το αργότερο στις αρχές του 2024…» που σκόρπισε ρίγη ανησυχίας ακόμη και στα φιλοκυβερνητικά μέσα, χθες ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στο MEGA έσπευσε να μοιράσει διαβεβαιώσεις-υπογλώσσια, επαναφέροντας τη βεβαιότητα ότι «το Μετρό Θεσσαλονίκης θα δοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του 2023»!

Ασταμάτητος μάλιστα ο υπουργός, έσπευσε να προσθέσει και το ακαταμάχητο επιχείρημα (το οποίο προφανώς δεν είχε υπόψη του ο κ. Μητσοτάκης) πως «εμείς φιέστες δεν θα κάνουμε. Σήμερα που μιλάμε γίνονται δρομολόγια δοκιμαστικά σε όλο το μήκος του υπογείου σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη. Είδατε κανένα από τα κυβερνητικά στελέχη να κάνουν τις γελοιότητες που γινόντουσαν παλιά;»

Και πράγματι! Οποιος είναι αδαής, θα πέταγε τη σκούφια του από χαρά. Εκτός φυσικά αν είναι ενημερωμένος ή πρωθυπουργός! Διότι υπάρχουν λεπτές αποχρώσεις οι οποίες δεν είναι γνωστές ή ξεχνιούνται στο πέρασμα του χρόνου. Πράγματι δοκιμαστική λειτουργία του τρένου γίνεται στην απόσταση από το αμαξοστάσιο μέχρι το Συντριβάνι. Τα υπόλοιπα όμως τα εξηγεί ο πρώην πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», καθηγητής του Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μυλόπουλος, με δηλώσεις του στην «Εφ.Συν.».

Οπως λέει, «η δοκιμαστική λειτουργία του τρένου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα δοκιμαστικά δρομολόγια τα οποία δεν μπορούν να πραγματοποιούνται ήδη διότι δεν έχει γίνει ακόμη ούτε καν η παραλαβή των ηλεκτρονικών συστημάτων που χρειάζονται, καθώς το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως είναι γνωστό, δεν θα έχει οδηγό και όλα τα συστήματα είναι αυτόματα. Για να γίνει κατανοητό το ζήτημα πρέπει να πούμε ότι μόνο τα δοκιμαστικά δρομολόγια -το σταμάτημα των συρμών σε όλες τις στάσεις, άνοιγμα και κλείσιμο θυρών κ.λπ.- θα διαρκέσουν, όπως είναι υπολογισμένο, 18 μήνες.

Ο χρόνος αυτός είναι απαραίτητος για να είναι έτοιμοι όλοι οι αυτοματισμοί». Σε συνέχεια μάλιστα των δηλώσεων του πρωθυπουργού, που για πρώτη φορά μίλησε για ολοκλήρωση του έργου το 2024, ο κ. Μυλόπουλος υποστηρίζει για πολλοστή φορά πως «το έργο θα ολοκληρωθεί το 2025» και ότι τώρα η κυβέρνηση δίνει μόνο υποσχέσεις «με τη βεβαιότητα ότι δεν θα είναι η επόμενη κυβέρνηση». Σχολιάζοντας δε τις διαρκείς αναφορές της κυβέρνησης σε έργα- μουσαμάδες της περιόδου ΣΥΡΙΖΑ, λέει πως «αν ήταν μουσαμάδες τα έργα που προχώρησαν επί ΣΥΡΙΖΑ, τότε και το Μετρό του Πειραιά που εγκαινίασαν μουσαμάδες είναι κι αυτό. Αφού τους παραδώσαμε περισσότερο από το 80% του έργου τελειωμένο το 2019… Καμία σοβαρότητα. Ολα για την προπαγάνδα».

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Απασφάλισαν» για το μετρό οι φορείς της Θεσσαλονίκης
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο «απασφάλισε» εκφράζοντας ευθέως τους φόβους του για το έργο μετά τις διαφορετικές δηλώσεις για την ολοκλήρωση και παράδοση του μετρό στη Θεσσαλονίκη.
«Απασφάλισαν» για το μετρό οι φορείς της Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Από 2025... και βλέπουμε το μετρό Θεσσαλονίκης
Καταργώντας το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών την ΑΣΥΘ, αποφάσισε να προχωρήσει σε ΣΔΙΤ Λειτουργίας και Συντήρησης του έργου, ύψους 292 εκατομμυρίων ευρώ!
Από 2025... και βλέπουμε το μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ιδιωτικοποίηση του Μετρό με παράδειγμα τον ΟΑΣΘ
Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι στο μετρό κατεβαίνουν για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα σε κινητοποιήσεις, ζητώντας αυξήσεις μισθών, βελτίωση των συνθηκών εργασίας και μέτρα προστασίας.
Ιδιωτικοποίηση του Μετρό με παράδειγμα τον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την αποκάλυψη της «Εφ.Συν.» (4.12.2021)
Η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» σχετικά με το έργο του μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την αποκάλυψη της «Εφ.Συν.» (4.12.2021)
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μνημειώδης γκάφα από τον υπουργό «αποδομήσεων»
Ενώπιον του αδιεξόδου που οι ίδιοι δημιούργησαν, κυβέρνηση και «Αττικό Μετρό» βρήκαν τη λύση για να προχωρήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης: να βουλώσουν το στόμα τους όσοι αγωνιούν για την τύχη των αρχαιοτήτων του...
Μνημειώδης γκάφα από τον υπουργό «αποδομήσεων»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία
Η υπερδεκαετής υπόσχεση-υποχρέωση του Δημοσίου για τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εκπληρώθηκε κατά το ήμισυ με την υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης της 6ης προβλήτας του...
Σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας