Είναι ευκολότερο να λύνεις τα προβλήματα άλλων, ελπίζοντας ότι θα βρεθεί κάποιος «άλλος» που θα λύσει το δικό σου. Η απόφανση παλαιότερων εποχών εφαρμόστηκε χθες από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα, ο οποίος παρότι έχει αφήσει τους εργαζόμενους του δήμου χωρίς Μέσα Ατομικής Εργασίας (ΜΑΠ) -με αποτέλεσμα να του κάνουν προχθές μήνυση-, είπε να λύσει το θέμα με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ οι οποίοι συνεχίζουν και σήμερα με στάση εργασίας από τις 10 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα.
Ο δήμαρχος, παρά τη δυσκολία του να ονοματίσει την κυβέρνηση, της υπενθυμίζει τουλάχιστον ότι υπάρχει πρόβλημα -αφού όλοι οι υπόλοιποι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν-, είναι όμως και μέλος της διοίκησης του ΟΑΣΘ η οποία έχει πάει τους εργαζόμενους -που έχουνε δίκιο όπως αναγνωρίζει ο δήμαρχος- στα δικαστήρια. Δεν μπορεί να πει μια κουβέντα του προέδρου που επιχαίρει όταν κερδίζει δίκες, αλλά σιωπά όταν τις χάνει στο Εφετείο;
Τι λέει ο κ. Ζέρβας στην ανακοίνωσή του; «Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα. Καλώ την πολιτεία να προχωρήσει άμεσα στην ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων ή να δεσμευτεί άμεσα χρονικά γι’ αυτήν. Αιτήματα που αφορούν τη συλλογική σύμβαση εργασίας καθώς και την απόδοση πολύ συγκεκριμένων και προβλεπόμενων επιδομάτων προς τους εργαζόμενους του Οργανισμού. Καλώ, επίσης, τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ να μην προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις εν μέσω καλοκαιριού και τουριστικής περιόδου, να μην προκαλέσουν ταλαιπωρία…». Εχει μια δυσκολία να αναφερθεί στην κυβέρνηση ο δήμαρχος, γι’ αυτό προτιμά την «πολιτεία», αλλά έστω κι έτσι από τη στιγμή που οι εργαζόμενοι έχουν δίκιο γιατί δεν συμπαρατάσσεται απλώς μαζί τους;
Αλλά δεν έμεινε εδώ, ανακάλεσε και ότι «ως Δήμος Θεσσαλονίκης συμβάλαμε καθοριστικά στην ενίσχυση του στόλου οχημάτων με την αγορά 49 αστικών λεωφορείων και στην εύρεση εναλλακτικών μεταβατικών λύσεων, ώστε να εκτελείται το συγκοινωνιακό έργο αξιοπρεπώς». Αυτό το τελευταίο με τα 48 λεωφορεία Λιψίας -υπόθεση για την οποία ήδη γίνεται ανάκριση- τι το ήθελε; Και γιατί δεν πρόσθεσε πόσα από αυτά κυκλοφορούν αυτές τις μέρες; Πόσα κυκλοφορούν, γενικώς, όλες τις εποχές, από τότε που ήρθαν στη Θεσσαλονίκη; Εχει να πει τίποτα για το γεγονός ότι όπως φαίνεται κρίθηκε παντελώς ασύμφορο να τοποθετηθεί στα λεωφορεία αυτά κλιματισμός παρά τους επικοινωνιακούς θρύλους περί διαγωνισμών; Κι αν τα λεωφορεία που δεν κινούνται κόστισαν κοντά στο 1 εκατομμύριο που δόθηκε αστραπιαία, πότε θα προχωρήσει εκείνος ο αντίστοιχου οικονομικού ύψους διαγωνισμός για τα ΜΑΠ των εργαζομένων στην καθαριότητα του δήμου;
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας