• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.1°C / 34.0°C
    4 BF
    34%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    32°C 29.6°C / 34.8°C
    2 BF
    44%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    32°C 30.0°C / 34.3°C
    1 BF
    39%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 29.9°C
    1 BF
    45%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.9°C / 31.9°C
    3 BF
    39%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    31°C 29.0°C / 35.5°C
    2 BF
    51%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 27.3°C / 27.6°C
    2 BF
    34%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    34°C 33.5°C / 33.5°C
    2 BF
    33%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.8°C / 31.0°C
    4 BF
    51%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 26.9°C / 27.9°C
    3 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.8°C / 29.4°C
    3 BF
    54%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.7°C / 30.7°C
    3 BF
    74%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    3 BF
    65%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    32°C 31.9°C / 32.3°C
    0 BF
    33%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    32°C 31.2°C / 33.3°C
    2 BF
    32%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.7°C / 27.8°C
    2 BF
    48%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    33°C 31.7°C / 32.8°C
    2 BF
    23%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    30°C 28.3°C / 29.9°C
    2 BF
    56%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.7°C / 31.7°C
    3 BF
    58%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.5°C / 28.5°C
    1 BF
    54%
ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Απίστευτη ταλαιπωρία χθες στον Κηφισό

  • A-
  • A+

«Καήκαν» στην κακοκαιρία της «Ελπίδας», όπου εκατοντάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν στα χιόνια σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας και στην Αττική Οδό, και χθες οι επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας, αντιδρώντας για άλλη μία φορά σπασμωδικά, έκλεισαν την Αθηνών-Λαμίας για τα φορτηγά. Ετσι, δημιουργήθηκε «κυκλοφοριακό έμφραγμα» στον Κηφισό για περίπου τέσσερις ώρες, με τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα να προσεγγίζουν τα 8,5 χιλιόμετρα.

Ολα ξεκίνησαν γύρω στις 11.00 το πρωί, όταν λόγω της πυκνής χιονόπτωσης μεταξύ του Μαρτίνου και της Υλίκης, οι υπεύθυνοι των διοδίων Αφιδνών ζήτησαν να απαγορευτεί η διέλευση των φορτηγών πάνω από 3,5 τόνους και να συστήνεται στους οδηγούς των επιβατικών να έχουν μαζί τους αλυσίδες. Το αίτημα έγινε αμέσως δεκτό από τους υπευθύνους της Πολιτικής Προστασίας, οπότε τα φορτηγά που κινούνταν στην εθνική οδό ακινητοποιήθηκαν στη δεξιά πλευρά του δρόμου, με συνέπεια να ξεκινήσει η ανάσχεση των αυτοκινήτων.

Η κατάσταση επιδεινώθηκε όταν μιάμιση ώρα αργότερα από τα διόδια Αφιδνών ζητήθηκε να περνούν μόνο τα αυτοκίνητα που είχαν αλυσίδες, με αποτέλεσμα τα οχήματα να αρχίσουν να μποτιλιάρονται στον Κηφισό και στις εξόδους της Αττικής Οδού προς Λαμία και Ελευσίνα. Ταυτόχρονα χαμηλές ταχύτητες παρουσίαζαν η παραλιακή στο ρεύμα προς Πειραιά από το ύψος του παλαιού αεροδρομίου μέχρι τη λεωφόρο Καλαμακίου και κατόπιν από το ύψος του Μοσχάτου μέχρι την πλατεία Ιπποδαμείας, η λεωφόρος Αθηνών από Δαφνί προς Διυλιστήρια και η λεωφόρος Σχιστού στο ύψος του Σκαραμαγκά.

Η κατάσταση στην άνοδο της λεωφόρου Κηφισού από του Ρέντη ώς τη γέφυρα Καλυφτάκη έγινε τραγική γύρω στις 2.00 το μεσημέρι, όταν τα ακινητοποιημένο αυτοκίνητα από τη γέφυρα Καλυφτάκη έφταναν ώς τα ΚΤΕΛ του Κηφισού. Σταδιακά από τις 3.00 μ.μ., οπότε και επετράπη από την Τροχαία η διέλευση των φορτηγών, η κίνηση άρχισε να ξεμπλοκάρει, με τα οχήματα να πηγαίνουν με χαμηλή ταχύτητα ώς τις 4.30 το απόγευμα.

Αττική Οδός - Νέα Οδός

Ενώ για την Αττική Οδό δεν είχε ανακοινωθεί διακοπή κυκλοφορίας χθες το μεσημέρι, η εταιρεία ενημέρωσε το απόγευμα ότι από τις 10 το βράδυ της Τετάρτης και «έως την ύφεση των φαινομένων» θα απαγορευτεί η είσοδος βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων, βάσει απόφασης της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Μαζί με τα βαρέα οχήματα όμως αποκλείονται και τα αρθρωτά λεωφορεία των αστικών συγκοινωνιών, γεγονός που θα προκαλέσει πρόβλημα στις νυχτερινές μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο, εκτός αν δρομολογηθούν οχήματα κοινού τύπου. Λίγο μετά την Αττική Οδό, τη νέα απόφαση της Τροχαίας για διακοπή κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων από τις 10 χθες βράδυ στο ύψος του κόμβου Καλυφτάκη ανακοίνωσε και η Νέα Οδός.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
H κατάρρευση των ιδιωτικοποιημένων υποδομών και η ευθύνη του Δημοσίου
Η «Ελπίδα» απέδειξε το επικίνδυνο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, καθώς τα συμφέροντα λειτουργούν χωρίς κανέναν έλεγχο και με προσωπικό και αρμοδιότητες που αποδυναμώνονται.
H κατάρρευση των ιδιωτικοποιημένων υποδομών και η ευθύνη του Δημοσίου
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ
Ξαναζεσταμένες εξαγγελίες...
Το Μαξίμου εφευρίσκει καινούργιες ετικέτες και τις κολλά σε μηχανισμούς που έπρεπε να δημιουργηθούν με τον νόμο για την Πολιτική Προστασία που ψηφίστηκε τον Φεβρουάριο του 2020.
Ξαναζεσταμένες εξαγγελίες...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Πολιτική Προστασία στο σκαμνί;
Η ευθύνη για το σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας παραμένει στην ΕΛ.ΑΣ. που αποφασίζει πότε να κλείσει Ή να ανοίξει έναν δρόμο, δηλώνει ο πρώην γ.γ. Πολιτικής Προστασίας επί ΣΥΡΙΖΑ, Γ. Ταφύλλης
Η Πολιτική Προστασία στο σκαμνί;
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η «Διαύγεια»... καίει την Πολιτική Προστασία
Το χάος που επικρατεί στην Πολιτική Προστασία, αναδεικνύεται μέσω της «Διαύγειας», όπου πρώην στελέχη της Πυροσβεστικής παρέπεμψαν την «Εφ.Συν.» να ερευνήσει.
Η «Διαύγεια»... καίει την Πολιτική Προστασία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας