• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 17.6°C / 19.7°C
    3 BF
    82%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    16°C 13.5°C / 18.9°C
    3 BF
    85%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 14.9°C / 19.0°C
    2 BF
    88%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 12.7°C / 12.9°C
    3 BF
    85%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    5 BF
    88%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 12.9°C / 16.0°C
    1 BF
    86%
  • Κοζάνη
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 11.2°C / 12.4°C
    0 BF
    71%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    17°C 17.4°C / 17.4°C
    2 BF
    88%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 19.9°C / 21.4°C
    4 BF
    69%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 17.9°C / 18.5°C
    4 BF
    82%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 18.4°C / 19.9°C
    4 BF
    80%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    17°C 17.3°C / 17.3°C
    3 BF
    82%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    18°C 17.9°C / 17.9°C
    4 BF
    88%
  • Λάρισα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 15.9°C / 16.8°C
    0 BF
    88%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    17°C 16.0°C / 17.8°C
    2 BF
    68%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 19.8°C / 20.4°C
    2 BF
    78%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    19°C 17.9°C / 19.4°C
    3 BF
    56%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 14.3°C / 16.0°C
    0 BF
    92%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.6°C / 18.9°C
    2 BF
    100%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    11°C 11.4°C / 11.4°C
    2 BF
    90%
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ερωτήματα για την εκδήλωση και τη γρήγορη επέκταση της φωτιάς

  • A-
  • A+
Καταγγελίες από οδηγούς φορτηγών ότι δεν κοιμούνται στις καμπίνες γιατί είναι γεμάτοι κοριοί και γιατί δεν τηρούνται τα πρωτόκολλα του κορονοϊού. ● Διαψεύδει ο Ομιλος Γκριμάλντι: Το πλοίο υποβάλλεται σε τακτικό καθαρισμό και απολύμανση τόσο στις καμπίνες όσο και στους κοινόχρηστους χώρους, ενώ οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθης πρακτική.

Επειτα από τρία σχεδόν 24ωρα από όταν εκδηλώθηκε η φωτιά μεσοπέλαγα στο 3ο κατάστρωμα του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Euroferry Olympia», σημαίας Ιταλίας του Ομίλου Γκριμάλντι, η αγωνία για την τύχη των 10 αγνοουμένων επιβατών του κορυφώνεται. Χθες το απόγευμα δυστυχώς εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο φορτηγό του, στο γκαράζ 2, ο ένας από τους τρεις Ελληνες αγνοούμενους, 58 χρόνων, ενώ το πρωί εμφανίστηκε στο κατάστρωμα του πλοίου ζωντανός ένας 21χρονος οδηγός νταλίκας από τη Λευκορωσία. Το πλοίο ρυμουλκήθηκε στις ακτές της βόρειας Κέρκυρας προκειμένου να είναι ασφαλές από ενδεχόμενη επιδείνωση των καιρικών συνθηκών και συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι προσπάθειες των διασωστών (ΕΜΑΚ, Πυροσβεστική, Λιμενικό κ.ά.) να εντοπίσουν τους αγνοούμενους.

Ταυτόχρονα όμως φουντώνουν και τα ερωτήματα για το πώς ξέσπασε και στη συνέχεια επεκτάθηκε τόσο γρήγορα η πυρκαγιά, εάν λειτούργησαν τα συστήματα πυρανίχνευσης και κατάσβεσης, γιατί οι οδηγοί των φορτηγών βρίσκονταν στα γκαράζ του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού –ενώ αυτό απαγορεύεται ρητά– και επίσης πώς μπήκαν κρυφά στο πλοίο μετανάστες, αφού στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας πριν τα οχήματα μπουν στο πλοίο γίνεται έλεγχος και συγκεκριμένα περνούν από σκάνερ.

EURΟKINISSI/ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Παράλληλα, πολλές είναι οι καταγγελίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για την κατάσταση του πλοίου και τις συνθήκες υγιεινής που επικρατούσαν σε αυτό. Ερωτήματα προκύπτουν ακόμα από το γεγονός ότι, σύμφωνα με την καρτέλα του σκάφους στη διεθνή ναυτική βάση δεδομένων Equasis, στις 16 Φεβρουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε από τα στελέχη του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας έλεγχος στο πλοίο και μάλιστα «διευρυμένος» (expanded), όπου έγιναν παρατηρήσεις που έχρηζαν διόρθωσης.

Συγκεκριμένα, το εγχειρίδιο για την πυρασφάλεια του πλοίου κρίθηκε «ελλιπές», παρατηρήσεις υπήρξαν και για την καθαριότητα και τις συνθήκες υγιεινής στις εγκαταστάσεις αναψυχής, τροφοδοσίας και τραπεζαρίας, όπως και για τον εξαερισμό στους χώρους εργασίας ότι δεν λειτουργούσε σύμφωνα με τα πρωτόκολλα. Ο συγκεκριμένος έλεγχος προβλέπεται από κοινοτική οδηγία και διενεργείται από τις λιμενικές αρχές της χώρας. Φυσικά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει η παρατήρηση «ελλιπές» για την πυρασφάλεια του πλοίου, όπως επίσης και τη σοβαρότητά τους, αν και, όπως έχει φανεί από μαρτυρίες, το πλήρωμα λειτούργησε σωστά κατά την επιχείρηση εγκατάλειψης.

Εγκυρες ναυτιλιακές πηγές που μίλησαν στην «Εφ.Συν.» για το θέμα έλεγαν ότι «δεν μπορεί ένα καράβι να καίγεται σαν τραπουλόχαρτο επειδή πήρε φωτιά ένα φορτηγό», υπάρχουν συστήματα πυρανίχνευσης και κατάσβεσης και πρέπει να δούμε εάν λειτούργησαν την κρίσιμη ώρα της εκδήλωσης της πυρκαγιάς. «Υπάρχουν αντλίες στους χώρους των γκαράζ που ενεργοποιούνται από τη γέφυρα» αναφέρουν και θέτουν την ερώτηση «Τι συνέβη και η φωτιά επεκτάθηκε τόσο γρήγορα σε όλο το καράβι;».

Καταγγελίες από φορτηγατζήδες

Την ίδια ώρα, η διοίκηση του Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας (ΣΕΟΦΑΕ) με μια πολύ σκληρή ανακοίνωση της καταγγέλλει την «αδράνεια της κυβέρνησης και του υπουργείου Ναυτιλίας, για τους ελλιπείς ελέγχους στα πλοία των εξωτερικών γραμμών που μεταφέρουν εμπορεύματα διαμέσου φορτηγών και επιβάτες», τονίζοντας ότι με έγγραφό του από το 2017 είχε ενημερώσει το υπουργείο Ναυτιλίας και τα λιμεναρχεία Πάτρας και Ηγουμενίτσας για τις «ακατάλληλες συνθήκες διαβίωσης και παραμονής» στο συγκεκριμένο πλοίο, καθώς και στο «Euroferry Egnazia». Το συνδικάτο θέτει τα εξής ερωτήματα:

■ Λειτούργησαν τα μέσα πυρόσβεσης στα γκαράζ του πλοίου και οι ανιχνευτές καπνού;

■ Το πλοίο ήταν υπέρβαρο και υπεράριθμο σε αυτοκίνητα, φορτηγά και επιβάτες;

■ Οι καμπίνες του πλοίου επαρκούσαν για το σύνολο των επιβατών (239 άτομα) ώστε να καλύψουν τις ανάγκες τους για ένα ταξίδι 25 ωρών και άνω;

■ Γιατί επετράπη η διανυκτέρευση των οδηγών φορτηγών στις καμπίνες των αυτοκινήτων εφόσον απαγορεύεται κατά τον πλου του πλοίου να βρίσκονται άτομα στο γκαράζ;

■ Πώς σε ένα πλοίο RoRo, το οποίο μεταφέρει φορτηγά αυτοκίνητα με επικίνδυνα και εύφλεκτα προϊόντα, επετράπη η επιβίβαση επιβατών;

Στο εσωτερικό

Στο μεταξύ, αίσθηση έχουν προκαλέσει οι φωτογραφίες που έφερε στο φως της δημοσιότητας το Mega από το εσωτερικό καμπίνας του πλοίου, όπου φαίνονται κοριοί και ψύλλοι να βρίσκονται κάτω από τα σεντόνια και τα στρώματα των κρεβατιών, ενώ οδηγός φορτηγού έδειξε στην κάμερα το πώς είναι το κορμί του μετά τα τσιμπήματα που έχει δεχτεί από τα έντομα που κυκλοφορούν στις καμπίνες. Επίσης ο γιος του αγνοούμενου οδηγού νταλίκας Κ. Γεροντιδάκη, Νίκος Γεροντιδάκης, που κάνει και αυτός το ίδιο επάγγελμα, μιλώντας στα ΜΜΕ υποστήριξε ότι, παρά τον κορονοϊό, τους υποχρεώνουν να κοιμούνται στις καμπίνες τέσσερις τέσσερις και τους λένε «Αν σου αρέσει, αν δεν σου αρέσει, κοιμήσου στο φορτηγό σου», χαρακτήρισε το καράβι «άθλιο» από τους κοριούς και τη βρόμα και, όπως είπε, δεν μπορεί κάποιος να κάνει ούτε ένα μπάνιο.

Ωστόσο ο Ομιλος Γκριμάλντι διαψεύδει τους οδηγούς των φορτηγών και τα όσα υποστηρίζουν, παρά το γεγονός ότι υπάρχουν και φωτογραφικά ντοκουμέντα.

Με ανακοίνωσή της η εταιρεία τονίζει ότι το «Euroferry Olympia» υποβάλλεται σε τακτικό καθαρισμό και απολύμανση τόσο στις καμπίνες όσο και στους κοινόχρηστους χώρους, ενώ οι εργασίες συντήρησης είναι συνήθης πρακτική. Ειδική αναφορά κάνει και στην επιθεώρηση της 16ης Φεβρουαρίου λέγοντας ότι αυτή έληξε με «ικανοποιητικά αποτελέσματα».

EURΟKINISSI/ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Αναφορικά με το ερώτημα γιατί οι οδηγοί των φορτηγών είχαν παραμείνει στα γκαράζ, απαντά ότι απαγορεύεται αυστηρά η πρόσβαση των επιβατών στα καταστρώματα του γκαράζ όσο το πλοίο βρίσκεται σε πλεύση και αυτός ο κανόνας ασφαλείας εφαρμόζεται αυστηρά από τα πλοία του ομίλου Grimaldi. «Εάν κάποιος οδηγός φορτηγού αποφασίσει με δόλο να κρυφτεί στο φορτηγό του, αυτή η συμπεριφορά αποτελεί κατάφωρη παράβαση των διεθνών κανονισμών και των κανόνων του ομίλου Grimaldi, η οποία μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την ασφάλεια του ιδίου και του πλοίου».

«Ζω; Αλήθεια, ζω»

Σώθηκε ύστερα από 52 ώρες Ο Λευκορώσος οδηγός νταλίκας

ΚΑΤΟΠΟΔΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ/EUROKNISSI

Επειτα από 52 ολόκληρες ώρες που άντεξε μέσα στο φλεγόμενο πλοίο, ένας 21χρονος Λευκορώσος, οδηγός νταλίκας, που το όνομά του συγκαταλεγόταν στη λίστα των αγνοουμένων, εμφανίστηκε χθες το πρωί ξυπόλητος στο κατάστρωμα του πλοίου και σιγά σιγά κατάφερε να κατεβεί μια ψηλή σκάλα που τοποθέτησαν οι διασώστες και να μπει στο σκάφος του Λιμενικού. «Ζω;» ρώτησε σοκαρισμένος τους λιμενικούς και λίγο αργότερα, όταν άρχισε σιγά-σιγά να συνειδητοποιεί ότι γλίτωσε από τον πύρινο εφιάλτη, απάντησε μόνος του «Αλήθεια, ζω».

Ο νεαρός εμφανώς ταλαιπωρημένος και με κάποια χτυπήματα στα πόδια, όπως και μαυρίλες από καπνούς στο κορμί του, αλλά καλά στην υγεία του, μεταφέρθηκε με το πλωτό ασθενοφόρο του Λιμενικού σε κοντινό λιμάνι και από κει με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. Νοσηλεύεται καθαρά για προληπτικούς λόγους στην πνευμονολογική κλινική. Στα στελέχη της Λιμενικής Αρχής Κέρκυρας μαζί με τον μεταφραστή, που τον επισκέφτηκαν αργότερα, περιέγραψε την απίστευτη περιπέτειά του και το πώς κατάφερε τελικά να επιβιώσει. Οπως είπε, βρισκόταν με το φορτηγό του στο πρώτο υπόγειο γκαράζ και όταν κατάλαβε ότι εκδηλώθηκε φωτιά επέλεξε να παραμείνει μέσα στην καμπίνα του φορτηγού μέχρι χθες που αποφάσισε να βγει. Ψάχνοντας στα τυφλά είδε μια πινακίδα που έγραφε «έξοδος κινδύνου», την ακολούθησε και έτσι έφτασε μέχρι το κατάστρωμα όπου και τον εντόπισαν οι διασώστες.

Στο μεταξύ η κατάσταση του 65χρονου Βούλγαρου οδηγού νταλίκας, που απεγκλωβίστηκε από τα γκαράζ του πλοίου και ο οποίος διασωληνώθηκε, βελτιώνεται διαρκώς και όπως δήλωσε χθες ο διοικητής του νοσοκομείου Κέρκυρας, επρόκειτο να αποσωληνωθεί.

Επίσης εξιτήριο πήρε και ο 25χρονος Αφγανός που βρέθηκε και απεγκλωβίστηκε μαζί με τον 65χρονο και το όνομα του οποίου δεν υπήρχε στη λίστα επιβατών.

Ναυτικά δυστυχήματα με εκδηλώσεις πυρκαγιών σε πλοία εν πλω

Το «Norman Atlantic»

EPA/BIAGIO CLAUDIO LONGO

Το ναυτικό δυστύχημα μετά την εκδήλωση πυρκαγιάς που συνέβη τα ξημερώματα της Παρασκευής στο πλοίο «Euroferry Olympia» του Ομίλου Γκριμάλντι δεν είναι το πρώτο που συμβαίνει σε πλοία και, απ’ ό,τι, φαίνεται δεν θα είναι και το τελευταίο. Ανάλογα περιστατικά έχουν συμβεί και σε άλλα πλοία με τραγικά αποτελέσματα, με πιο γνωστό την πρόσφατη τραγωδία του «Norman Atlantic» με πολλούς νεκρούς και αγνοούμενους.

Αντίθετα αίσιο τέλος είχε ένα πολύ δύσκολο περιστατικό τον Αύγουστο του 2018, όταν εκδηλώθηκε φωτιά στο επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της ΑΝΕΚ, ανατολικά της Υδρας, καθώς σε αυτή την περίπτωση όλα πήγαν κατ’ ευχήν και κανείς από επιβάτες και πλήρωμα δεν έπαθε το παραμικρό.

● Στις 28/12/2014, στο ιταλικό επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Norman Atlantic», ναυλωμένο από την ΑΝΕΚ, που εκτελούσε δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Αγκόνα με 427 επιβάτες και 56 μέλη πληρώματος εκδηλώθηκε φωτιά και ενώ αυτό έπλεε 32 ναυτικά μίλια ΒΔ των Οθωνών. Οι εκατοντάδες επιβάτες έζησαν εφιαλτικές στιγμές καθώς εγκλωβίστηκαν για 35 ώρες στο κατάστρωμα του πλοίου, αντιμέτωποι με τσουχτερό κρύο, δυνατή βροχή, χαλάζι και πολύ δυνατούς ανέμους. Τελικά 12 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 18 αγνοούνται μέχρι και σήμερα. Ωστόσο στην ιστορία των ναυτικών δυστυχημάτων θα μείνει το αλαλούμ που επικράτησε ανάμεσα στις ελληνικές και ιταλικές λιμενικές αρχές τόσο για την επιχείρηση διάσωσης όσο και για τον κατάλογο των νεκρών, των διασωθέντων και των αγνοουμένων. Από την έκθεση των Ιταλών εμπειρογνωμόνων προέκυψε ότι η φωτιά ξέσπασε στο γκαράζ 4 από φορτηγό μεταφοράς ψαριών που είχε λειτουργία το ντιζελοτροφοδοτούμενο μοτέρ του για συνεχή οξυγόνωση του θαλάμου μεταφοράς του φορτίου.

● Τον Νοέμβριο του 1999, φωτιά εκδηλώθηκε σε γκαράζ του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Superfast III» της εταιρείας «Επιχειρήσεις Αττικής Α.Ε.», ηλικίας μόνο ενός έτους, με αποτέλεσμα να βρουν τον θάνατο στα γκαράζ του πλοίου 14 μετανάστες που είχαν κρυφτεί στα φορτηγά. Το πλοίο είχε αποπλεύσει από την Πάτρα με προορισμό την Αγκόνα, με 308 επιβάτες, 100 μέλη πληρώματος, 107 φορτηγά και 73 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Σχεδόν ένα χρόνο μετά, τον Ιούνιο του 2000, ανακοινώθηκε το πόρισμα των πραγματογνωμόνων, σύμφωνα με το οποίο η φωτιά προήλθε είτε από διαρροή υγραερίου, είτε από βραχυκύκλωμα σε κάποιο από τα φορτηγά ψυγεία του πλοίου.

● Στις 19 Νοεμβρίου 2012, ένα παρόμοιο περιστατικό συμβαίνει στο επιβατηγό-οχηματαγωγό «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» της ΑΝΕΚ, αλλά ευτυχώς χωρίς θύματα. Στο πλοίο στο οποίο επέβαιναν 113 επιβάτες και 87 άτομα πλήρωμα και μετέφερε 92 φορτηγά και 18 Ι.Χ. αυτοκίνητα, προερχόμενο από Βενετία και ενώ βρισκόταν 4 μίλια ΒΔ από το λιμάνι της Πάτρας, εκδηλώθηκε φωτιά στον πρωραίο χώρο του κλειστού κύριου γκαράζ. Το πόρισμα των πραγματογνωμόνων και σε αυτή την περίπτωση έδειξε ότι η φωτιά εκδηλώθηκε από τα σημεία σύνδεσης ρευματοδοτών και ρευματοληπτών της εγκατάστασης παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στα ψυγεία φορτηγών αυτοκινήτων.

● Στις 29 Αυγούστου του 2018, λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα, εκδηλώθηκε φωτιά σ’ ένα από τα γκαράζ του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Ελευθέριος Βενιζέλος» και ενώ αυτό βρισκόταν ανατολικά της Υδρας, εκτελώντας δρομολόγιο προς Χανιά. Ωστόσο όλα πήγαν καλά, μετά από άψογη διαχείριση του θέματος και του πολύ καλού συντονισμού που υπήρξε ανάμεσα του Θαλάμου Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού, και όλων των υπολοίπων υπηρεσιών (Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, Πολεμικό Ναυτικό, ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική) όπως και του πολύ καλά εκπαιδευμένου πληρώματος και έτσι κανείς από τους 875 επιβάτες και 140 άτομα πλήρωμα δεν έπαθε το παραμικρό.

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνεχίζονται οι προσπάθειες στο Euroferry Olympia
Η φωτιά έχει καταλαγιάσει, ωστόσο οι θερμοκρασίες στο εσωτερικό του επιβατηγού - οχηματαγωγού παραμένουν απαγορευτικά υψηλές για τη συνέχιση των ερευνών προκειμένου να εντοπιστούν οι τρεις αγνοούμενοι οδηγοί.
Συνεχίζονται οι προσπάθειες στο Euroferry Olympia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η αναζωπύρωση της φωτιάς «πάγωσε» τις έρευνες στο Euroferry Oympia
Την κατάσβεση της πυρκαγιάς που αναζωπυρώθηκε χθες, με το άνοιγμα του καταπέλτη, περιμένει η 5η ΕΜΑΚ για να μπει ξανά μέσα στο πλοίο και να συνεχίσει τις έρευνες για τους τρεις τελευταίους αγνοούμενους.
Η αναζωπύρωση της φωτιάς «πάγωσε» τις έρευνες στο Euroferry Oympia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα εμπόδια για τις έρευνες στο Euroferry Olympia
Το οξυγόνο που εισχώρησε στο εσωτερικό του επιβατηγού - οχηματαγωγού σε συνδυασμό με τα τοξικά αέρια της ατελούς καύσης, δημιούργησε αποπνικτικό περιβάλλον, μην επιτρέποντας τη συνέχιση της επιχείρησης.
Νέα εμπόδια για τις έρευνες στο Euroferry Olympia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ερμητικά κλειστός ακόμη ο καταπέλτης του Euroferry Olympia
Συνεχίζονται για δέκατη μέρα οι άοκνες προσπάθειες ΕΜΑΚ και σωστικών συνεργείων για τον εντοπισμό των τριών πλέον αγνοούμενων οδηγών. Πυκνοί καπνοί στο λιμάνι του Πλατυγιαλίου, λόγω της επιδείνωσης του καιρού.
Ερμητικά κλειστός ακόμη ο καταπέλτης του Euroferry Olympia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Έρευνες για τους τρεις αγνοούμενους του Euroferry Olympia
Ειδικός εξοπλισμός έφθασε το πρωί από την Αθήνα, με στόχο το άνοιγμα του καταπέλτη, προκειμένου τα σωστικά συνεργεία να μπορέσουν να μπουν στο πρώτο γκαράζ, στο οποίο μέχρι σήμερα δεν έχουν πρόσβαση.
Έρευνες για τους τρεις αγνοούμενους του Euroferry Olympia
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τέταρτο πτώμα στο γκαράζ του «Euroferry Olympia»
Δυστυχώς επαληθεύονται οι δυσοίωνες προβλέψεις για την τύχη των εγκλωβισμένων οδηγών στο κουφάρι του Euroferry Olympia. Από το πρωί έχουν εντοπιστεί άλλα δύο πτώματα, στο δεύτερο και τρίτο deck του πλοίου.
Τέταρτο πτώμα στο γκαράζ του «Euroferry Olympia»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας