• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.4°C / 26.2°C
    2 BF
    27%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.1°C / 27.0°C
    2 BF
    61%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.7°C / 26.0°C
    3 BF
    29%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 20.3°C
    1 BF
    77%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.9°C / 21.3°C
    3 BF
    68%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.0°C / 24.3°C
    2 BF
    55%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.4°C / 20.6°C
    2 BF
    55%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.7°C / 22.7°C
    2 BF
    27%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.1°C / 24.7°C
    4 BF
    55%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    22°C 20.7°C / 21.9°C
    3 BF
    56%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.3°C / 23.8°C
    4 BF
    60%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.5°C / 23.5°C
    4 BF
    67%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    28°C 28.0°C / 28.0°C
    2 BF
    43%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.7°C / 20.9°C
    0 BF
    52%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    26°C 18.5°C / 25.6°C
    1 BF
    30%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.8°C / 24.9°C
    4 BF
    68%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.6°C / 26.0°C
    2 BF
    29%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.8°C / 23.8°C
    2 BF
    59%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.4°C / 25.0°C
    1 BF
    49%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.7°C / 20.7°C
    0 BF
    74%
EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Οδυνηρή έκπληξη για το χάος στα τρένα

  • A-
  • A+

Τις κωμικοτραγικές καταστάσεις που καταγράφηκαν στα τρένα και τα μέσα σταθερής τροχιάς γενικότερα με την κακοκαιρία επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου (ΣΦΣ) τονίζοντας ότι χάθηκε μια ακόμη ευκαιρία να δείξουν τα στρατηγικά τους πλεονεκτήματα κάτω από δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Με δεδομένο ότι σε όλον τον κόσμο τα μέσα που κινούνται σε ράγες είναι τα ασφαλέστερα για μετακίνηση εν μέσω κακοκαιρίας, ο ΣΦΣ δηλώνει έκπληκτος από:

1. Την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βρέθηκε ανέτοιμη, με αποκορύφωμα την περίπτωση εκείνη στην οποία χρειάστηκε να κινητοποιηθούν 4 μηχανές από άλλους συρμούς για να κινηθεί αμαξοστοιχία που είχε μείνει από βλάβη μετά από ώρες και μάλιστα «όχι προς τον προορισμό της, όπως θα ήταν το λογικό, αλλά για να “εναποθέσουν” τους επιβάτες στον πρώτο σταθμό, δίκην εμπορευμάτων στα “Λοτζίστικς”, ξεχνώντας ότι τα έμβια όντα, σε αντίθεση με τα εμπορεύματα, έχουν ανάγκη τροφής, ύδατος και θέρμανσης για να επιβιώσουν». Μιλά για κωμικοτραγική ιστορία που ούτε η φαντασία του αξέχαστου κωμικού ηθοποιού και σκηνοθέτη του βωβού κινηματογράφου, Μπάστερ Κίτον, δεν θα μπορούσε να τη φανταστεί και να τη σκηνοθετήσει.

2. Την Πολιτεία, που επί δεκαετίες χρηματοδοτεί την ανάπτυξη επιτέλους των μέσων σταθερής τροχιάς και στην Ελλάδα. «Οποία ειρωνεία, στο κέντρο της Αττικής οδού επί παραδείγματι, κινείται ένας σύγχρονος, υποτίθεται, “Προαστιακός Σιδηρόδρομος” ο οποίος, αν συντηρείται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ελέγχεται από το αρμόδιο Υπουργείο για την ανταπόκρισή του σε δύσκολες στιγμές, θα μπορούσε να περισώσει, με οργανωμένο τρόπο, μεγάλο μέρος όλων αυτών που παρέμεναν επί ώρες στα παγωμένα τους αυτοκίνητα».

3. Τη ΣΤΑΣΥ, που με την παραμικρή κακοκαιρία κλείνει την γραμμή 1 του Μετρό μετά τη Νέα Ιωνία ή την Ειρήνη, κατά περίπτωση. Αν δεν οφείλεται αυτό σε φόβο υπερβολικό κάποιων -και ποιων;- τότε πώς είναι δυνατόν να μην μπορεί να λειτουργήσει ένα μέσο σταθερής τροχιάς στην εποχή των θαυμάτων της τεχνολογίας για 3 – 4 χιλιόμετρα υπαίθρια, όπως συμβαίνει στο Λονδίνο και το Βερολίνο;

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποζημιώσεις στην ομίχλη από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την κακοκαιρία «Ελπίδα, oι ανακοινώσεις της εταιρείας ελάχιστα μας διαφωτίζουν για το ποιοι και πώς θα πάρουν τα 1.000 ευρώ σε χρήμα ή/και κουπόνια.
Αποζημιώσεις στην ομίχλη από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
H κατάρρευση των ιδιωτικοποιημένων υποδομών και η ευθύνη του Δημοσίου
Η «Ελπίδα» απέδειξε το επικίνδυνο ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, καθώς τα συμφέροντα λειτουργούν χωρίς κανέναν έλεγχο και με προσωπικό και αρμοδιότητες που αποδυναμώνονται.
H κατάρρευση των ιδιωτικοποιημένων υποδομών και η ευθύνη του Δημοσίου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα τρένα της οργής με εκατοντάδες εγκλωβισμένους
Δεν ήταν στο Οριάν Εξπρές αλλά σε τουλάχιστον πέντε διαφορετικές αμαξοστοιχίες τα σιδηροδρομικά «εγκλήματα» που τελέστηκαν από το μεσημέρι της Δευτέρας έως χθες καθώς επί ώρες, εκατοντάδες επιβάτες έμειναν...
Τα τρένα της οργής με εκατοντάδες εγκλωβισμένους
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις
Η αμαξοστοιχία 1631 που είχε ξεκινήσει από τη Δράμα για τη Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε μερικώς, καθώς βγήκαν από τις σιδηροτροχιές οι τροχοί του πρώτου βαγονιού.
Ο εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα «γρήγορα» τρένα αργούνε να φτάσουνε
Τον πρώτο μήνα της λειτουργίας τους οι πολυδιαφημισμένοι συρμοί ETR της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφουν σημαντικές καθυστερήσεις με ανάλογη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Τα «γρήγορα» τρένα αργούνε να φτάσουνε

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας