• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 3.8°C / 6.7°C
    3 BF
    81%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    3°C 0.4°C / 4.6°C
    3 BF
    53%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    7°C 1.0°C / 8.4°C
    4 BF
    58%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.1°C / -1.4°C
    1 BF
    54%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    0°C -0.1°C / -0.1°C
    0 BF
    69%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    2°C 0.2°C / 4.0°C
    1 BF
    53%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.6°C / -1.0°C
    0 BF
    50%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.6°C / 7.9°C
    2 BF
    48%
  • Ηράκλειο
    Αραιές νεφώσεις
    9°C 8.3°C / 9.8°C
    4 BF
    70%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    5°C 2.9°C / 4.9°C
    3 BF
    52%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 7.4°C / 9.1°C
    4 BF
    57%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 4.0°C / 6.6°C
    5 BF
    56%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    8°C 7.9°C / 9.9°C
    3 BF
    42%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    1°C -0.5°C / 1.6°C
    0 BF
    62%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    3°C -0.5°C / 3.4°C
    1 BF
    57%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 2.8°C / 6.8°C
    3 BF
    39%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 4.0°C / 6.4°C
    2 BF
    70%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C -0.7°C / 3.8°C
    0 BF
    50%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 0.5°C / 4.7°C
    1 BF
    67%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.2°C / -2.2°C
    1 BF
    47%

Φωτογραφία Αρχείου

EUROKINISSI

Νέος εκτροχιασμός τρένου με 75 επιβάτες

  • A-
  • A+

Ένα ακόμη περιστατικό που συνδέεται με την ελλιπή συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου συνέβη σήμερα το απόγευμα κοντά στον σταθμό του Ρέντη, όταν αμαξοστοιχία με 75 επιβάτες εκτροχιάστηκε στην αλλαγή των κλειδιών.

Ήταν η αμαξοστοιχία 1323 που ερχόταν από Κιάτο με τελικό προορισμό τον Πειραιά που ακινητοποιήθηκε λίγο μετά τις 17.30 όταν δύο τροχοί της βρέθηκαν εκτός γραμμών. Η αποβίβαση των επιβατών ολοκληρώθηκε μετά από 40 λεπτά, αλλά η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα. Η αμαξοστοιχία 58 από Πειραιά με προορισμό την Θεσσαλονίκη καθυστέρησε να ξεκινήσει και κατάφερε μετά από μία ώρα να περάσει το σημείο του συμβάντος για να φθάσει μετά τις 8 στον σταθμό Λαρίσης και να ξεκινήσει από εκεί το ταξίδι προς Βορρά.

Το πρόβλημα με τη συντήρηση ειδικά στα σημεία των κλειδιών, όπου δηλαδή συναντιούνται μεταξύ τους σιδηροτροχιές διαφορετικών κατευθύνσεων, είναι έντονο. Ειδικά στην Αττική όπου οι διελεύσεις είναι συνεχείς, τα κλειδιά φθείρονται με ταχύτερο ρυθμό αλλά το ζητούμενο είναι πάντα τα έργα συντήρησης που πρέπει να γίνονται  στην ώρα τους και όχι όταν εξασφαλισθούν κάποια κονδύλια.

Το βασικό κλειδί στο σημείο 0 του δικτύου (Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών) εμφάνιζε από καιρό προβλήματα και τέθηκε εκτός λειτουργίας προκειμένου να γίνουν εργασίες με συνέπεια για αρκετές εβδομάδες να μην υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στον οριζόντιο άξονα προς Αεροδρόμιο και τον κάθετο προς Πειραιά. Προβλήματα στις αιχμές των κλειδιών είχαν αναφερθεί πρόσφατα και στον σταθμό Αφιδνών.

Παππάς: Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα

Στο θέμα τοποθετήθηκε ο Νίκος Παππάς (τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ), ο οποίος μεταξύ άλλων σημείωσε πως τους τελευταίους μήνες «μετράμε 10 συμβάντα», ενώ αναφέρθηκε σε καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, πως ο ΟΣΕ προσλαμβάνει προσωπικό με «μπλοκάκια» αδιαφανώς, χωρίς κριτήρια και προκήρυξη θέσεων.

Η δήλωση Παππά

«Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;»

Ο εκτροχιασμός του συρμού του προαστιακού στον Ρέντη δεν ήταν ο πρώτος για φέτος ούτε, φοβόμαστε, ο τελευταίος επί θητείας του κ. Καραμανλή και της συγκεκριμένης διοίκησης του ΟΣΕ.

Τους τελευταίους μήνες μετράμε 10 συμβάντα, ευτυχώς χωρίς θύματα.

Η κακή συντήρηση της υποδομής, η προχειρότητα και οι επιλογές απαξίωσης του σιδηροδρόμου οδηγούν το τρένο σε υποβάθμιση και βάζουν τους επιβάτες σε κίνδυνο.

Σήμερα γύρισε ένα «κλειδί» την ώρα που το τρένο έμπαινε στον σταθμό, είκοσι μέτρα από την αποβάθρα.

Πριν λίγο καιρό υπήρξε παρόμοιο ατύχημα στη Θεσσαλονίκη, για το οποίο αναμένεται ακόμα το πόρισμα.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με καταγγελία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ο ΟΣΕ προσλαμβάνει προσωπικό με «μπλοκάκια» αδιαφανώς, χωρίς κριτήρια και προκήρυξη θέσεων, και με ερωτώμενα τα καθήκοντά τους, όταν υπάρχουν ελλείψεις σε κρίσιμες ειδικότητες.

Οι εκτροχιασμοί τείνουν να γίνουν καθημερινότητα. Για τον κ. Καραμανλή και τον ΟΣΕ είναι όλα καλά;

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την προμήθεια των 770 αστικών λεωφορείων
Την τέταρτη παράταση μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου έλαβε ο διαγωνισμός που ξεκίνησε μετά το περασμένο καλοκαίρι για τα νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την προμήθεια των 770 αστικών λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο εναλλακτικός δρόμος για τη Βόρεια Εύβοια
Η κίνηση πολιτών «Κανδήλιον Οραμα», με περισσότερα από 5.600 μέλη, προτείνει τη δημιουργία παραλιακής οδού από τα Πολιτικά μέχρι τη Λίμνη, σε αντιπαράθεση με τα σχέδια της επιτροπής Μπένου και τη μελέτη Ζέκκου.
Ο εναλλακτικός δρόμος για τη Βόρεια Εύβοια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
Μεροληπτική συμπεριφορά υπέρ των ιδιοκτητών λεωφορείων ΚΤΕΛ καταλογίζει στον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο η ΟΣΜΕ, σχετικά με το όριο ηλικίας των οδηγών.
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χωρίς προστασία και ο Θερμαϊκός Κόλπος
Η ώρα της κατάργησης έφτασε και για τους ΦΔΠΠ Θερμαϊκού Κόλπου, Εθνικού Πάρκου Δέλτα Αξιού-Λουδία-Αλιάκμονα, Κορώνειας-Βόλβης-Χαλκιδικής και Λίμνης Κερκίνης.
Χωρίς προστασία και ο Θερμαϊκός Κόλπος

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας