Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μέτρα για τη διευκόλυνση της κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

Ευρεία σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά

EUROKINISSI/ ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μέτρα για τη διευκόλυνση της κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

  • A-
  • A+

Επτά βασικά μέτρα συμφωνήθηκε να ληφθούν προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά λόγω της αύξησης που παρουσιάζεται το καλοκαίρι αλλά και λόγω των δυσκολιών που ήδη καταγράφονται από τα έργα του τραμ και του μετρό.
Την Δευτέρα έγινε ευρεία σύσκεψη στην Περιφερειακή Ενότητα Πειραιά με ένα και μοναδικό θέμα συζήτησης: Τη διευκόλυνση της πρόσβασης επιβατών και οχημάτων στο επιβατικό λιμάνι ενόψει της αυξημένης κίνησης στην διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.
Ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης επεσήμανε ότι λόγω των εκτελούμενων έργων του μετρό και του τραμ αλλά και λόγω της αυξημένης κίνησης υπάρχει ανάγκη να γίνουν βελτιωτικές παρεμβάσεις, ενώ αναφέρθηκε στην ανάγκη βελτίωσης της προσβασιμότητας στα πλοία της ακτοπλοΐας των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα.
Μετά από ανταλλαγή απόψεων και διεξοδική συζήτηση συμφωνήθηκε να γίνουν ορισμένες άμεσες παρεμβάσεις και να υπάρξει, εγκαίρως, διαβούλευση μεταξύ όλων των φορέων για να γίνει ολοκληρωμένος προγραμματισμός για την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο, οπότε και τα έργα για το τραμ θα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Στα άμεσα μέτρα συμφωνήθηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:
1) Να εντοπιστούν οι ώρες αιχμής, βάσει των αναχωρήσεων και αφίξεων πλοίων και να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα διευθέτησης της κυκλοφορίας και αντιμετώπισης της παράνομης στάθμευσης στις κεντρικές αρτηρίες, σε συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων.
2) Επανακαθορισμός, μετά από διαβούλευση, ωρών τροφοδοσίας των σούπερ μάρκετ και των εμπορικών καταστημάτων με τη δημιουργία ειδικών χώρων φορτοεκφόρτωσης.
3) Να γίνει διάλογος με τα συνδικαλιστικά όργανα των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί για καθορισμό χώρων αναμονής τους («πιάτσες»).
4) Να απομακρυνθεί μέρος του εργοταξίου του Μετρό από την πλατεία Λουδοβίκου με μεταφορά διοικητικών και τεχνικών υπαλλήλων σε γραφεία του μεγάρου των πρώην ΗΣΑΠ.
5) Να εξεταστεί η δυνατότητα ενίσχυσης των τελευταίων δρομολογίων του πρώην ΗΣΑΠ από τον Πειραιά, ιδιαίτερα τις ημέρες αιχμής, όπως είναι οι Κυριακές.
6) Να διαμορφωθούν χώροι στάθμευσης για τα δίκυκλα, ώστε να απελευθερωθούν τα πεζοδρόμια από τα παρανόμως σταθμευμένα.
7) Εξετάζεται, μετά από παρέμβαση της Π.Ε. Πειραιά, η δυνατότητα συνεργασίας ανάμεσα στον ΟΛΠ και στη διοίκηση του Διεθνούς Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» για την ενημέρωση του κοινού για θέματα δρομολογίων πλοίων.
Μακροπρόθεσμα συμφωνήθηκε να γίνει διάλογος για να εξεταστεί η δυνατότητα ενός καλύτερου προγραμματισμού των αφίξεων- αναχωρήσεων πλοίων και η δημιουργία θέσεων ολιγόωρης τοποθέτησης/ φύλαξης αποσκευών.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιδήμαρχος Πειραιά Αλέξανδρος Αργουδέλης, ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά Αν. Παντελάκης, ο γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) Αδ. Κρασανάκης, ο Διοικητής της Τροχαίας Πειραιά Σπ. Λάσκος, εκπρόσωποι του ΟΛΠ, της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πειραιά, του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, της ΣΤΑ.ΣΥ, της Αττικό Μετρό κ.α

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στον Πειραιά με μηχανική βλάβη το «Διονύσιος Σολωμός»
Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το επιβατηγό –οχηματαγωγό πλοίο «Διονύσιος Σολωμός» το οποίο υπέστη μηχανική βλάβη έξω από το λιμάνι της Κύθνου.
Στον Πειραιά με μηχανική βλάβη το «Διονύσιος Σολωμός»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γιατί ήταν επιτυχής η επιχείρηση διάσωσης
Η εκπαίδευση του πληρώματος και η άψογη συνεργασία του με τους επιβάτες, ο σχεδιασμός και συντονισμός της εγκατάλειψης του πλοίου, όπως και η απόφαση να γίνει αυτή στο λιμάνι και όχι εν πλω, έπαιξαν...
Γιατί ήταν επιτυχής η επιχείρηση διάσωσης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιβάτες με δικαιώματα
Διευρύνονται τα δικαιώματα των επιβατών των πλοίων της ακτοπλοΐας ύστερα από τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Ναυτιλίας με την οποία εναρμονίζεται η ελληνική νομοθεσία με τον σχετικό ευρωπαϊκό...
Επιβάτες με δικαιώματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
3 Αυγούστου και ακόμη «αποκλεισμένα» τα Κύθηρα
Η αναζήτηση πλοίου από το υπουργείο Ναυτιλίας που θα εξυπηρετεί ακτοπλοϊκά τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα με τον Πειραιά και την Κρήτη συνεχίζεται, χωρίς ωστόσο μέχρι στιγμής να υπάρχει χειροπιαστή λύση. Αύριο θα...
3 Αυγούστου και ακόμη «αποκλεισμένα» τα Κύθηρα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υποτίθεται ότι εκτελεί δρομολόγια!
Πονεμένη είναι η ιστορία του 41χρονου πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος», που εδώ και έναν μήνα είναι δεμένο λόγω βλάβης και επιδοτείται «γερά» από το κράτος για να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα -...
Υποτίθεται ότι εκτελεί δρομολόγια!

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας