• Αθήνα
    Ελαφρές νεφώσεις
    33°C 30.5°C / 36.4°C
    2 BF
    36%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 25.2°C / 32.3°C
    1 BF
    59%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    32°C 28.8°C / 36.5°C
    2 BF
    60%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    30°C 29.9°C / 30.3°C
    3 BF
    37%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.9°C / 26.3°C
    3 BF
    47%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    26°C 24.6°C / 30.3°C
    3 BF
    25%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 29.4°C / 29.4°C
    4 BF
    21%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    32°C 28.5°C / 33.6°C
    3 BF
    32%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    31°C 28.6°C / 32.2°C
    2 BF
    64%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    29°C 28.9°C / 28.9°C
    1 BF
    48%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.4°C / 32.8°C
    2 BF
    48%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    31°C 30.6°C / 30.6°C
    2 BF
    61%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    28°C 27.9°C / 27.9°C
    2 BF
    78%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    36°C 29.5°C / 35.9°C
    4 BF
    23%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    29°C 29.5°C / 30.7°C
    4 BF
    20%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 27.8°C / 28.8°C
    3 BF
    70%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    35°C 31.4°C / 36.6°C
    4 BF
    11%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 25.3°C
    2 BF
    78%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.3°C / 33.7°C
    3 BF
    85%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    30°C 29.8°C / 29.8°C
    5 BF
    24%

Ο υπ. Μεταφορών Κ. Καραμανλής με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβα κατά την πανηγυρική παραλαβή των λεωφορείων που μέσα σε όλα τα προβλήματα που έχουν παρουσιάσει δεν έχουν και κλιματισμό

MOTIONTEAM/ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Λεωφορεία-σάουνα στη Θεσσαλονίκη

  • A-
  • A+
Εκθετη η διοίκηση του ΟΑΣΘ, ο δήμος και η κυβέρνηση που έσπευσαν να εγκρίνουν την αγορά των 49 λεωφορείων Λιψίας, τα οποία οδηγούνται το ένα πίσω από το άλλο στο αμαξοστάσιο λόγω έλλειψης κλιματισμού ή στα συνεργεία λόγω βλαβών ● «Τα λέγαμε μήνες πριν» σημειώνει ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.
Ακολουθήστε μας στο Google news

Παραζαλισμένη από τον καύσωνα η διοίκηση του ΟΑΣΘ φορτώνει τις αβελτηρίες της στους… εργαζόμενους που τις καταγγέλλουν. Θα ήταν το ανέκδοτο του φετινού καλοκαιριού αν ο καύσωνας δεν προκαλούσε ασφυξία στο success story της διοίκησης και της κυβέρνησης, που έσπευσαν να εγκρίνουν την αγορά των 49 λεωφορείων Λιψίας και των νοικιασμένων μεταχειρισμένων τα οποία έβαλαν σε κυκλοφορία και τα βλέπουν τώρα να οδηγούνται το ένα πίσω από τα άλλο στα αμαξοστάσια λόγω έλλειψης κλιματισμού ή στα συνεργεία για διαρκείς επιδιορθώσεις, ενώ έχουν αφήσει ασυντήρητα όλα τα λεωφορεία του Οργανισμού που θα μπορούσαν κυκλοφορούν στην πόλη τα τελευταία δύο χρόνια.

Εξαφανισμένος ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, και οι αντιδήμαρχοί του που το προηγούμενο διάστημα έσπευδαν να υπερασπιστούν την αγορά των μεταχειρισμένων Λιψίας με ευφάνταστη επιχειρηματολογία περί… «Mission Imposimble»(Κούπκας) και «στην ανάγκη ακόμα και οι θεοί υποχωρούν» (Αβαρλής). Ναι, με τέτοια επιχειρήματα έσπευδαν να κριτικάρουν όσους μιλούσαν για «σαπάκια» και λεωφορεία που δεν είχαν προδιαγραφές για τις ανάγκες της Θεσσαλονίκης.

Κι έτσι φτάσαμε να κυκλοφορούν μόλις τα 17 λεωφορεία από τα 49 Λιψίας που αγοράστηκαν με 1.000.000 ευρώ από το ταμείο των Θεσσαλονικέων, αλλά κι αυτά να βγαίνουν νοκ άουτ διότι και… οι θεοί τρελάθηκαν χωρίς κλιματισμό! Και απαντούν «μα ξέραμε ότι τα λεωφορεία δεν είχαν κλιματισμό»! Απίθανο! Και ξέρανε ότι δεν έχουν κλιματισμό, και ξέρανε ότι δεν έχουν παράθυρα, και ότι είναι μόνο με δύο πόρτες, αλλά τα αγοράσαμε. Και τι να πει κανείς αν ισχύουν οι καταγγελίες του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστου Γιαννούλη, ότι τα 49 λεωφορεία Λιψίας, με τις προσθήκες, διορθώσεις και επιδιορθώσεις μέχρι τώρα μας έχουν κοστίσει 3.000.000 ευρώ!

Εξαλλοι οι Θεσσαλονικείς, βγαίνουν σε όποια ραδιόφωνα τους δίνουν λόγο και φωνάζουν και διαμαρτύρονται. Πήρε δε τέτοιες διαστάσεις το θέμα -δηλαδή τις σωστές του διαστάσεις- που και φιλοκυβερνητικά μέσα κάνουν λόγο για «πατάτα ολκής» με τις επιλογές, ενώ άλλοι ζητούν εδώ και τώρα την παρέμβαση του εισαγγελέα για να διερευνηθεί ποιος και γιατί ενέκρινε τέτοιες αγορές.

«Κανείς δεν δικαιούται να κάνει τον έκπληκτο για τα λεωφορεία της Λιψίας» δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γιώργος Σκόδρας, σε συνέντευξή του στο «ράδιο-Θεσσαλονίκη», εξηγώντας ότι τέτοια λεωφορεία κυκλοφορούν πρώτη φορά στην πόλη, οι εργατοτεχνίτες του ΟΑΣΘ δεν ξέρουν να τα επισκευάζουν, δεν έχουν ανταλλακτικά, αλλά «τα πήραμε γιατί ήταν λύση ανάγκης απαραίτητη». Και ποιοι τού φταίνε; «Φαίνεται ότι κάποιοι ξεβολεύτηκαν. Τα λεωφορεία πρέπει να είναι στους δρόμους και να τα οδηγούν άνθρωποι. Προφασιζόμενοι ότι δεν λειτουργεί το κλιματιστικό, τα γυρνάνε πίσω». Προφανώς θεωρεί ότι κυκλοφορούν άδεια ή ότι οι επιβάτες θα απολάμβαναν μια… σάουνα.

Δεν εξηγείται αλλιώς. «Την ανικανότητα να επισκευαστούν λεωφορεία του ΟΑΣΘ τόσα χρόνια πάει να τις μεταθέσει στους κακούς συνδικαλιστές;» αναρωτιέται ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων, Γιάννης Δήμκας, σχολιάζοντας πως «τα λέγαμε μήνες πριν, ότι το εγχείρημα της κυβέρνησης για την ανασυγκρότηση της συγκοινωνίας στην πόλη μας οδηγείται σε αποτυχία με τη λάθος επιλογή προσώπων στην ανάθεση καθηκόντων ευθύνης στη διοίκηση του ΟΑΣΘ. Δυστυχώς για όλους μας, επιβατικό κοινό και εργαζόμενους, τα γεγονότα μας επαληθεύουν». Ευτυχώς γι’ αυτούς όντως τα είχαν πει μήνες πριν. Πρόσθεσε όμως στο «παραλήρημα της διοίκησης» και κάτι ακόμη, ότι «από τα 180 λεωφορεία leasing σήμερα κυκλοφορούν 136, εκ των οποίων αρκετά στη διάρκεια της ημέρας αποσύρονται λόγω έλλειψης ή υπολειτουργίας κλιματιστικών». Γεγονός που επιβεβαιώθηκε σε όσους έκαναν πέρασμα από τα δύο αμαξοστάσια του Οργανισμού.

Σφοδρή επίθεση από τον ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης που σχολιάζοντας πικρόχολα τα γενόμενα και απευθυνόμενος στον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή, του ζητά ως «μόνη λύση να προμηθεύσει με ηλεκτρικά πατίνια τους κατοίκους της πόλης, ώστε να καταφέρουν να πάνε στις δουλειές τους. Ετσι θα συνεχιστεί η παράδοση παραγωγής ανέκδοτων από την παράταξή του για την πόλη της Θεσσαλονίκης».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Χειρόφρενο στα «νέα» λεωφορεία του ΟΑΣΘ λόγω ζέστης
Με το θερμόμετρο να σκαρφαλώνει πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου, ελλείψει κλιματισμού και παραθύρων είναι αδύνατο να διεξαχθούν δρομολόγια ● Τι καταγγέλλει το Συνδικάτο Εργαζομένων
Χειρόφρενο στα «νέα» λεωφορεία του ΟΑΣΘ λόγω ζέστης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: ακινητοποιημένα λεωφορεία για βλάβες λίγων εκατοντάδων ευρώ
Περισσότερα από 150 οχήματα του Οργανισμού «αργοπεθαίνουν» στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
ΟΑΣΘ: ακινητοποιημένα λεωφορεία για βλάβες λίγων εκατοντάδων ευρώ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν πουλάει η μαγική εικόνα του Κ. Ζέρβα στους ταλαίπωρους επιβάτες
Η δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης επιδεινώνεται καθημερινά, παρά τις υποσχέσεις για βελτίωση, παρά...
Δεν πουλάει η μαγική εικόνα του Κ. Ζέρβα στους ταλαίπωρους επιβάτες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας