Mας λύθηκε πλέον κάθε απορία. Σκοπός της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) είναι να ιδιωτικοποιήσει τον Οργανισμό. Του πήρε λίγο χρόνο, αλλά το ομολόγησε απερίφραστα σε δηλώσεις του χθες ο ίδιος ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιώργος Σκόδρας.
Σε δηλώσεις του (voria.gr) ο κ. Σκόδρας δήλωσε πως «η μόνη λύση για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι η ιδιωτικοποίηση. Οπως αποδείχθηκε σε βάθος χρόνου το κράτος δεν είναι αποτελεσματικό σε αυτόν τον τομέα. Αλλωστε και η σχετική ευρωπαϊκή οδηγία υποδεικνύει να υπάρξει άνοιγμα στον ανταγωνισμό». Ολα αυτά για να μην υπάρχουν αμφιβολίες.
Τι σχέση έχουν οι ανωτέρω δηλώσεις με όσα έλεγε ο υπουργός Κώστας Καραμανλής μία μέρα πριν στη Θεσσαλονίκη, όταν θριαμβολογούσε: «την ίδια ώρα, έχουμε ήδη σχεδόν διπλασιάσει τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης, συνεργαζόμενοι με τα ΚΤΕΛ και με μία νέα διαδικασία με τα leasing. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν ακόμα προβλήματα, αλλά η αύξηση είναι αναμφισβήτητη. Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν»;
Μπορεί να φαίνεται ότι δεν έχουν σχέση οι δύο δηλώσεις, όμως ο κ. Σκόδρας φρόντισε να πάρει τα μέτρα του λέγοντας «δεν ξέρω ποια θα είναι η θέση της κυβέρνησης, αλλά η θέση η δική μου είναι αυτή»!
Μένει να τοποθετηθεί το ίδιο το υπουργείο σχετικά αυτά, και πώς γίνεται να είναι επικεφαλής οργανισμού άνθρωπος που θέλει να τον παραδώσει σε ιδιώτες, πόσο μάλλον όταν η κυβέρνηση αναγγέλλει διαγωνισμό για την αγορά εκατοντάδων καινούργιων λεωφορείων, μέρος των οποίων πρόκειται να διατεθεί στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
Κι αν το σωματείο εργαζομένων του ΟΑΣΘ παρακολουθεί άφωνο, σίγουρα πάντως θα νιώθει δικαιωμένος ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ–Π.Σ. Χρήστος Γιαννούλης ο οποίος προ εξαμήνου δήλωνε ότι, όπως είχε γίνει και για την ΕΥΑΘ, σκοπός του κ. Σκόδρα είναι η ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ.
Και αποκτά αξία ο σαρκασμός του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης που, με την ευκαιρία της επίσκεψης Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη, σχολίαζε: «Επειδή γνωρίζουμε πως τον ενδιαφέρει να συντηρεί επικοινωνιακά την εικόνα του προσιτού ηγέτη, στην επόμενη επίσκεψή του στην πόλη μας του προτείνουμε να χρησιμοποιήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ιδίως εάν θελήσει να επισκεφθεί το γραφείο του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη το οποίο και δεν πρόλαβε μάλλον να καταργήσει, όπως δήλωνε προεκλογικά.
Το δρομολόγιο αυτό εκτελεί η γραμμή TELENOR - Budapest, που απαρτίζεται από τα σκανδαλωδώς πανάκριβα νοικιασμένα λεωφορεία χωρίς παράθυρα με τα οποία εξόπλισε τον ΟΑΣΘ ο κ. Καραμανλής, για να αποφύγουμε τη διασπορά του κορονοϊού!».
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας