• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.8°C / 27.9°C
    0 BF
    45%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.4°C / 28.2°C
    1 BF
    42%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.4°C / 25.9°C
    2 BF
    54%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 25.9°C
    2 BF
    29%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    2 BF
    56%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    26°C 21.8°C / 28.1°C
    0 BF
    30%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    26°C 24.0°C / 26.4°C
    1 BF
    10%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.6°C / 25.8°C
    1 BF
    40%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.1°C / 24.3°C
    2 BF
    76%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.9°C / 22.9°C
    1 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.3°C / 24.4°C
    2 BF
    35%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.6°C / 22.7°C
    1 BF
    68%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 24.9°C
    4 BF
    57%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.5°C / 25.5°C
    2 BF
    22%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.8°C / 25.7°C
    2 BF
    100%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.8°C / 25.4°C
    2 BF
    44%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.7°C / 28.1°C
    1 BF
    32%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.5°C / 23.3°C
    0 BF
    72%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 22.5°C / 28.3°C
    2 BF
    67%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.8°C / 26.8°C
    2 BF
    15%
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+
Την «ανάλγητη και αδιάφορη στάση» της κυβέρνησης προς το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης και προς τους ίδιους καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό, προχωρώντας σε κινητοποίηση σήμερα από την έναρξη της πρωινής βάρδιας μέχρι τις 10 π.μ.
Ακολουθήστε μας στο Google news

«Υπομονή τέλος», διαμηνύουν οι εργαζόμενοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), οι οποίοι προχωρούν στην πρώτη τους κινητοποίηση από τότε που ο Οργανισμός πέρασε στο Δημόσιο. Η σημερινή στάση εργασίας (έναρξη της πρωινής βάρδιας - 10.00 π.μ.) είναι σήμα στην κυβέρνηση καθώς συνοδεύεται από την καταγγελία για «ανάλγητη και αδιάφορη στάση» προς το επιβατικό κοινό της πόλης και τους ίδιους.

Αναπάντητα ερωτήματα

Πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να έχουν θορυβηθεί από την αιφνιδιαστική (;) αλλαγή στάσης του σωματείου, οπότε επιχειρούν άμεσα να ρίξουν τους τόνους και να έρθουν σε συμβιβασμό: σήμερα ο γ.γ. του υπουργείου Νίκος Σταθόπουλος θα συναντηθεί στην Αθήνα με τον πρόεδρο του σωματείου Ιωάννη Δήμκα.

Οπως αναφέρει όμως ανακοίνωση του σωματείου, «κάναμε υπομονή όλο το προηγούμενο διάστημα ευελπιστώντας πως κάτι θετικό θα προέκυπτε επιτέλους για την ανάταξη της πολύπαθης συγκοινωνίας της πόλης μας, κάτι που όλοι δηλώνουν ότι επιδιώκουν αλλά ουδείς μπορεί (;) να επιτύχει! Γιατί άραγε; Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα!».

Η ανακοίνωση του σωματείου επιβεβαιώνει πλήρως όσα έχει γράψει η «Εφ.Συν.» (8.12.2020, «ΟΑΣΘ: ακινητοποιημένα λεωφορεία για βλάβες λίγων εκατοντάδων ευρώ») αφού, όπως αναφέρει, «πλήθος λεωφορείων του ΟΑΣΘ -ίδιας ηλικίας με τα προσφάτως αποκτηθέντα µέσω leasing- βρίσκονται παροπλισμένα στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ για βλάβες κόστους ευτελών χρηματικών ποσών, ενώ ελλιπέστατη παραμένει η συντήρηση των ήδη κυκλοφορούντων λεωφορείων, έχοντας ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αντίξοων συνθηκών μετακίνησης, όπως π.χ. έλλειψη θέρμανσης και εξαερισμού εντός των λεωφορείων!».

Πλήρης απαξίωση

Και φυσικά για πρώτη φορά επίσης καταγγέλλεται ότι «το ενδιαφέρον των υπευθύνων μονοπωλεί η σύναψη νέων και η επέκταση υπαρχουσών συμφωνιών εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου από ιδιώτες», ενώ παράλληλα «υπάρχει πλήρης αδιαφορία και απαξίωση στα συνεχή αιτήματα των εργαζομένων για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων τους, όπως η μη εφαρμογή όρων της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης εργασίας από τον Αύγουστο του 2019 καθώς και η κωλυσιεργία της διοίκησης του ΟΑΣΘ για τη σύναψη νέας ΣΣΕ».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στα κάγκελα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ με τον πρόεδρο του Οργανισμού
Καλώντας τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ να παραιτηθεί αντέδρασε το Συνδικάτο Εργαζομένων στον Οργανισμό στις δηλώσεις του προέδρου του, Γιώργου Σκόδρα, ότι «η μόνη λύση για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης είναι η...
Στα κάγκελα οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ με τον πρόεδρο του Οργανισμού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα διαμαρτυρία στη Θεσσαλονίκη για τις συγκοινωνίες
Βολές εναντίον του ΟΑΣΘ για την κατάσταση των συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη αλλά και για αντεργατική πολιτική. Η Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών-Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες διοργανώνει νέα...
Νέα διαμαρτυρία στη Θεσσαλονίκη για τις συγκοινωνίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
Για τεράστιο πρόβλημα συνωστισμού και «αθλιότητα που πρέπει να σταματήσει» στα δρομολόγια προς τις παραλίες κάνει λόγο ο δημοσιογράφος-ιστορικός και πρώην δημοτικός σύμβουλος Σπύρος Κουζινόπουλος.
Συνωστισμός στα δρομολόγια του ΟΑΣΘ για τις παραλίες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μαζική κινητοποίηση η ηχηρή απάντηση στις έωλες υποσχέσεις
Η μαζικότατη συγκέντρωση και πορεία που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη ήταν η ηχηρή απάντηση σε όσα υποσχέθηκε για πολλοστή φορά την προηγούμενη μέρα η κυβέρνηση διά στόματος του υφυπουργού Υποδομών και...
Μαζική κινητοποίηση η ηχηρή απάντηση στις έωλες υποσχέσεις

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας