Σε τηλεδιάσκεψή του με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνη Γεωργιάδη, το ΠΟΛΚΕΟΑ ανέδειξε για άλλη μια φορά την πολιτιστική σημασία του Μουσείου Πολιτικής Αεροπορίας και την ανάγκη άμεσης δημιουργίας του στο Ελληνικό, στο χώρο που βρίσκεται το παλιό αεροδρόμιο.
Δελτίο Τύπου του ΠΟΛΚΕΟΑ
Τηλεδιάσκεψη για το Μουσείο
Πρόσφατα, πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στην οποία συμμετείχαν: το ΠΟΛΚΕΟΑ, οι κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης (Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων), Νίκος Παπαθανάσης (Αναπλ.Υπ.Ανάπτυξης και Επενδύσεων) και Ορέστης Καβαλάκης (Γεν.Γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων και ΣΔΙΤ), καθώς και τρεις εκπρόσωποι της ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.. Θέμα: «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό και τα ιστορικά αεροσκάφη ιδιοκτησίας του ΠΟΛΚΕΟΑ που βρίσκονται στο νοτιοανατολικό άκρο του αεροδρομίου Ελληνικού».
Το ΠΟΛΚΕΟΑ έθεσε υπόψη του Υπουργού, κ.Άδωνι Γεωργιάδη, τις θέσεις του για Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό, την πολιτική ευθύνη της Κυβέρνησης για τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος με στόχο την ανάδειξη της ιστορικότητας του χώρου μέσα από ένα Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό.
Υπενθυμίζουμε πως, παρά την πρόβλεψη του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης για Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό, πρώην εργοστάσιο του ΚΕΑ (κτίσμα του 1938 χαρακτηρισθέν), για τον Επενδυτή δεν υπάρχει ρητή δέσμευση και χρονοδιάγραμμα για Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό. Επίσης, το ΠΟΛΚΕΟΑ τόνισε πως τα ιστορικά αεροσκάφη έχουν έναν και μοναδικό προορισμό: το Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας. Δε νοείται Μουσείο χωρίς αεροπλάνα.
Το ΠΟΛΚΕΟΑ τόνισε πως πρόκειται για ένα μεγάλο κεφάλαιο διαχείρισης της μνήμης του Αεροδρομίου από το ΠΟΛΚΕΟΑ το οποίο, με τη συνολική του δράση, προσπαθεί να διασώσει την ιστορικότητα του χώρου επί 26 χρόνια. Τονίζουμε πως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που δεν διαθέτει Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας παρά το ότι, το 2021, συμπληρώνονται 90 χρόνια από την είσοδο της χώρας μας στις εμπορικές αερομεταφορές. Το ΠΟΛΚΕΟΑ είναι ο μόνος φορέας, ακόμα και 11 χρόνια μετά από τη διάλυση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που έχει διαμορφώσει την ύπαρξη και δράση του στη διάσωση και ανάδειξη των εκθεμάτων της (διαθέτει 23.000 αντικείμενα) με εθελοντική εργασία και προσφορά των μελών του, με κινδύνους από λεηλασίες, καταστροφές, άδικες; Διοικητικές και ποινικές διώξεις, ώστε σήμερα να είναι δυνατό να γίνεται λόγος για Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας. Ένα προφανώς αναγκαίο εθνικό και πολιτιστικό στόχο, τον οποίο ουδείς άλλος φορέας έχει μέχρι σήμερα ενδιαφερθεί να υπηρετήσει τη διάσωση της νεότερης πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Το ΠΟΛΚΕΟΑ με προσήλωση στον στόχο για Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό, καλεί την Κυβέρνηση, όπως διαμορφώσει πριν τη μεταβίβαση των μετοχών από το Ελληνικό Δημόσιο στην Lamda Development, να διασφαλίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δημιουργία Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό, καθώς και τη διάσωση των ιστορικών αεροσκαφών.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας