• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    5°C 2.8°C / 6.2°C
    2 BF
    86%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    -1°C -2.9°C / 1.3°C
    3 BF
    49%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    8°C 7.0°C / 10.7°C
    3 BF
    76%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    -1°C -1.1°C / -1.1°C
    1 BF
    80%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / 0.7°C
    2 BF
    59%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    -1°C -2.7°C / 0.7°C
    1 BF
    70%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -6°C -5.6°C / -4.3°C
    5 BF
    50%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    4°C 3.5°C / 7.9°C
    2 BF
    91%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.8°C / 12.5°C
    2 BF
    79%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 1.9°C / 4.9°C
    3 BF
    75%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    10°C 7.2°C / 12.4°C
    5 BF
    76%
  • Σκόπελος
    Χιονοπτώσεις
    1°C 1.2°C / 4.6°C
    6 BF
    70%
  • Κεφαλονιά
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    10°C 9.7°C / 9.7°C
    5 BF
    65%
  • Λάρισα
    Αυξημένες νεφώσεις
    2°C 1.5°C / 1.9°C
    3 BF
    55%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C 1.5°C / 3.4°C
    1 BF
    90%
  • Ρόδος
    Αραιές νεφώσεις
    12°C 9.8°C / 11.8°C
    2 BF
    83%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    4°C 3.0°C / 6.4°C
    2 BF
    84%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    -1°C -1.7°C / -0.1°C
    2 BF
    69%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -1°C -1.9°C / 1.4°C
    1 BF
    53%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    -5°C -5.2°C / -5.2°C
    2 BF
    79%

Κάποιοι αποδίδουν τα προβλήματα του ΟΑΣΘ σε εξωγενείς παράγοντες και γι’ αυτό παραθέτουν την ανωτέρω φωτογραφία

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Πυροσβεστικές» παρεμβάσεις για το λεωφορείο του ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+
Μεμονωμένο τεχνικής φύσεως συμβάν χαρακτηρίζει ο ΟΣΕΘ τη φωτιά που εκδηλώθηκε σε όχημα που βρισκόταν στον Χορτιάτη ● Αντιφατικές δηλώσεις για τον αριθμό των λεωφορείων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη.

«Kυανόκρανοι» για να κατεβάσουν τους «πολεμικούς» τόνους ανάμεσα στον Δήμο Θεσσαλονίκης και τον ΟΑΣΘ επιστρατεύτηκαν χθες μετά το επεισόδιο με το λεωφορείο που πήρε φωτιά και ήταν από αυτά που αγόρασε ο δήμος από τη Λιψία. Την ίδια στιγμή παρατηρούνται ασυμφωνίες στα στοιχεία που δίνονται επισήμως σχετικά με τα λεωφορεία που παρέδωσε η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ, γεγονός που δημιουργεί προβλήματα στην… αριθμητική αυτών που κυκλοφορούν σήμερα στους δρόμους της πόλης.

Με δελτίο Τύπου που εξέδωσε χθες ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.) προσπαθεί να κατευνάσει τα πνεύματα δηλώνοντας πως παρακολουθεί «την ανταλλαγή ανακοινώσεων και αντεγκλήσεων των τελευταίων ημερών με έντονους τόνους ανάμεσα σε υπεύθυνα (και μη) θεσμικά και αυτοδιοικητικά άτομα και όργανα της πόλης» και «επιθυμεί να δώσει έναν ήπιο, νηφάλιο και διαφορετικό τόνο στη συζήτηση», γι’ αυτό «οι διαξιφισμοί ας αποφεύγονται...». Εξάλλου το… «ειρήνη υμίν» συνοδεύεται με σχόλιο για το επεισόδιο του Χορτιάτη, που είναι «λεπτομέρειες, μεμονωμένα τεχνικής φύσης συμβάντα (π.χ. βλαβών κάποιων οχημάτων ή αναγκών ελέγχου και συντήρησης) και δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζουν από το έργο και τον στόχο μας, που είναι η επαρκής, ασφαλής και άνετη εξυπηρέτηση του μετακινούμενου σε δύσκολες και κρίσιμες εποχές».

Την ίδια στιγμή στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έλεγε ότι «ακούσαμε τέρατα πάλι από τον ΣΥΡΙΖΑ», κάνοντας λόγο για «μεμονωμένο τεχνικό πρόβλημα» και «κινδυνολογίες», αλλά ούτε ο ίδιος δεν ακολουθούσε τις συμβουλές που έδινε στην αντιπολίτευση, αφού «το συγκεκριμένο συμβάν το ελέγχουμε –και κυρίως ελέγχουμε το γιατί βρέθηκε το λεωφορείο σε σημείο που δεν προβλεπόταν και αν έγινε μη προβλεπόμενη χρήση του. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα του ελέγχου και είμαι στη διάθεσή σας να επανέλθω». Οι άλλοι να περιμένουν, ο ίδιος όχι;

Σύμφωνα τώρα με το δελτίο Τύπου του υπουργείου, ο υπουργός είπε σχετικά με τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη ότι αυτά είναι 400 και «όχι 235 που παραλάβαμε», δηλαδή «165 παραπάνω οχήματα. Μιλάμε για μια αύξηση της τάξης του 70%». Ομως το δελτίο Τύπου του ΟΣΕΘ σημείωνε: «Κατανοώντας την ένδεια που υπήρχε στα τέλη Αυγούστου του 2019 (λειτουργικώς διαθέσιμα μόλις 270 οχήματα για το χειμερινό έργο και εκτέλεση μόλις του 50% του προγραμματισμένου έργου)». Τελικά 235 ή 270 ήταν τα οχήματα που κυκλοφορούσαν;

Ακινητοποιημένα

Ενδιαφέρον υπάρχει και στην παράγραφο του ΟΣΕΘ που μας πληροφορεί πως «για την ώρα, ως τις αρχές του Δεκεμβρίου απομένει η προσπάθεια για επισκευή όσων περισσότερων από τα περίπου 30 ακινητοποιημένα με μικρές βλάβες του ΟΑΣΘ και η προσθήκη των υπόλοιπων 120 οχημάτων μίσθωσης και 44 οχημάτων δωρεάς του δήμου. Ο στόλος καθημερινά θα ξεπεράσει τα 550 λεωφορεία, για να περιοριστεί και ο συνωστισμός».

Αρα: α) γιατί οι μικρές βλάβες κρατούν ακινητοποιημένα τόσα οχήματα, β) από τα 180 που ο Οργανισμός έχει ζητήσει με leasing στους δρόμους έφτασαν 60 -αληθεύει ότι τα 10 έχουν ήδη παρουσιάσει βλάβες;- αλλά δεν υπάρχει αναφορά πού είναι τα υπόλοιπα, και γ) από τα 50 που αγόρασε ο δήμος έφτασαν στην πόλη τα 6, από τα οποία τα 2 έχουν ήδη πρόβλημα. Κι αφήνουμε κατά μέρος ότι η υπόσχεση αυτή ίσχυε υποτίθεται για τον περασμένο Σεπτέμβριο…

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απανωτά κρούσματα στον ΟΑΣΘ
Με την επιστροφή του κορονοϊού στη Θεσσαλονίκη, επέστρεψε με ένταση η συζήτηση για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ.
Απανωτά κρούσματα στον ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γκάζια για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ
Τέρμα τα μισόλογα και… γκάζια μόνο για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, αφού «άσπρη»(;) μέρα θα δουν οι Θεσσαλονικείς το… 2025!
Γκάζια για ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αριστος γιατρός, αλλά κάνει κριτική...
Ακόμη και η αριστεία δεν είναι αρκετή αν δεν συναρτάται με υπακοή και σιωπή μπροστά στα μεγάλα προβλήματα νοσοκομείων, όπως το «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη.
Αριστος γιατρός, αλλά κάνει κριτική...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας