Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Χιλιάρικα με λίστα Καράογλου

Ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Χιλιάρικα με λίστα Καράογλου

  • A-
  • A+
Επτά ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης χρηματοδοτούνται με αδιαφανή κριτήρια για καμπάνια του ΥΜΑΘ όπως αποκάλυψε η parallaximag.gr.

«Μιας λίστας πολλές έπονται». Ετσι απέκτησε και η Θεσσαλονίκη τη δική της: τη λίστα Καράογλου. Μικρού μεγέθους μεν, πιστός συνοδοιπόρος δε σε ό,τι αφορά τις… προδιαγραφές. Αλλά δεν υστερεί σε πρωτοτυπία και φαντασία!

Οπως αποκάλυψε χθες η ενημερωτική ιστοσελίδα parallaximag.gr υπό τον τίτλο «Οταν ο κ. υπουργός μοιράζει το χρήμα μονάχα εκεί που προτιμά», ο υπουργός Θεόδωρος Καράογλου κάνει δημόσιες σχέσεις μοιράζοντας με προσωπική εντολή από 1.000 ευρώ σε επτά (7) ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης για καμπάνια υπό τον τίτλο «Δημιουργώ».

Τι διαφημίζει το ΥΜΑΘ; Μια… άλλη λίστα χρηματοδοτήσεων! (ωραία ιδέα που… αξίζει να συνεχιστεί και από άλλα υπουργεία). Και συγκεκριμένα ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης συλλόγων, που προκηρύχτηκε στις 20 Μαΐου, για την προώθηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής δημιουργίας στη Μακεδονία και τη Θράκη, προϋπολογισμού 250.000 ευρώ. (Θα άξιζε να τοποθετηθούν και τα ίδια τα Μέσα για το «Δημιουργώ», καθώς, συμπτωματικά, είναι το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα για το οποίο είχαν εξαπολύσει ανηλεή πόλεμο στην Ελευθερία Χατζηγεωργίου, ΥΜΑΘ της προηγούμενης κυβέρνησης, πριν από ενάμιση χρόνο…)

Η υπόθεση έχει ενδιαφέρον διότι τις σχετικές αναρτήσεις τις βρίσκει κανείς… σε ιστοσελίδα της Κρακοβίας με ειδίκευση σε αναθέσεις και παρακολουθήσεις προσφορών.

Η ανάθεση έγινε σε 7 ιστοσελίδες (voria.gr, politic.gr, thestival.gr, thesstoday.gr, grtimes.gr, myportal.gr, karfitsa.gr) και φυσικά η parallaxi, με επισκεψιμότητα 1.258.441 μοναδικούς επισκέπτες τον Σεπτέμβριο, έχει δίκιο να διαμαρτύρεται αφού οι ανωτέρω καταμετρήσεις είναι πολλαπλάσιες και από το άθροισμα κάποιων από αυτούς τους ιστοτόπους.

Η parallaxi απευθύνθηκε στο υπουργείο και, όπως γράφει, τους είπαν πως «πρόκειται για μια πολύ παλιά καμπάνια που εκκρεμούσε και βγαίνει τώρα, το χειρίστηκε η Αθήνα, δεν έχουμε ανάμειξη…», ωστόσο, όπως σημειώνει η ιστοσελίδα, η απάντηση «αποδεικνύεται φυσικά εκατό τοις εκατό ψευδής, καθώς μια ματιά στην ανάθεση διαψεύδει κατηγορηματικά».

Ρωτά για τα κριτήρια η ιστοσελίδα: «Εγινε ποτέ έρευνα για συγκεκριμένα ΜΜΕ αν ασφαλίζουν τους εργαζομένους τους ως οφείλουν, αν δίνουν έστω και τον βασικό μισθό κ.λπ.; Τα ίδια ερωτήματα θα έπρεπε να απασχολούν και την ΕΣΗΕΜΘ, υποθέτουμε. Περιμένουμε…». Η «Εφ.Συν.» προσθέτει ακόμη ένα ερώτημα: Υπάρχει μήπως άμεση σχέση μιας από τις επιδοτούμενες ιστοσελίδες με άμεσο συνεργάτη του υπουργού;

Ισως κάποιοι σκεφτούν ότι γίνεται πολλή φασαρία για… 7 ψωροχιλιάρικα. Μόνο που η ιστορία τούτου του «ψωρο»-λεφτόδενδρου που καρπίζει στη Θεσσαλονίκη δεν είναι η μοναδική. Ρίχνοντας δε μια ματιά στις ενημερωτικές ιστοσελίδες της Θεσσαλονίκης, πέρα από την parallaxi (με αυτόνομη πολιτική και αισθητική προσέγγιση), αξίζει να παρατηρήσει κανείς ότι δεν υπάρχει άλλη -ούτε μία!- ενημερωτική ιστοσελίδα με διάθεση κριτικής στα κυβερνητικά πεπραγμένα. Στήριζαν πάντα τη Ν.Δ., κάποιες με κεκαλυμμένες ή και ωμές ακροδεξιές επιλογές.

Το κερασάκι σε αυτήν την τούρτα είναι ότι η γραμμή τους περιλαμβάνει μπόλικη απαξίωση -ή και λυσσαλέο πόλεμο- κάθε έκφανσης του Δημοσίου. Εκτός αν πρόκειται για δημόσιο χρήμα, το οποίο καθόλου δεν αρνούνται, ίσα ίσα από αυτό ζουν, αφού η διαφημιστική συνδρομή των αγαπημένων τους ιδιωτών δεν θα αρκούσε ούτε για συντήρηση μηνός!

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ζεστό χρήμα στον Δήμο Θεσσαλονίκης
Το Δημόσιο δίνει 7 εκατ. ευρώ για να εξοφληθούν τα χρέη προς ιδιώτες και χρηματοδοτεί μέσω του ΠΔΕ τα έργα στους στάβλους της Παπάφη.
Ζεστό χρήμα στον Δήμο Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αποκλειστικά στα «Παραπολιτικά» η διαφήμιση της Agrotica
Ανενδοίαστα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας αποφάσισε να διαφημιστεί αποκλειστικά και μόνο στα «Παραπολιτικά», εκδοτικό όμιλο φιλικά διακείμενο στον Β. Μαρινάκη. Η δαπάνη εγκρίθηκε και με ΦΠΑ είναι 12.400...
Αποκλειστικά στα «Παραπολιτικά» η διαφήμιση της Agrotica
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διαφημιστική καμπάνια 640.000 € για τους... μουσαμάδες του Μετρό Θεσσαλονίκης
Μπορεί η Ν.Δ. προεκλογικά να φώναζε για «έργα μουσαμάδες» στο Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά μετεκλογικά το αρμόδιο υπουργείο και η διοίκηση της Αττικό Μετρό (Α.Μ.) αποφάσισαν ότι οι... είναι έργο.
Διαφημιστική καμπάνια 640.000 € για τους... μουσαμάδες του Μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μαθητές μετεξεταστέοι στην αλληλεγγύη
Και τους ακροδεξιούς... χορτάτους και το μπάρμπεκιου να μην ανάψει έξω από τα Διαβατά επιχείρησε να πετύχει ο υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, χωρίς αναφορά όμως στην επίθεση που δέχτηκε το...
Μαθητές μετεξεταστέοι στην αλληλεγγύη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δίνουν 11 εκατ. ευρώ με το ζόρι
Εντεκα εκατομμύρια με… το ζόρι δίνει το Ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να βελτιωθούν οι απαράδεκτες συνθήκες διαβίωσης στον οικισμό Ρομά Αγίας Σοφίας του Δήμου Δέλτα, Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης.
Δίνουν 11 εκατ. ευρώ με το ζόρι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το Δημόσιο θα χρυσοπληρώσει το Μουσείο Ολοκαυτώματος
Αν και, βάσει προϋπολογισμού, τη χρηματοδότηση για την ανέγερση του Μουσείου Ολοκαυτώματος στη Θεσσαλονίκη θα μοιράζονταν το γερμανικό κράτος και το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος (10 εκατ. ευρώ έκαστο), σύμφωνα με...
Το Δημόσιο θα χρυσοπληρώσει το Μουσείο Ολοκαυτώματος

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας