Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ερχονται τα παλαιά-«νέα» λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ερχονται τα παλαιά-«νέα» λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη

  • A-
  • A+
Την κυκλοφορία 47 επιπλέον οχημάτων μέσα σε περίπου μια εβδομάδα ανακοίνωσε ο ΟΑΣΘ.

Βότσαλα στην άμμο της ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ... Με πανηγυρικό τόνο ο κ. Σκόδρας ανακοίνωσε χθες την προσθήκη άλλων 47 παλαιών-«νέων» λεωφορείων τις επόμενες μέρες στον αποδεκατισμένο και σαραβαλιασμένο στόλο του οργανισμού.

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΘ και της αναδόχου εταιρείας για τη μίσθωση των 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων, ανακοίνωσε πως «τα 22 έχουν ήδη παραδοθεί και βρίσκονται ήδη στα αμαξοστάσια». Σύμφωνα με τον ίδιο, αφού ταξινομηθούν και πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, όπου σήμερα, αν είσαι τυχερός, μπορεί να συναντήσεις και κάποιο λεωφορείο να κινείται χωρίς κάποιο πρόβλημα...

Ο προγραμματισμός του οργανισμού προβλέπει, πάντα κατά τα ανακοινωθέντα, την παράδοση άλλων 20 μεταχειρισμένων «νέων» οχημάτων κι έτσι μαζί με τα πρώτα λεωφορεία από τη Λιψία που «δώρισε» ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε περίπου μια εβδομάδα θα έχουν προστεθεί στον «στόλο» συνολικά 47.

«Το 70% του στόλου θα είναι οχήματα τεχνολογίας Euro5, κάτι που σημαίνει ότι θα βελτιωθούν και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στην πόλη», είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ όταν ρωτήθηκε σχετικά με την προμήθεια των μεταχειρισμένων οχημάτων... Διαβεβαίωσε, πάντως, πως «τον Δεκέμβριο θα έχουμε πάνω από 550 λεωφορεία».

Τα παλαιά-«νέα» οχήματα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του οργανισμού, θα μπουν κυρίως στις δρομολογιακές γραμμές του κεντρικού άξονα της πόλης, που σημαίνει ότι οι περιφερειακοί δήμοι και πολλές συνοικίες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.

Μύλος στο σωματείο του ΟΑΣΘ

Στο μεταξύ, τα πάνω κάτω έφερε χθες μια ψηφοφορία που έγινε για την εκπροσώπηση των εργαζομένων του ΟΑΣΘ –ένα πανίσχυρο άλλοτε σωματείο– στο Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού.

Η (επί δεκαετίες) κραταιά συνδικαλιστική παράταξη «Ενότητα» βρέθηκε στην κάλπη με τις μισές ψήφους από εκείνες που είχε πάρει στις εκλογές και είχε αναδειχθεί πρώτη. Το... «σπάσιμο» φέρεται να προήλθε από την εμφάνιση της παράταξης ΟΔΕΟ, που συγκροτήθηκε από εργαζόμενους, οι οποίοι συγχρόνως είχαν και την ιδιότητα μετόχων του ΟΑΣΘ, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Στην κάλπη έφτασαν έξι συνδικαλιστικές παρατάξεις κι ένας ανεξάρτητος υποψήφιος. Καθώς υπήρξε μεγάλη διάχυση των ψήφων και κανείς δεν συγκέντρωσε το απαιτούμενο 50% για να εκλεγεί, οι διαδικασίες θα επαναληφθούν μεταξύ των δύο πρώτων τις επόμενες ημέρες, δηλαδή μεταξύ της άλλοτε πανίσχυρης «Ενότητας» και της παράταξης των εργαζομένων-μετόχων.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΑΣΘ: Λεωφορείο εισαγωγής έμεινε στον ανήφορο
Οχημα από τα πολυδιαφημισμένα που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λιψία πήρε φωτιά ενώ εκτελούσε δρομολόγιο ● Στην ανηφορική διαδρομή αποδίδεται το ατύχημα.
ΟΑΣΘ: Λεωφορείο εισαγωγής έμεινε στον ανήφορο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πώς θα «πληρώσει» την... ανεμελιά η Θεσσαλονίκη, έκτακτα μέτρα στις Σέρρες
Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη για το τριήμερο 26-28 Οκτωβρίου όπου όπως όλα δείχνουν θα ματαιωθούν οι εορταστικές εκδηλώσεις λόγω του κορονοϊού.
Πώς θα «πληρώσει» την... ανεμελιά η Θεσσαλονίκη, έκτακτα μέτρα στις Σέρρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Συμπληρωματικά μέτρα για τη μετακίνηση επιβατών με κάθε είδους μεταφορικά μέσα
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν χθες με τους μισούς επιβάτες θα κυκλοφορούν τα λεωφορεία δημόσιας χρήσης ή λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης, συμπεριλαμβανομένης και της δημοτικής συγκοινωνίας.
Συμπληρωματικά μέτρα για τη μετακίνηση επιβατών με κάθε είδους μεταφορικά μέσα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο παλιός ΟΑΣΘ ήθελε να τον εξοντώσει, ο νέος θέλει να τον αθωώσει!
Με άλλο πρόσωπο αναμένεται να εμφανιστεί σήμερα ο -υπό νέα διοίκηση- ΟΑΣΘ στο Εφετείο της Θεσσαλονίκης όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση ανέργου χωρίς εισιτήριο. Ηταν μία μέρα πριν από τη γενική...
Ο παλιός ΟΑΣΘ ήθελε να τον εξοντώσει, ο νέος θέλει να τον αθωώσει!
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο κούκος αηδόνι με τα λεωφορεία της Λιψίας
Πολλαπλά προβλήματα στα μεταχειρισμένα λεωφορεία από τη Λιψία που προμηθεύτηκε ο δήμος Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι για τα οποία η επισκευή τους ανέρχεται σε υψηλά χρηματικά ποσά.
Ο κούκος αηδόνι με τα λεωφορεία της Λιψίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σαρώνει ο κορονοϊός στις φυλακές Διαβατών
Αρχικά είχαν εντοπιστεί περίπου 12 κρούσματα, όμως με την αδιαφορία των αρμοδίων φαίνεται ότι αυτά λειτούργησαν εκρηκτικά. Οι κρατούμενοι υποστηρίζουν ότι στις φυλακές δεν υπήρχε κανένα μέτρο προστασίας για...
Σαρώνει ο κορονοϊός στις φυλακές Διαβατών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας