Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αγώνας για την ασφάλεια επιβατών

«Ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία, αλλά το διαβεβαιώνουμε ότι η δικαίωση του αγώνα μας θα είναι για το καλό όλων μας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Λευτέρης Ρενιέρης, πρόεδρος των εργαζομένων ΗΣΑΠ

AΠΕ-ΜΠΕ/ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

Αγώνας για την ασφάλεια επιβατών

  • A-
  • A+

Νέα στάση εργασίας, από την έναρξη της βάρδιας ώς τις 8 π.μ., εξήγγειλαν για την Τρίτη τα επτά σωματεία των εργαζομένων στο μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ κλιμακώνοντας τον αγώνα τους για καλύτερες συγκοινωνίες αλλά και ενάντια στην πολιτική της απερχόμενης διοίκησης της ΣΤΑΣΥ.

«Ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία, αλλά το διαβεβαιώνουμε ότι η δικαίωση του αγώνα μας θα είναι για το καλό όλων μας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Λευτέρης Ρενιέρης, πρόεδρος των εργαζομένων ΗΣΑΠ.

Μας μίλησε για έλλειψη ανταλλακτικών και προσωπικού, που ειδικά στον Ηλεκτρικό έχουν αποτέλεσμα την ακύρωση δρομολογίων και την ταλαιπωρία των επιβατών.

Υπολογίζει ότι από τους τρεις τομείς ευθύνης της ΣΤΑΣΥ λείπουν 420 άτομα, κυρίως οδηγοί, σταθμάρχες και εκδότες εισιτηρίων, αλλά και τεχνικοί από τις επισκευαστικές βάσεις.

«Θέμα ασφάλειας»

«Καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες από το προσωπικό συντήρησης για να έχουμε ασφαλές τροχαίο υλικό», προσθέτει και αποκαλύπτει ότι, λόγω έλλειψης κονδυλίων για ανταλλακτικά, έχουν ακινητοποιηθεί πολλοί συρμοί του Ηλεκτρικού, που είχαν αγοραστεί πριν από 12 χρόνια και τα δρομολόγια καλύπτονται από τρένα, που είχαν αγοραστεί πριν από μια 30ετία.

Τα προβλήματα καταγράφονται στο εξώδικο προς τη διοίκηση που έστειλαν τα σωματεία, στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρουν ότι υπάρχουν προβλήματα με την εξυπηρέτηση του μετρό από το δίκτυο του Προαστιακού, τα οποία αποδίδουν στην αποδυνάμωση του κλιμακίου που υπήρχε στον σταθμό της Δ. Πλακεντίας.

Καταγγέλλουν επίσης τη διοίκηση ότι δεν έχει εφαρμόσει τη συλλογική σύμβαση που η ίδια είχε υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου. Αποκαλύπτουν, όμως, ότι δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο να βολέψει σε διοικητικές θέσεις «ημέτερους».

Διευθυντικό στέλεχος με ευθύνη στον τομέα λειτουργίας είχε κλειστό το υπηρεσιακό του κινητό και το πρόβλημα επικοινωνίας ξεπεράστηκε με ένα «συγγνώμη».

Δεν δείχνει όμως την ίδια ευαισθησία για άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας, π.χ. κρατά στη θέση του οδηγό που με βεβαιώσεις δημόσιων υπηρεσιών πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας. Με μεγάλη ευκολία τιμωρεί εργαζομένους.

Αναφέρεται χαρακτηριστικά η περίπτωση εργαζομένου που αρρώστησε και του επιβλήθηκε τριήμερη αργία γιατί οι υπηρεσίες δεν είχαν φροντίσει να ανανεώσουν τα αρχεία τους.

Το υπηρεσιακό κλιμάκιο δεν πήγε στο σπίτι του, γιατί είχε καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα ως κάτοικος Νέας Σμύρνης και υπόχρεος στη ΔΟΥ Καλαμαριάς Ηρακλείου Κρήτης!

 

►Έως τις 6 π.μ. της Δευτέρας θα είναι εκτός κυκλοφορίας τμήμα της υφιστάμενης εθνικής οδού Αντιρρίου-Ιωαννίνων στην περιοχή του όρους της Κλόκοβας (Παλιοβούνα), από το 5ο έως το 11ο χλμ., λόγω εκτέλεσης έργων βραχοπροστασίας. Στο διάστημα αυτό τα οχήματα θα χρησιμοποιούν την επαρχιακή οδό Ναυπάκτου-Θέρμου-Αγρινίου, ενώ οι οδηγοί φορτηγών άνω των 3,5 τόνων θα ακολουθούν τις υποδείξεις της Τροχαίας.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εσοδα και δάνεια τα αίτια των απεργιών στη ΣΤΑΣΥ
Το νοικοκύρεμα των οικονομικών στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), τον φορέα που έχει την ευθύνη για τη λειτουργία του μετρό, του Ηλεκτρικού και του τραμ, αλλά και οι δανειακές υποχρεώσεις της «Αττικό Μετρό»,...
Εσοδα και δάνεια τα αίτια των απεργιών στη ΣΤΑΣΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων
Εμμεση μείωση στις τιμές των απλών εισιτηρίων των 1,40 ευρώ, που κατά κανόνα χρησιμοποιούν οι περιστασιακοί επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, ετοιμάζονται να εξαγγείλουν το αρμόδιο υπουργείο...
«Δωράκι» για τους επιβάτες λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρεις 24ωρες απεργίες σε μετρό, Ηλεκτρικό και τραμ
Με τρεις 24ωρες απεργίες απαντούν οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ στη μεταφορά της ΣΤΑΣΥ στο υπό σύσταση υπερταμείο. Η ακινητοποίηση των μέσων σταθερής τροχιάς, που θα γίνει αύριο, την...
Τρεις 24ωρες απεργίες σε μετρό, Ηλεκτρικό και τραμ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η τελευταία ταλαιπωρία για τους Πειραιώτες
Νέος, αλλά τελευταίος, «γολγοθάς» περιμένει τους οδηγούς που κινούνται στη ζώνη κατασκευής της γραμμής του τραμ στον Πειραιά. Από τη Δευτέρα δύο βασικοί οδικοί άξονες, η Ομηρίδου Σκυλίτση και η Βασ. Γεωργίου,...
Η τελευταία ταλαιπωρία για τους Πειραιώτες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
24ωρη απεργία σε ΟΣΕ, Προαστιακό την Πέμπτη
Με στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι ώς τις 4 μ.μ. συνεχίζουν αύριο οι εργαζόμενοι στο μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ τις δεκαπενθήμερες κινητοποιήσεις κατά της ένταξης της ΣΤΑΣΥ στο νέο υπερ-ταμείο. Την...
24ωρη απεργία σε ΟΣΕ, Προαστιακό την Πέμπτη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στην επικοινωνία σκίζει ο ΟΑΣΑ
Η λιτότητα στον συγκοινωνιακό φορέα της Αθήνας φαίνεται πως αφορούσε μόνο τους εργαζομένους και τα υπόλοιπα λειτουργικά έξοδα. Για διαφημίσεις λεφτά υπήρχαν, καθώς επί της προηγούμενης διοίκησης Γρηγόρη...
Στην επικοινωνία σκίζει ο ΟΑΣΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας